petak, 25. rujna 2015.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Evo jednog outfit posta, nakon dosta vremena! Mislim da sam ulovila zadnje tračke ljeta ovaj put :)


After a while, I've finally prepared an outfit post! I think I caught the last sunny summer days this time.


Mislim da sam pisala o ovim hlačama. Na lastiku su. To je milina, Ovo je moj iskorak iz zone komfora, svijetle hlače- ne sjećam se da sam ikad imala nešto slično. Zapravo, ide u puno kombinacija. Ova crna bluza je second hand shop ulov prije puno godina. Ne znam koliko vidite na slici, ali bluza je tako fina i super se kombinira i s hlačama i sa suknjama.

Nađete li kad stvari u ormaru, za koje ste već zaboravili da ste ih uopće i imali? Ja sam tako našla torbu koju sam nosila na faxu, ovu Mustangovu. Zanimljivo je da su me s torbom ovo ljeto vidjele dvije prijateljice, odvojeno, i obje su se sjetile torbe. Otišao joj je rajsferšlus, i uopće ne znam gdje se danas mijenja to na torbi. Kod šnajdera?


I think I wrote about these trousers already. They have a gum in the waist.
This is kind of a step out of my comfort zone with these beige trousers- I'm not used to wear something like it. Actually, these trousers are good for many combinations. The blouse is a second hand shop catch, looks great for work outfits.

The bag in the picture is something I used to wear while I was a student, but the bag was put aside in some closet for years, and this summer I found it again and have been wearing it since then.
Interesting part is, two of my friends recognized the bag immediately. People remember the strangest things.

Prugasta haljina je H&M. Nije od prirodnih materijala, ali dala sam joj šansu. Nisam najsretnija kad nisu prirodni materijali, ali haljina je ok
Nisam kupovala sandale na petu nekih pet godina, i ove godine sam uzela dva divna para. Jedan par su ove Peko sandale. Imaju punu petu i jako su udobne. Sad kad ih gledam ovako na slici, izgledaju mi malo starinski, ali taj dio mi se i sviđa na njima. Isto tako, ne sjećam se jesam li ikada prije imala crne sandale. Zapravo su dobrodošle za suho toplo razdoblje. Idu skoro na sve.



The striped dress is from h&M bought this summer. It is not made from natural fabric, and usually I don't even try something made from polyester, but I took it and is actually quit good.
And the sandals..after 5 years I've found two beautiful pairs. These black are so good to walk in. I know they look little bit old stylish, but this is what I like about them. And they go well with almost everything.

Prvi dan jeseni. Išla sam se prošetati po suncu, žmirila sam i upijala zrake i toplinu, i bilo je tako lijepo. I dobro da jesam, dan kasnije već je došla kiša i nema više šetnji, barem ne po suncu.
Shvatila sam da se na većini slika uopće ne vidi da sam našminkana, Moj mobitel valjda ima stav "beauty is only skin deep" i ne bilježi takve stvari. Ovdje se poklopilo da sam se išla uslikati na prvi dan jeseni i da se vidi ruž. I tuš! Tako da, molim lijepo, ruževi su mi jako mili i rado ih koristim.

Također lovim tople suhe dane za ljetne viskozne hlače (C&A je imao ovo ljeto super ponudu).



First day of autumn. I went for a walk in the sun, with my eyes closed, enjoying the warmth and the sun beams. A good thing to do that, because the next day it was already raining.
I've come to realize I seem to have no make up in my pictures. I suppose my phone thinks beauty is only skin deep, and doesn't worry about lipstick etc. when taking pictures. But I do wear make up, and here I had a bright lipstick, used almost every day.

Ovdje sam se smrzla. Bio mi je rođendan, i, kao, idem si ja za rođendan obuć haljinu i pete jer je tek jesen počela i neću na prvi sivi dan biti nikakva. Ne znam što sam mislila, zapravo, nisam mislila. Dok sam stigla na posao, spustila se takva kiša, samo sam gledala kroz prozor na šta to liči.
Ja ne znam baš hodati po kiši. Zabacam se do guzice. Oduvijek. I pete nemaju veze s tim. Ravno ili štikla, meni tako svejedno, ja svu vodu odbacim nekako sebi na noge.
Srećom, dok sam završila s poslom, kiša je stala (privremeno). Bilo mi je prehladno.
Ovo vrijeme vani (a dok ovo pišem vani lije i nije toplo) vuče na grilonke i debele čarape.

Crni šišmiš kardigan je Zarin, od prošlog ljeta. Divan je, ide na svašta dugih i kratkih rukava.
Svijetloplava majica dugih rukava je iz Lidla, divan, mek materijal, a rukavi se mogu zarolati do lakta i zakopčati skrivenim gumbom. Lidl zna imati odličnu trikotažu.
Točkaste najlonke su H&M. Ne znam više jel do mene, jel do H&Ma, ili je do cipela, ali nakon jednog nošenja imam rupe na prstima obje noge. Da hodam bosa ne bih ih uspjela tako potrgati.
A znala sam da nisu najsretnije rješenje, prije par godina sam imala istu situaciju s točkastim H&M najlonkama, ali sviđaju mi se točke i išla sam im dati drugu šansu.

Mislim da će idući outfit post već imati više slojeva odjeće:)
Želim vam ugodan vikend!



