srijeda, 22. srpnja 2015.

Kamo s kosom preko ljeta?/ What to do with your hair during the summer?


Moja najdraža frizura preko ljeta je smotana kosa na traku. Cijenim sve što splete kosu i digne ju od vrata, da koža malo diše, ali od svih mogućnosti, ovo je najjednostavnije i izgleda mi najbolje, pogotovo kad znam koliko malo truda je uloženo u izradu.
Potrebna vam je elastična traka u jednom komadu, koju stavljate na glavu poput kape, ili poput onih znojnica koje su prije koke u '80-tima nosile na aerobik :)
Napravite razdjeljak gdje god želite, navucite traku na glavu, da bude uz rub čela i iza ušiju, te zatim uzimajte pramen po pramen, malo zarolajte u prstima i provucite  oko trake.
Idući put uzme se novi pramen i ostatak starog, te se ponovi vrćenje i rolanje, i tako u krug, s jedne i sa druge strane razdjeljka.
Na kraju se nađete na dnu glave, gdje sve što viri nehajno zarolate u traku, i dobijete pravu ljetnu ležernu frizuru.

Što se još može s dužom kosom preko ljeta?

This is my favorite hairdo over the summer. I appreciate everything that moves my hair away from my face and neck, and this is so easy to do. You'll need a headband and 10 minutes of your time.
Part your hair wherever you want, and then put the hair band on top of your head, the you put the cap.
then, cowlick after another, take, roll between your finger a bit, and then just pull  under the band.
Take another one, and repeat. Both sides will meet at the end of your head, where you can pull the rest of the hair under the band, looking good.
It depends on you, how neat this will look.

Broj komentara: 12 :

  1. Baš mi je ovo zanimljiva frizura! Ali kako ja imam dužu i gušću kosu od tvoje, vjerojatno bih je dodatno morala pričvrstiti špangicama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda u dva reda? ;)
      kako ju ti nosiš dok je vruće?

      Izbriši
  2. moja je malo preduga da bi ovakvo motanje oko trake licilo na nesto, ali mi je pundja zadnjih dana najbolji prijatelj ili pletenica u visokom repu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidš, pletenica u visokom repu mi nije pala na pamet..hvala:)

      Izbriši
    2. nema na cemu :) spas je ponekad jer ipak se vidi duljina a sve je uredno i ne mrda

      Izbriši
  3. Punđa na vrh glave je moja THE ljetna frizura :) Kosa mi je do guzice pa mi se ne da plesti ju oko trake, ne znam kak bi to završilo xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ne znam ni ja kako bi to kod tebe bilo :))

      Izbriši
  4. Punđa vrh glave - jedino mi to pomaže. Mada ova tvoja frizurica deluje fino, kosa mi je srednje dužne, pa ću da probam, malo da promenim. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na vrh brda vrba mrda :) Sve setamo "pundjaste" ocigledno :)) Kolicina kose koju ja imam ne mota se ni na jednu traku ali kad sam posebno raspolozena spletem dve kike iznad usiju pa ih zamotam u pundjice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e, ovo tvoje ću probati.
      da, tvoja kosa je preduga za rolanje, izgledala bi ko da imaš kobasicu svinutu oko glave :D

      Izbriši
  6. odlična ti je ova frizura, divna ideja za ljeto. Ja po ovim vrućinama upletem dvije pletenice i onda ih zarolam oko glave:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);