petak, 24. srpnja 2015.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Još malo pa vikend!
Možda ste na godišnjem, ili na moru, ili oboje :)
Slijedi jedan ljetni outfit post. Krenimo!


Weekend is almost here!
Maybe you're on holiday, or at the coast, or even both :)
Today here's an outfit post, so let's get going!

Mornarska haljina je već dugo kod mene, ali ne nosim ju često jer ima podstavu i nije najlaganiji materijal kad krenu vrućine. Ali svaki put kad ju obučem, zaključim da je zapravo ok i da bih ju mogla češće nositi. A uz haljinu sam, školski, nosila "zlatni"nakit.


This navy blue stripe dress is in my closet for quit a long time, but somehow I often forget about having it. It is not the lightest fabric, but when I wear it, I always think about wearing it more often. And with the dress I wore my "golden" bracelets.
Pokušavam iznositi sve što imam u ormaru, tako da je na red došla i ova X nation suknja (a onda znate da ima godina, koliko već dugo X nationa nema). Malo mi se pomakla marama, ide po sredini tijela, i dobra je kad sunce upeče, lijepo čuva vrat i dekolte od pečenja.

I'm doing my best wearing everything I have in my wardrobe, so one day it was turn for this skirt. I have it longer then 8 years, it was bought before X nation (a Croatian brand) was shut down. It is a good skirt, hasn't changed a bit in these years. And the scarf is here for my neck and cleavage. It helps me cover them from the burning sun.

Zeleno, volim zeleno :) Dočekala sam priliku da idem golih nogu, pa sam tri tjedna bez prestanka bila u suknjama i haljinama, samo sam vadila iz ormara i kombinirala. Imam dvije ovakve majice, zeleno- bijelu i crveno-bijelu, ovo mi je podsjetnik da i ovu drugu trebam izvući i početi nositi.


Green, I love green so much :)
I couldn't wait for the chance to have bare legs, so for last three weeks I wore bare legs ans skirts and dresses all the time. I have this green striped shirt and a similar red one, which reminds me to wear the other one more often (ever) too.

Našla sam ovu zimu pamučne kratke suknjice u C&A, a mislim da su ih i drugi dućani nudili, lastika je u struku, ide u raznim kombinacijama. Uzela sam sivi i tamnoplavi. Gore je blijedoroza tunika koja ima nekih 8 godina, i ispalo je da je ovo sasvim u redu kombinacija.
Desi li vam se kad da slučajno spojite dva komada odjeće, ispadne da se baš slažu, pa ih onda stalno nosite skupa? Mislim da će to biti slučaj s ova dva komada :)
Sandale su Gita, od prošlog ljeta.

Eto, to je to. Nadam se da vas je kiša noćas barem malo ohladila, uživajte u vikendu i moru, a ako radite, nadam se da koristite priliku za male izlete u neke vode ili mora, ovisno što vam je bliže i draže.
Ugodan vikend!


Last winter I've found these cotton mini skirts and bought navy blue and gray one. This tunic is more ca. 8 years old, I have never combined these two before, but you know how you never combine two things and then it turns out they go great together? Well, I think this happened to this skirt and tunic.

I hope, if you live in the region where it is summer and it is too hot, the rain will help you soon.
Have a great weekend!

Broj komentara: 18 :

  1. Kako ti dobro stoji ova minica zadnja!!! Puno više mi se sviđa taj kroj na tebi nego A kroj. Iako vjerujem da je po ovim vrućinama kad ideš nekud lakše ako je šira suknja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.
      ne nosim baš prečesto minice koje prate liniju tijela :D
      da, meni je lakše, kad je ovako vruće, imati na sebi nešto što mi ne glumi drugu kožu.

      Izbriši
  2. Izgledaš super kao i uvijek! Zadnja kombinacija mi je nekako najbolja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi se na tebi da rikavaš od vrućine, a kako i ne bi :)
    Zelena suknja je fantastičnaaa. Gdje si je kupila?
    A bogme u zadnjem outfitu si pravo zgodnička :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš je bilo vruće zadnjih par tjedana. Zelena suknja je iz Orsaya, bogata je ( ima puno tkanine i faldi).
      da, vidim da je zadnji outfit mnogima drag. hvala:)

      Izbriši
  4. Meni su sve kombinacije lepe na svoj način i svaka ti lepo stoji, ali ova poslednja... Najbolja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! što jedna minica učini, ha? ;))

      Izbriši
  5. Uuuu,sto si mi zgodna,i to u svim kombinacjjama!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Najdraže su mi druga i treća...ta druga kombinacija s suknjom iz X nationa je savršena! jako mi se sviđa i treća s tom suknjom na volane, a jako je slatka i ona s kraćom suknjom....ja ti volim haljine i suknje, tako da mi se takvi outfit obavezno sviđaju:), a pogotovo sada ljeti su praktični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam ja da ti voliš suknje i haljine :)
      hvala!

      Izbriši
  7. zadnje 2 kombinacije, za deset!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zlatna debela narukvica mi je toliko odlicna da sam sad krenula na ebay naci nesto barem slicno haha :) pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaha:) baš mi je drago da ti se sviđa! nadam se da ćeš uspjeti nešto slično naći ;)

      Izbriši

}, 10);