četvrtak, 9. srpnja 2015.

Suradnički post: Lenka

Danas mi u goste na blog dolazi Lenka. Lenka i ja smo se oko ovog posta lovile jedan konkretan dio vremena :)) ali jako mi je drago da je na kraju uspjelo. 
S Lenkom i završavam ove suradnje, hvala vam svima koje ste pristale sudjelovati i odvojile svoje vrijeme i volju za suradnju na mom blogu.


1. Bok! Reci nam par riječi o sebi! 

Hej! J Ja sam Lenka i zadnjih 11 mjeseci sam mama. J To mi je sada (a vjerujem i dok god budem živa) glavna preokupacija u životu. Uz to sam ekonomistica zaposlena u banci, a bavim se i šminkanjem koje mi je velika ljubav. 
Pišem blog već dvije i po godine, do nekidan sam imala beauty blog Šminkaonica, a sada sam odlučila proširiti vidike i početi pisati (uz beauty teme) o bebama, majčinstvu, kuhanju… Novi blog se zove Mama Šminkerica. J


2. Koliko ti je bitna garderoba u svakodnevnom životu? Reci nam nešto o odjeći koju posjeduješ. Koja odjeća ti čini osnovu, i kako ju nadograđuješ? ( na primjer, nosiš najčešće hlače, gore usku majicu/košulju, na to cardigan…ili haljine i grilonke i kapute..)

Volim odjeću i obuću. Ma zapravo, OBOŽAVAM! Dok nisam rodila bila sam strastvena šopingholičarka. Imala sam točno određene dane u mjesecu (ma koga lažem? U tjednu!!!) kada sam išla u shopping. 
Najviše sam voljela ići sama i satima lutati po dućanima i kupovati. Cipele sam posebno obožavala. Imala sam 2321543544846132 štikli svih boja i uzoraka, a prije nekoliko mjeseci većine sam ih se riješila jer mi je nezgodno u štiklama baratati s bebom. Zato se još uvijek ne odričem punih peta, u njima mi je sasvim okej. ;) 

Sada kada imam sina, nemam vremena za nekolikosatni shopping i budem sretna ako uspijem iskoristiti jednom u sto godina pola sata – sat vremena muža da pričuva sina, da najbrže na svijetu kupim koju krpicu. Ja sam jedna od onih osoba koje osjete toplinu oko srca kada nešto kupe. :D Isto tako mi ponekad poput Proustovih Madeleine kolačića zamiriše sjećanje na Joker u Splitu ili CC1 West u Zagrebu… <3

Dakle, od odjeće najviše volim haljine i tunike. Praktične su, udobne i lijepe. Nisam fan traperica i ne pamtim kada sam zadnji put kupila neke. Imam jedne stare 11 godina i vjerovali ili da – još su kao nove! I da, ne volim košulje. Osjećam se staro kad obučem košulju. Zimi obožavam nositi pletene haljine i čarape s puno dena ili tunike i tajice, a ljeti suknje i haljine. Imam ih stvarno pozamašan broj. Volim boje i totalni sam pobornik boja.
Ponekad spajam nespojivo ali to sam jednostavno ja.


3. Kako se oblačiš za posao,  a kako za van/kavu? Koliko ti treba vremena da se spremiš?  

Na poslu sam u uniformi pošto radim u banci. Nije nešto pretjerano kreativno ali ja eto da razbijem monotoniju sive uniforme, često nosim cipele u raznim bojama.
Vani/na kavu/u šetnju s bebom idem svakakva. Ponekad se skroz sredim ako imam vremena, a ako baš i nemam vremena, znam izaći doslovno svakakva. I nisam od onih žena koje ne žele izaći vani nenašminkane i nesređene, naprotiv, ja ponekad baš s guštom izađem bez trunke šminke i u dronjcima.

 Sve mi ovisi o raspoloženju i vremenu. Osim što inače nosim haljine, u zadnje vrijeme obožavam majice s nekakvim natpisima.



4. Koliko često ulažeš u novu garderobu, i koliko ti traje prosječno odjeća? Koliko okvirno imaš stvari? Što misliš o Projektu 33? (radi se projektu gdje osoba koristi samo 33 odjevna predmeta u jednoj sezoni) možeš li se zamisliti u takvom projektu? Skupljaš li odjeću koju ne nosiš godinama, ili se rješavaš onoga što ti se ne sviđa/ ne pristaje ti više?

Ne znam što odgovoriti i kako odgovoriti na prvo pitanje… Kupujem nerazmišljajući. 
Kada vidim sniženje, moj mozak radi ovako nekako: “daj odma’ dva komada! Ma šta dva, daj tri!” tako da ja obnavljam garderobu kad god imam priliku, trebala mi odjeća ili ne.

