ponedjeljak, 13. srpnja 2015.

Badić/ Bikini

Kakve badiće volite? Radite li frku oko toga?
Vidim da su novine i portali puni savjeta što i kako, pa što je ovo ljeto moderno, što se nosi..ne znam, nemam dojam da se jako puno toga može novoga izmisliti kroz jednu godinu, a da već nije izmišljeno po pitanju kupaćeg kostima.

Naišla sam na ovaj članak (Nikad niste prestari za nositi bikini), pa mi je, valjda prvi, palo na pamet da možda postoje neka pravila o nošenju određenih badića u određenim životnim razdobljima.
Ne mislim sad na samo donji dio a gore ništa, jer ste ludi i u dodiru s prirodom, ali nikad nisam razmišljala o tome kako je dvodijelni kupaći ograničen godinama. Pa barem kod nas žene svih godina nose dvodijelne, zar ne?
Češće vidim dvodijelne nego jednodijelne, iskreno (osim na bazenima, ali to je druga priča).

U biti, najmanje vidim neke tangice ili extra mala pokrivala, većina žena nosi nešto što joj je praktično.
Ja godinama nisam mogla naći komplet, ili mi se ne bi svidjelo, ili nije bilo kompleta. Prije dvije godine sam uzela cijeli komplet, i eto, sad imam jedan upareni i 5 nesparenih.
Čak sam našla post, pisala sam o tome prije dvije godine.

Je li zaista nekome bitno da ima hit badić koji je in ovog ljeta? Ili nosite isti godinama? Ili isti kroj godinama?
Jeste li se usudili kupiti i nositi nešto  drugačije, ili uvijek pilite po istima?

I za kraj, gdje ima dobrih badića za kupiti? Koji su vam dućani dragi, kad se spremate za plažu?
Kakve badiće preferirate, kako to ide kod vas? Jel vam uopće bitno da je nov, ili nosite dok se ne raspradne? I koliko dugo vam traju? Meni je najveći problem što se rašire, a ne mogu hodati okolo s badićem u rukama dok idem do vode  ili mora.


Moj idući badić, kad se desi da nađem u kompletu, bit će neki dobar crni bikini. Nisam imala nijedan dosad. Ili crni jednodijelni. Strašno sam odlučna, znam.

izvor/ source

What kind of bathing suits do you prefer?
I see all the magazines and websites are full of advice what's new and in and must have, but I really don't know one person who follows bikini trends.
Women mostly buy what they like for years,  no matter what trendy is.

I've found this article: You're never too old to wear a bikini, and for the first time in my life, I thought about age appropriate bikini. does such thing exist?

I'm not talking here about topless or G string, but here in Europe women wear bikinis, all the time.
Rarely I had the opportunity seeing someone in an one piece bathing suit.

For years I wore non matching tops and bottoms, because I have problem with finding matching parts in my sizes.Two years ago a bought a pair, a real bikini, and even wrote about it here

My plan is, once I decide to get myself a new bikini, it will be little black. Or maybe a black one piece bathing suit. You see how I'm determined, right?

So, you you have any preferences about buying it, or do you change your opinion every year?

Broj komentara: 29 :

  1. Najdrazi su mi oni jeftini xD u bosni postoji azel france gdje se prodaju strasno jeftine stvari i uvijek pronadjem super komade za par markica. Ne vidim poentu davanja puno para za gace lol. Volim vesele boje i uglavnom nosim sarene kupace. I volim kad su raspar. Imam dva kompleta ali i njih nosim u kombinaciji sa drugima jer mi je tako najdraze. A najbitnije mi je da mi dobro stoje, sto nije bas tesko xD i da ne spadaju naravno ne bih da budem turista nudista xD i da, ne smatram da ima neko dobno ogranicenje za kupace, ali mozda promijenim misljenje o tome kad ostarim hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni su raspareni najdraži :) nekako volim da je sve to..veselo :D