On this day I froze. It was my birthday, and I decided to put some dress  and heels on.
Somehow, I didn't check the weather forecast, and instead of a sunny autumn day, it started raining the moment I came to work. I froze.
I'm wearing here black Zara cardigan, light blue Lidl shirt and a dress worn for years.

Broj komentara: 29 :

  1. Zuboo, evo i ovako blogerski- srecan rodjendan :) znam da je bio juce, ali rodjendan valjda traje cele nedelje ;)) pravo da ti kazem bas ti je bio super stajling za rodjendan, doduse pretpostavljam da nije bilo prijatno sa kisom i hladnocom..u svakom slucaju uzivaj u ostatku nedelje!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lizo, hvala ti! Rođendan je cijele nedjelje, to je točno :))

      Izbriši
  2. šnajderi to ne žele mijenjati (uglavnom), osim ako ne moliš, trepćeš i ne uletiš na dobar dan. tu i tamo ako vidiš negdje torbara koji se nije zatvorio, imaš veće šanse da ga nagovoriš... :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Od kojeg ti je materijala torba? Prvo sto mi pada na pamet je postolar. Ako ne, you tube ili Google it. I još mi se par ideja mota po glavi, ali mi prvo reci koji ti je materijal.
    Sad sam tek skuzila da imaš rođendan isti dan kao I moja BFF! To je very good omen!
    Bas mi se sviđaju tockaste tights i takve stvari. Ja imam slucan problem sa svojin čarapama svake vrste. Skuzila sam da mi nokat na palcu mora biti redovito skraćen, u protivnom je previse trenja s cipelom I odu mi čarape dok si rekla keks :-p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, točkice su super <3
      ma torba je neki materijalkao za kišnu kabanicu, s krućim i mekšim dijelovima.
      budem vidjela, maltretirat ću postolare idući tjedan!

      Izbriši
  4. Slatka i divna kao i uvijek!
    Jedva čekam vidjeti kombinacije uživo.
    Morat cu to fotkat!:mig:
    Ovo prugasto mi preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, također problematični palčevi...plus jako usko stopalo koje klizi naprijed u cipeli i eto rupe! U Sisku cifove mjenjaju postolari, cca 50 kn (njegov cif)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da da, uska stopala pa noga klizi naprijed.
      ok, već dva grada imaju postolare koji popravalju torbe mora biti i u Zagrebu! hvala!

      Izbriši
  6. Sretan rođendan! Cif promijeniš kod postolara bez problema, barem se u Rijeci tako moglo :/

    Super su ti točkaste čarape, bluzica i prugasta haljina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, Nebeska :)
      ok, idem postolaru s torbom, hvala!

      Izbriši
  7. Ovo ti je najbolji Što obući... post do sada. Barem meni :D Točkaste najlonke - ljubav na prvi pogled, moram ih nabaviti :**

    OdgovoriIzbriši
  8. Jooj stramplice s tufnicama su suuuper. Odlican je bio rođendanski outfit - sretan rođendan, sa zakašnjenem. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Preslatka u svim kombinacijama!Sretan rodendan sa zakasnjenjem:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Renchice, hvala! Niš ne kasniš, čestitarim cijeli tjedan :)

      Izbriši
  10. http://svartberg.org/mif/tagiralo-me/

    Tag, you're it :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne mogu opet!!
      Pa za ovaj post mi je trebalo deset dana!
      kukulele!!

      al hvala na tagu :)

      Izbriši
    2. Take your time, al neš se izvuć, Zubinha :)

      Izbriši
  11. Tak mi se sviđaju te točkaste najlonke ali ih baš zbog onog tvog prošlog review-a ne želim kupiti. Eto, ja ti se smijala što kupuješ grilonke na moru a na kraju ti trebaju čim si se vratila (ja upravo palim grijanje u stanu -.-) Nadam se da će barem biti još sunčanih dana, ako već ne i toplih, da imamo bar malo lijepu jesen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. počelo grijanje jutros i kod mene! :))
      ma točkaste su baš lijepe, ali izgleda da nećeš imat i ovce i novce :(

      Izbriši
  12. sretan rođendan s zakašnjenjem...lijepa je ta torba, mislim da se kod šnajdera to mijenja (još uvijek)...mislim da se svima nama dogodi da nekad nešto zaboravimo, pa se obradujemo kad to nađemo u ormaru. Ja sam se jučer malo bacila u čišćenje ormara i svašta sam nešto našla.

    Sviđaju mi sve kombinacije....lijepo ti stoji taj crveni ruž...možda mi je najdraža zadnja zbog tih preslatkih najlonki na točkice!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello Zuba,

    thanks for your nice words on Ivana´s Blog to my Guest Post - I appreciate. Unfortunately i dont understand your text here, but i love your tights, with the dots. Your violet dress looks great as well.

    Maybe we see us on my blog?

    Bye.

    Jennifer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi Jennifer,
      thank you on your kind words. I actually write bilingual (here, on my blog) I just suppose your didn't notice it.
      Sure, I'll come by and say hi on your blog ;)

      Izbriši
    2. Hallo Zuba,

      gosh, i´m blind. Sorry, now i found your engl. Text!!!

      Bye.

      Jennifer

      Izbriši

}, 10);