četvrtak, 15. listopada 2015.

Superjaka/ Superstrong

Danas sam, u razmaku od par sati, prvo

1. rastavila džezvu na osnovni dio i ručku, a samo sam prala suđe

2. rastavila kišobran na ručku i ostatak, a samo sam išla zatvoriti vrata auta dok je kišobran malo virio van.

Kišobran je završio u kontejneru ( išla sam s posla do auta po pljusku, ko u kakvom romantičnom filmu s tužnim trenutkom).
Džezva je zvaršila u smeću.

Osjećam se ko kakav div koji ide okolo i sve mu puca pod rukama.
Kolega mi je, nakon što sam sve ovo rekla, poslao ovu reklamu. Ovo sam ja danas. Superjaka.


 

Today, in a couple of hours apart, I've managed to destroy

1. a coffee pot, in two parts

2. an umbrella, in two parts, too

I only tried to wash the dishes (coffee pot) and later, on my way to work, I tried to close the car door and the umbrella was a tiny bit left outside.
When I closed the door, I managed to smash the umbrella and it died.

I walked back from work to my car, in pouring rain, without umbrella, just like in some sad scene a romantic movie usually has.
Both of them, the coffee pot and the umbrella, are in garbage.

So, when I told my colleagues about my today's adventures and how I'm feeling super strong, he sent me this commercial.

This is me today. 

Broj komentara: 20 :

  1. Izbjegavaj išta što ima ručke do kraja dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razbila sam večeras i jednu keramičku zdjelu.

      Izbriši
  2. Kada ti je ovako krenulo tko zna što je sljedeće :D
    Ne mogu se prestat smijati na ovaj video hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa:)
      Evo sad sam rekla Misty, večeras sam, u gostima, razbila keramičku zdjelu.

      Izbriši
    2. Hahaha sori, ali smiješno je. Pošto je danas novi dan nadam se da je "čarolija" nestala :D

      Izbriši
    3. Je, je, evo danas ništa nisam strgala. ako strgam drugi kišobran, trećeg ni nemam :D

      Izbriši
  3. Evo ti jos jedan video od mene! https://www.youtube.com/watch?v=sxItH0I6xmQ
    Buduci je ovako krenulo, nadam se da neces zavrsiti kao Miley swinging naked and singing wrecking ball! ;-) :-D
    Bit ce bolje kokica :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koji je ovo *beep*? :))
      odlično je :D

      Ne živciram se ja oko ovakvih stvari, samo se pitam kako se sve složi u jedan dan.

      Izbriši
  4. Hjoj! A ja ti drzim rekod u unistavanju carapa - 5 pari za 6 dana. Obucem nove, izujem se posle par sati a ono prolecni nodel..

    OdgovoriIzbriši
  5. Takav dan, ali smijesno je kad krene pa stojis i ne vjerujes. Svemir je ponekad vrlo duhovit haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, svemir ima strašno puno smisla za humor :)

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Misho, nemoj ići mojim stopama :))

      Izbriši
    2. Prekasno, moja Z :D hahaha
      Danas je bio moj dan D. Nastradala tava!

      Izbriši
    3. ahahhahaha :D
      hoću reć, žao mi je :))

      Izbriši
  7. ja mislim da je to super moć, samo kad naučiš koristit je za dobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se! samo, ništa mi trenutno ne pada na pamet :)

      Izbriši
  8. imam i ja tih dana kada mi sve puca pod rukama...ali slušaj bolje to nego da je obratno;) da mi puknemo kad nam nešto dođe pod ruku, bolje da stvari pucaju.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);