      Izbriši
  2. Ne patim od tih snobovskih napisa u novinama kakav je must have badic ovo ljeto,to mi je totalna glupost!Ja kupujem badice u Lisci jer mi tamo jedino odgovaraju modeli,malo su skuplji ali stvarno vrijee,traju mi po 3,4 godine a uzmem u obzir da se kupam i po 5,6mjeseci godisnje.Uzas mi je u tim svim ducanima sto je uspjeh kad nadjem model velicine L,pa ne znam ,ko da su sve Hrvatice visine metar i pol i imaju 50 kila.Muku mucim uglavnom sa gornjim djelom,pa kad mogu uhvatim barem donji dio na popustu i onda kombiniram,bude kod mene svega,nek se sareni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je smiješno kako se pretpostavlja da smo svi skladno rođeni po tablici koje dućani imaju :D i umjesto da proizvodnja ide u smjeru tijela kupaca, nađeš se u situaciji da nema kompleta za živu osobu, jer bih valjda trebala ja sebe mijenjati, a ne oni svoje veličine.
      znam neke cure kojima je uvijek čudno i smiješno kako ja hodam rasparena, meni je zabavno, i slažem se s tobom, ponekad se osjećam ko Gulliver u Lilliputu dok tražim grudnjak u koji se mogu smjestiti.
      U Lisci kupujem grudnjake, badić nisam nikad. Znači, dobri su?

      Izbriši
    2. Jesu,sto posto tvrdim da su odlicni.Imaju masu modela za svakog ponesto,jesu skuplji su ali kazem ti meni i potraju.I tamo nemam problema sa nalazenjem gornjeg dijela.Ako si u prilici imas u Brezicama i jos po Sloveniji njihovih trgovina ,puno bolji izbor nego u Zgb,ja uvjek kupujem tamo.

      Izbriši
  3. Ja imam sličan ovom : http://image.venusswimwear.com/is/image/Venus/V1350PPR2570BKK.22.s?$ProductPage380x532$
    To je dvodijelni, ovaj gore dio se zove "tankini". Kupila sam ga prije dvije godine i ne planiram mijenjati, za tih dva tjedna godišnje (od čeg na plaži budem sve skupa 10 sati jer nisam fan cvrljenja na suncu) sasvim je dobar i neću bacat pare na novi dok mi se ovaj ne ofuca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je, kao, potkošulja i gaćice? sviđa mi se :)

      Izbriši
    2. Iza su leđa dost gola, kak se veže oko vrata. Moj se baš veže, možda ima i di se ne mora vezat već sam preko glave prebaciš, neam pojma. Meni je super, taman naglasi sve kak treba. Moj je i ful uzak uz tijelo, nije širok ko majica a kak sam sva bijela i bolje da sam pokrivena da ne izgorim, a ak mi dodija uvijek mogu zavrnut i izbacit škembu na sunce :D

      Izbriši
    3. I da, ovaj je odličan za nas koje imamo mal veće boobs, sve stoji na mjestu i ne bole ramena nakon cijelodnevnog nošenja :)

      Izbriši
  4. sve je to jedna cudna rabota, s jedne strane kad idem da trazim kupaci obicno se izdeprimiram jer ocekujem da izgledam kao riba iz casopisa a od toga naravno ni traga ni glasa :) pa se nekako svaki put iznenadim kad se pogledam u ogledalo, i jos ono svetlo, ma uzas! e no medjutim onda dodje vreme da se kupaci nosiii, i tad da budem iskrena me boli uvo i samoj sebi sam smesna kad se prisetim sopstvene torture, kad treba da se sunca i kupa u moru onda mi sve postane svejedno, sve nesigurnosti nestanu i postanem stvarno prava morska riba!! :)) na kraju krajeva je stvar percepcije, ili kako ono bese se kaze- sve je to relativno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je super kad isprobavam išta grudnjakasto ili haljinasto, i u onoj vrućini u kabinama mi se sve sfrče iza leđa i ne mogu ni spustiti ni skinuti, i stojim s rukama u zraku i ništa ne mogu uhvatiti da se spasim...ko T Rex da si pokušava zakopčat grudnjak :D

      Izbriši
  5. Meni najvise pasu dvodijelni i to gornji dio mora obavezno biti tuba. Trokutici mi nikako ne pristaju. Danas vidim da i mlađi i stariji nose jednodijelne, doduse stariji jednobojne i jednostavnije, a mlađi nesto otkacenije.
    Kupim novi svakih dvije tri godine, a omiljeni su mi iz HM-a :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja bez obzira na sve uvijek nosim dvodjelni kupaći kostim, jer smatram da za zdravlje nije dobro nositi jednodjelni kostim. Moj problem je što sam jača u donje dijelu, a grudi su mi male. Godinama kupujem kostim u Lisca dućanima. Imaju dobre veličine i možeš kupiti odvojeno gornji i donji dio. Ne pratim modu nego građu svog tijela. Iskreno, ne sjećam se kada sam zadnji put kupila badić zato što mi se sviđa. Uvijek uzmem onaj koji mi odgovara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lisca i kod tebe, ha?
      Šteta što se ne nudi više badića koji su i praktični i da nam se sviđaju.

