srijeda, 1. srpnja 2015.

Presjek..mjeseca, valjda./ Life lately..I guess



Oh, nije već neko vrijeme bilo ovih presjeka, jelda?
Lipanj je protrčao, standardno.
Razmišljala sam kako mi izgledaju mjeseci. bude početak, ja se onda par dana čudim da kako je eto već stigao taj mjesec, onda sjedne plaća, pa platim stanarinu i sve račune, onda riješim sve što je mjesečno potrebno za lijekove, troškove, život, i onda čekam da dođe iduća plaća.

Nakon što sam se vratila iz Beča, povratak na posao je bio sve samo ne ugodan. Standardan bumerang kad pobjegnete od svega preblizu i prekratko, i taman se unjonjate i onda bam! ravno u glavu. ili u želudac, ovisno koji dio tijela vam najviše voli stres.

Problem s godišnjima, osim što su prekratki, je to što su prekratki. A povratak na staro dolazi prebrzo, barem kod mene, pa ga koristim kao terapiju, kroz godinu, u dozama, jer koliko god me mnogi uvjeravaju da bih trebala uzeti tri tjedna u komadu i iskopčati se, ja se ne mogu zamisliti ostatak godine bez slobodnih dana, a stanje svijesti se prebrzo vrati na staro. I što sam više na Zemlji, sve mi je kraći fitilj za neke pizdarije.

Ako ste zaposleni i imate više od 25 godina, vjerojatno znate o čemu pričam. S vremenom ispadne da su uglavnom sve firme slične, to jest, odnosi među ljudima se ponavljaju, samo što ste vi stariji, sve brže shvatite te međuljudske odnose i ako ste imalo poput mene, imate sve manje volje davati šanse (u glavi) idejama i projektima i ljudima. Jednostavno sve brže vidite kada neka stvar, osoba ili situacija jure u drek, da prostite.

E sad, kako ja nisam baš neko kukavno biće, zaključila sam da je vrijeme da pokrenem neke stvari.
Onda su se stvari pokrenule brže nego sam očekivala. No, o tome na jesen..sad se još peče ideja :)
Osjećaj koji se stvorio nakon što su se neke stvari mikropomaknule...drži me i na valu sam.
Najčešće se smiješim. Smiješenje je dobro, jelda? :)

Posao i projekti na stranu, na slici gore bila sam na Europskoj svemirskoj izložbi, koja je bila u Zagrebu. Znate li da Hrvatska uopće nije članica Europske svemirske agencije?
A lijepe se stvari događaju u svemiru, eto i s kometa nam se javio robot i šalje podatke. Izložba nije bila o tome, bila je informativnog karaktera čim se Agencija bavi, meni je bilo zanimljivo vidjeti kako sve može pomoći u razvoju društva.

Prije par tjedana imala sam prvi Mysore sat.
To je sat joge, gdje vas nitko ne vodi, nego sami prolazite ciklus ashtanga vježbi, pazite na redoslijed, na dah, na sto sitnica koje inače instruktor opominje..Nisam se okrenula, a sat vremena je prošao. Moram li uopće napisati da sam ja sebi dodala par vježbi gdje ih nikad nije bilo? Kao kad posolite više, za svaki slučaj. Sve u svemu, jako zanimljivo. Zanimljivo je i koliko koristim auto pilot,a da nisam toga svjesna.

A u ponedjeljak mi je krenuo 2. Summer Yoga Challenge. 4 tjedna svakodnevne joge (osim vikenda), kad se borite i s umorom tijela i egom i stvarnim nedostatkom vremena i stavljanjem većine drugih stvari u životu na hold.
Dan završavam mrtva umorna, gladna jer zadnji put jedem oko 14 h, i preznojna. Vi koji se bavite sportom, razmišljate li kad o hrani koju ćete pojesti, nakon što završi trening? Jel vam poznat taj tijek misli?


Ako idete na godišnji odmor, želim vam mirno i ugodno ljeto, odmorite se i napunite baterije kako treba!

Broj komentara: 9 :

  1. Nadam se da ćeš uspjet uhvatiti bar tjedan dana da se iskopčaš, da će se mikroval pretvorit u valčinu a yoga - zarazila si me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tjedan po tjedan....polako :)
      a jel, jesi se zakačila na yogu, ha? :)

      Izbriši
  2. Vidim koliko uzivas u yogi, stvarno divno! Vjerujem da se sve poslozi kad radimo ono sto volimo i kad uzivamo u zivotu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! nije još sve posloženo, ali idem prema tome :)

      Izbriši
  3. meni je sport bio veliki dio života, ali zasada sam odustala od njega skoro potpuno jer sam se na prvom satu aerobika onesvijestila...i bila slijepa dobrih pet minuta, bilo je strašno i užasno neugodno i ponižavajuće...nešto su mi bili liši nalazi u to vrijeme, pomalo se popravljaju....uvijek imam nuspojave na imuran, a kad ga uzimam u većim dozama, uvijel belaj, ali eto iz kože se ne može...sada mi je jedini sport šetnja, ali me baš dobro opusti i zasada mi je dovoljno, možda probam malo i joge kući, malo po malo, bila mi je to rutina prije. Ja sam se vježbama yoge zarazila davno, u prvom razredu srednje...mislim da je baš moja rodica bila prva instruktorica u Splitu, sjećam se da su ona i njen sadašnji muž vodili super tečaje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. žao mi je da itko padanje u nesvijest smatra neugodnim..nadam se da ti više nije bed oko toga. pa nije da si mogla birati ;)
      nadam se da će biti bolje. zdravlje je na prvom mjestu, ako treba uzeti pauzu, naravno.
      šetnje su super, to sam ti i napisala na blogu :))

      Izbriši
  4. Zuba 2.0 :))
    Ja o hrani ne razmisljam samo dok spavam %)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);