Imam nešto starih stvari, možda više zbog toga što sam strašno sentimentalna i pojedini komadi odjeće (i obuće) me podsjećaju na neke stvari/događaje/ljude. 
Projekt 33 za mene ne dolazi u obzir. Ne mogu niti zamisliti toliko ograničavanje sebe.
Neku odjeću čuvam kako sam rekla, iz sentimentalnih razloga, a mnoge stvari podijelim, poklonim ili ako nije za upotrebu – bacim.

5. Što nikad ne bi obukla? Postoji li nešto, za što si mislila da nikad nećeš nositi, ali ti se ipak svidjelo?

Vjerujem da nikada ne bih obu(k)la kroksice (one gumene šlape).
Mislila sam da nikada neću nositi ortopedske natikače :D ali zadnji mjesec trudnoće me natjerao na njih. 
Doduše, kupila sam neke zlaćane na punu petu, pa ajde, mogle su proći jer nisu bile mega ružne.

Sada su mi u Splitu i nekidan kada sam bila dolje sam ih uredno obula i otišla u šetnjicu u njima. :D i super su! :P

6. Imaš li neki komad koji ti je posebno drag? Zašto ti je toliko drag? (poklon od drage osobe, podsjeća te na neki trenutak u životu..)

Ovaj baloner mi je strašno drag, a kupio mi ga je muž. Inače mi ne kupuje robu. :D



Kako bi opisala svoj stil? Jesi li zadovoljna kako se oblačiš? Što bi promijenila, ili što pokušavaš promijeniti?

Citirati ću jednu svoju prijateljicu i reći samo ovo: moj stil je to što nemam stila. ;) Ja zadovoljna i ne bih ništa mijenjala.


Postoji li netko čiji ti stil ti se sviđa? Ako da, zašto?

Hmm… Dala si mi misliti… Trenutno mi nitko ne pada napamet. Ako se sjetim neke osobe, javim ti!


Kako kombiniraš odjeću, šminku i nakit? Imaš li neka pravila što ide s čime? Što je, po tvom mišljenju, loše u današnjim modnim trendovima?

Sve kombiniram prema trenutnom raspoloženju, a pravila baš i nemam. Jedino mi je na noktima u 99% slučajeva crveni lak. 
Volim reći da je crvena moja nude boja. Ide na sve (moje kombinacije, naravno)!

Po mom mišljenju, što se tiče današnjih trendova (koje btw baš i ne pratim), meni je grozomorno kada su svi odjeveni na isti kalup i jednostavno se oduševim kada vidim drugačije ljude i ljude koji nose boje. J



Imaš li kakav savjet za organizaciju ormara? Koji je najbolji način da ravnomjerno nosiš sve, da znaš što imaš, da je kompatibilno s ostatkom ormara?

Savjet nemam, ali meni recimo najviše odgovara kada mi je sve na vješalicama. Osjećam da je tako preglednije.



Draga Zubo, hvala ti što si me ugostila na svom blogu. Bilo mi je lijepo i nadam se opet nekoj ovakvoj cool suradnji! J

Mama Lenka



 Hvala Lenka!


Broj komentara: 11 :

  1. Ooo jedna jako zgodna mamica :) Sviđa mi se njezin stil a još više ormar u koji se sve vješa - takav i ja planiram nabaviti jer sam smotana pa mi se sve opeglano zgužva na policama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je Lenkin stil totalna pozitiva, dan mi je lijepsi kada vidim njene fotke sarenih outfita <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. divan stil ima, ja sam također za boje pa su mi ove kombinacije super :)

      Izbriši
  3. Joj Lenka trebala si staviti onu fotku kad su te ulovili na ulici u Zagrebu, taj outfit mi je bio super :)))) Vesela i pozitivna Lenka pa joj je takav i ormar :)

    OdgovoriIzbriši
  4. koja slatka mlada mama:) predobra mi je ona kombinacija R.I.P diet, baš po mome guštu. Zapravo mislim da sam i bila na starom Lenkinom blogu par puta, ali eto nisam znala za novi.

    odlični su mi bili svi tvoji suradnički postovi, baš zanimljivo za pročitati. Mislim da mi žene svaka imamo neku svoju filozofiju o odjeći i što više filozofija to bolje, jer smo i mi sve posebne na svoj način.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, Ivana.
      volim promatrati kako se druge žene oblače, kako se igraju odjećom i nakitom i kako se zapravo doživljavaju kroz ono što stavljaju na sebe. i znam puno žena koje zaista nose ono što vole, daleko od nekakvog kloniranja.
      A Lenka ima stil koji se i meni osobno sviđa: ležerno i neopterećeno:)

      Izbriši
  5. prava uzivancija citati!! stil odlican!! milinica!!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);