      Izbriši
  7. ja sam fun jednodijelnih, iako je živo mučenje presvlačiti se iz mokrog u suhi na plaži;)
    u Calzedonii se mogu kupiti odvojeno donji i gonji dio, a dodatna je fora da u istom materijalu imaju više krojeva tako da se fakat može iskombinirat po građi tijela...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro da znam, hvala!
      kakve jednodijelne preferiraš?

      Izbriši
    2. i ja, kao i cynical romantic dolje, volim retro jednodijelne badiće:)

      Izbriši
  8. iskreno, ne znam nikog tko ne nosi rasparene badiće. ili žene imaju jača prsa od bokova, ili obratno.
    ja nisam fan dvodijelnih (ima nas i takvih) jer imam vječnu fobiju od ispadanja sisa i guzice. nisam pasivna na plaži, najmanje (čitaj: nikad) ležim, stalno skačam i plivam, pa mi je najpraktičnije da imam badić iz kojeg mi neće iskočiti dupe kad zaronim ili sisa kad izronim.

    uz to obožavam retro badiće kakve su nosile stare holivudske dive u kombinaciji s ogromnim naočalama i šeširima. poprilično sam sigurna da bih izgleda munjeno da se tako negdje pojavim, ali bar mogu imati retro badić. volim kad se veže oko vrata i da ima gola leđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uuu..daj neku sliku! baš me zanima kakve voliš/nosiš! ako ti išta znači, ja nosim šešir i sunčane na plažu, jednom sam filmski lovila veliki šešir po plaži, on se kotrljao i skupljao svo smeće...
      pazi, ja sam jedina u cijelu krugu žena koje znam, a da nosi raspareno. oko mene sve u tonu..tako da mi je drago pročitat da to i nije tako rijetko.

      Izbriši
  9. I ja kupujem isključivo u Lisci kad je to jedino mjesto gdje mogu pronaći veličinu koja mi odgovara (44E). Dok sam bila mlađa (i mršavija) kupovala sam di sam stigla i u svim bojama. Sada se držim klasike - crnog dvodijelnog badića koji ne izlazi iz mode, a i bolje mu je jer kad ga platim 350 kn ima i da traje koju godinu. Uostalom, nosim ga max. 10 dana u godini tako da mi je bez veze bacati novac da svake godine kupim novi. Da sam mršavica i da si mogu kupit badić za 50 kn ne bih previše razmišljala, ali eto tako je kako je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prilagođavaš se situaciji, to je sasvim normalno ;)

      Izbriši
  10. Ja uvijek nosim bikinije i dosta cesto raspar, tako je zabavnije...volim sarene i prugice, ali crna mi je uvijek siguran izbor. Sjecam se da sam par puta kupovala u lisci i stvarno su im bili kvalitetni, ali odavno kupujem one jeftinije pa nek traju samo jedno ljeto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znači, Lisca ima dobre badiće? toliko vas je napisalo, ići ću pogledati

      Izbriši
  11. kad budeš u blizini, dođi testirati badić kod nas na kupalište, a usput možeš probati i lokalnu deliciju, rakove na žaru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma daj, di ima rakova na žaru? kod tebe? :)
      mogla bih se zaista zaletiti preko ljeta!

      Izbriši
    2. ekipa na kupanju sustavno radi na istrebljenju alohtone invazivne vrste. ministarstvo je podijelilo vrše za lov pa sad svi na kupalištu, umjesto kikirikija i drugih grickalica, prebiru repove rakova. vikendom budu na žaru, na buzaru, ponekad u grahu, ovisno o inspiraciji dežurnog kuhara.

      Izbriši

}, 10);