ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

Išijas/ Sciatica



Uspjela sam nekako prikliještiti išijas, živac (N. ishiadicus) koji ide od leđne moždine kroz cijelu nogu.
Znate šta, uopće nije zabavno. Trne i boli i zateže i pola stvari i pokreta ne mogu baš napraviti.
Sve sam ovo ispričala prepričala prijateljici, i sutra je i nju ulovilo.

Većinu vremena ležim i pokušavam većinu stvari raditi ležećki ili barem opružena preko dvije stolice.



Ako ovo čitate, postoji šansa da prijeđe i na vas. Nešto kao film Krug. Sretno ;)

Kad prođe, imat ću više volje za pisanjem. Hvala vam na razumijevanju.



I've somehow managed to strangulate the biggest nerve, N. ishiadicus, that goes all the way from the spine through the leg(s).
It is not fun at all. It hurts and I feel tingling in my leg and there are many moves I can't do at the moment.
I try to lie down as often as possible.

I told all this to my friend, and next day she got the same pain too.
So, there is a possibility, if you're reading this, you might get the same pain too ;)
Something like The Circle movie. Good luck!

I'll write more when I start feeling myself more again. Tnx for understanding.

Broj komentara: 15 :

  1. Odgovori
    1. Au!
      ajme, žao mi je:(
      što si pojela?

      Izbriši
  2. Ajme,bas mi je zao!i mene bole ledja vec danima,sjedeci posao,ali eto bar nije isijas:-)A ja mislila ,nema Zube,sigurno je zbrisala na more!Ne mogu ne primijetiti ovaj lak na noktima,predobar je,koji je to??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čak sam i otišla na more za vikend, nakon dosta zahtjevnog tjedna, a provela sam dva dana u kupanju ili ležanju, jer dok plivaš ne boli, a kad ne plivaš, opet boli..pa sam se kljukala normabelom i ibuprofenom, od čega sam bila dosta uspavana. ali more je divno :) čisto i prave temperature!
      Išla sam potražiti lak sa slike, to je Max Factor, neka mala bočica kupljena u DM ovo ljeto, boja je 55 Flamenco Girl

      Izbriši
    2. Slazem se da je cisto,ali sto se tice temperature,uhhh za mene je ovo pretoplo,pa ne mogu se ni u moru rashladiti:-(Kad udem sa40 C u more na30 C ko da sam usla pod topli tus.Ja sam od onih sto priznaje more jedino kad je ispod 25!Ajde bitno da si se uspiela malo okupati.Hvala za lakic,bas cu ga potraziti.Nadam se da je danas vec bolje?:-)Pozz sa vruceg,uzavrelog Hvara!

      Izbriši
  3. I od mene želje da ti čim prije bude bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O jao, sve me strah citat o ovome da i mene ne uhvati >.< samo da ti sto brze prodje

    OdgovoriIzbriši
  5. je li barem roman dobar? Najgore je kad leža uhvate, imam skoliozu tako da suosjećam:( Mislim da je najgore da što više odmaraš, inače bi ti se moglo baš produljiti...bolje malo se strpiti i mirovati, pa onda brže prođe.
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Roman je dobar, standardni Nesbo. Ne znam jesi li već čitala što od njega, ja sam dugo odbijala jer nemam povjerenja prema stvarima koje gomila ljudi hvali, ali Nesbo i ja smo se našli. Ne svaka knjiga, ali većina :)
      Išijas je isto dobro, svakodnevna joga i odmaranje kad god stignem su puno pomogli.

      Izbriši
  6. leđa ne leža*
    navikavam se na drugu tipkovnicu

    OdgovoriIzbriši

}, 10);