srijeda, 9. rujna 2015.

Godišnji/ Vacation: Škrapavac. Trogir. Čiovo.


Ajme, godišnji.
Spletom raznih okolnosti, ove godine moj godišnji došao je na red na samom kraju ljeta, i znate što? Super je ispao tajming.
Godišnji sam započela odmah nakon posla, nisam uopće spavala, dočekala budna bus usred noći i zapalila u malo mjesto pored Zadra, Škrapavac. Ovo sam ja ispod smokve. Spavala sam tri sata u busu, mrtva umorna, ali isplatilo se. Ima dana kad spavam 10 sati i našminkam se, i opet ne bude ovako. Pretpostavljam da je do toga da je godišnji u pitanju :)
Prvi dio godišnjeg je trajao kratko, podružila sam se, okupala se, odmorila, i krenula dalje, na jug.


Oh, dear vacation.
Due a number of circumstances this year my vacation was at the very end of summer, and you know what? It was a great timing.
I've started it right after I finished my work on Thursday night, didn't sleep at all and got on the bus at 4 am and drove to a small place nearby Zadar, Skrapavac. This is me in the picture, under the fig tree.
I have slept only three hours in the bus, I am dead tired, but it was worth it.
There are days when I sleep 10 hours and with some make up on, I don't look that good.
I suppose it is vacation's fault :)
The first part lasted quit short, I had a great time staying in Skrapavac, but soon I traveled more south.

Dobra stvar je, kad idete busom, da možete gledati kroz prozor i vidjeti stvari koje inače ne biste primijetili, pogotovo ako bus ide magistralom umjesto autoputa i stane na svakoj mogućoj stanici.
Ovo na slici ispod- ne znam što je. Zna li netko? Pada mi na pamet da je to uzgajalište školjaka. Ili to, ili jako puno ronilaca roni u isto vrijeme, blizu jedan drugome.


A good thing, when traveling by bus, is that a person can enjoy looking at the beautiful seaside along the road. The place in the picture below- I don't know what that is. Does anyone else know maybe?
   Zar nije lijepa naša obala? :)/  Isn't Adriatic coast beautiful?

A ovo je Trogir. Sunce i more i brodovi. I jahtaši koji se šepure, i turisti koji ne znaju što je kolnik. I vozači mopedića, koji voze kao da imaju devet života bar. I marina, i ja u marini.


And here is Trogir. And sun and sea and ships. And yachts with the people on them, and tourists who don't know what a pavement is.
And motor scooter/vespa drivers, who drive as if they have 9 lives.
And marina, and me in the marina.

Čiovo.
Jako puno odmora. Spavanja. Alkohola. Komaraca. Otkrila sam ovo ljeto rješenje za ubode: ulje paprene metvice. Jednostavno ne svrbe. Komarica dođe, obavi svoje, i samo staviti dz ulja na mjesto uboda, i kao da se ništa nije desilo. Toliko bolje od svih antikomaračkih sprejeva koje špricam ko nespašena i svejedno ovi bodu.
Osim što sam jela, pila, spavala i kupala se, slikala sam sunce i more ko da inače živim u bunkeru u Sibiru. Tako da, uživajte i u slikama sunca i mora.
Na godišnjem sam posjetila i Split i Salonu, no o tome u idućem postu.


Čiovo island.
A lot of sleeping. Food. Alcohol. Mosquitoes. This summer I've found a great solution for mosquito bites: peppermint oil. Mosquito can come and bite and go away, and all you have to do is put a tiny bit of peppermint oil on the spot and there will be no reaction to mosquito. It is so much better than all the sprays and candles all other stuff I've been using.
And beside my great amount of sleep and food and swim, I ve took so many pictures of the Sun and the sea, as if I live in a bunker somewhere in Siberia, and this is the only time in year when I can enjoy the sun (and the sea). I just couldn't stop myself. So, go and enjoy the pictures :)
While I was on vacation, I visited Split and Salona, but more about that in the second vacation post.


Broj komentara: 14 :

  1. Meni je hrvatska obala prelepa.. :) Super fotke, jedva cekam nastavak.. I bas si posteno pocrvenela.. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. rješenje za ubode :O
    moram probati, kod mene ih je puno još uvijek

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. paprena metvica zaista djeluje. to je tolika promjena, nema iritantnog svrbljenja, nema otoka. staviš i ubod splasne, ne svrbi, ništa...milina :)

      Izbriši
  3. mislim da je uzgajaliste za dagnje :D bar mi tako nekako i u Stonu to izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uzgajalište za dagnje! može, hvala :)

      Izbriši
  4. pravo pravcato uzivanje, da da...nema lepseg nego uzivati na moru :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. more je divna stvar, slažem se. mada ja volim zaista putovati, ne samo na obale, more i ljeto baš blagotvorno djeluju na mene :)

      Izbriši
  5. Ja sam smrtno zaljubljena u hrvatsku obalu i jedva cekam ostatak slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jelda je lijepa?:))
      gužva mi je ovaj tjedan, odmah nakon godišnjeg, pa lovim rupe u time/space continuumu da slažem postove ;)

      Izbriši
  6. hrvatska obala je prekrasna, uvijek mi nedostaje kad nisam kraj nje...ove godine sam uspjela stići jedan dan do Trogira vidjeti se s prijateljicom i baš mi je ostao u lijepom sjećanju (opet), uvijek me taj grad nekako razveseli, žao mi je što nemam priliku češće otići...divne su ti ove fotografije s godišnjeg, baš nekako pune pozitive energije i ti lijepo izgledaš i zračiš nekom dobrom energijom.

    p.s. moram probati tu paprenu metvicu, mene komarci bodu kao da im život o tome ovisi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti:) meni je obala prekrasna. ne mogu se nagledati.
      zaista preporučam paprenu metvicu, prodaje se u (biljnim) ljekarnama, bočica je oko 30tak kuna.

      Izbriši
  7. Koje divne,divne slike!I ti zracis na njima,nevjerojatno sta godisnji odmor napravi od covjeka:-)Ah,Trogir,jedan od meni ljepsih nasih gradova,znamo se zaletit na neki izlet barem dva,tri puta godisnje,zadnji put smo ga posjetili krajem 4.mjeseca kad jos nije bilo jahtasa koji se sepure,hahaha...Ali tamo je uvjek guzva.I ja mislim da je ovo neko uzgajaliste skoljki.A ovo za paprenu metvicu,otkrice stoljeca!Ovdje ih ima nenormalno puno i ludi su,kaze moja frendica:Imaju noge ko Blanka Vlasic,hehe,i vec sam i njoj rekla za to,jer nema sta nisam probala i nista ne pomaze.E pa sad probavam i ovo i nadam se da ce pomoci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Je, nevjerojatno je što godišnji radi. Meni treba prvih par dana da uopće prihvatim da je odišnji, i onda se tek krajem godišnjeg krenem opuštati.
      Nadam se da će vam pomoći, i oko mene ljudi počeli koristiti ulje i baš su zadovoljni.

      Izbriši

}, 10);