ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

Salata./ Salad


Imala sam divan vikend. Divan.
Prijateljica je slavila rođendan, i imala je roštilj party. Naručila si je sunce i lijepo vrijeme, i dobila je (možda i mrvu više sunca).
Imali smo lijepo vrijeme, ležali u travi, ja sam pila muškat sa svježe ubranim listićima mente i uživala u neradnom danu, lijepom vremenu i dragim ljudima.
Ovaj vikend je bilo jako vruće i baš je pasalo provest dan vani i jesti i piti i odmarati.




I've had a beautiful weekend. Beautiful.
a dear friend of mine celebrated her birthday, and had a bbq party. She ordered a nice weather and sun, and got what she wanted, even a little too much of sun.
The weather was great, we lied in the grass, I drank Muscat with freshly picked home grown mint leaves, enjoyed my non working weekend and the company of dear people.
Resting and not doing much was really the best choice for this weekend.
Ljeto je kad je glavni asesorajz krema za sunčanje i sprej protiv komaraca, i onda jedeš fino i piješ fino cijeli dan, i na kraju dana dođe domaća krumpiruša, pa jedeš i nju.


Summer is..when major accessorize is sun cream and anti mosquito spray, and when you eat well and drink well all day, and at the end of the day, someone brings krumpirusa ( potato pie) and you eat some more.

Ove godine vrt mi je baš lijepo rodio. Prošle godine je plivao, Mrežnica je poplavila i vrt i kuću, pa nije baš netšo raslo (išta), no ove godine nije poplavilo (kuc kuc u drvo), bio je izgleda optimalan omjer sunca, vlage i zvijezda za biljčice, i trenutačno sve raste ko nespašeno.
Mojim susjedima također.
A kako naših par susjeda njeguje naviku da jedni drugima donesemo na prozor/vrata ono čeg imamo viška, moj otac zadnji par tjedana dobiva puno previše zelene salate i tikvica.

Ja jako jako volim povrće. Nekako, ne znam kako, to u krugu mojih susjeda zvuči kao da pojedem cijelu glavicu salate na dan.
I onda kombinacija volje da donesu nešto i plodna godina rezultiraju sa 7 glavica salate koje me dočekaju kad dođem iz Zagreba. I nešto tikvica.
Dodajte tomu tikvice iz našeg vrta.

Ja sam prekrcana salatom.
Ovo je blagoslov, ja sam tog svjesna. Imam divne susjede koji su dovoljno brižni, i umjesto da bace, nose k meni. Imam vrt koji raste ko nespašen.
Ali vjerujte mi, to je smiješno, kad vidite 7 glavica salate kako čekaju da ih pojedete, jer "volite povrće". Nema baš mjesta u hladnjaku za sve to. Nema baš toliko načina za spremiti salatu.
Pa tako ja jedem zeleno lisnato povrće više nego ikad. Naravno da sam dio podijelila.
Svejedno, doručkovala sam salatu od sušene puretine i zelene salate.
Pogodite kako će mi izgledati ostatak menija :)

A kad rajčice dozore, jest ću ih od jutra do mraka. Jedva čekam!
This year our garden has grown so good. My neighbors' gardens too.
There had been a flood last summer, and after the flood nothing grew, so this summer is such a good change.
It is tradition, let's say so, among a few neighbors and our house, to give extra food to another house, for example, if we have more tomatoes than we can handle, we knock on our neighbor's door or just leave a bag on the window. It goes the way around, too.
So this summer, since my neighbors know I'm fond of vegetables, more then they are, they started leaving green salad. On after another, it ended up with more then 7 green salads waiting for me.
I really can't eat that much salad.

This is a blessing, I am aware. But it is funny seeing so much vegetables waiting for me, as if I eat only vegetables. Also, my neighbors are not vegetarians and as far as I know, they're not really into a healthy food pyramid, vegetables are mostly a side dish. So, I assume they want me to feel fed . And I am thankful, only my fridge isn't big enough.
I give a big part to dear people who also happen to like vegetables as I do, and enjoy home grown food.
For the rest, well, green salad and other vegetables are these days the main food on my menu :))

Broj komentara: 10 :

  1. Salji mi visak te salate odmah! Jos jucer! ;-)
    Ja pomidore ljeti jedem za svaki obrok, nikad ih dosta. I onda sam ko junkie do slijedece tomato sezone. ... tikvice mi jedino pasu na odredjene nacine, nsto mi nisu najmilije, ali daju se pregrist akosu usitnjene do besvijesti ili do juhe...

    I ja tako pustim papicu mojim susjedima kad imam previse ili idemo negdje na par dana... Super su mi takvi susjedi :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, dobra je stvar imati dobre susjede. i meni se sviđa taj dio s davanjem hrane prek ograde :)

      Izbriši
  2. Divotica!! Bas mi treba jedan dan u prirodi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš i šljivare <3 Oni su mi najdraži. Ja pojedem glavicu salate dnevno :/ Jedino sad kad su krenuli krastavci, paprika, paradajz, ne stignem sve :D

    Drago mi je u svakom postu vidjeti kako u nečemu istinski uživaš, bilo to putovanje, rođendan, sunce, joga, you name it :)

    Btw, još čekam post o vozačima busa do Beča :D

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da si mi bliže, sad bi dobila glavicu salate :)
      imam još post ili dva iz Beča, samo da stignem...

      Izbriši
  4. Jel ima koji susjed cvjetače? xD Ova naša je nenormalno skupa, na placu 20kn kila :( A baš volim. Dajem oglas na tvom blogu: Kupujem povoljno cvjetaču xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nitko se ne bavi sadnjom cvjetače, nažalost, ako slučajno čujem, proslijedim ti, ja ju ne ljubim :D

      Izbriši
  5. Ja imam malu vrt, samo papriku i kupus, ali bilo sto dobro dodje i uzivam cak i u tome...mislim da bi svatko trebai nesto saditi, pa makar samo zacinsko bilje na balkonu jer nas te biljke bas nekako razvesele.

    Super su ti susjedi, moji roditelji isto prakticiraju robnu razmijenu s susjedima na Hvaru.

    OdgovoriIzbriši
  6. ove rajčice na slici su mi najdraža vrsta :D
    obožavam povrće i ne postoji vrsta koju ne proždirem, za razliku od voće, postoje neke voćke koje mi nisu nešto naj, pa se svi čudom čude kako eto volim bilo kakvu tikvu, a ne ljubim štajaznam jagode.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);