nedjelja, 18. listopada 2015.

Suradnja sa Styleartom/ Collaboration with Styleart


Nedavno me je kontaktirao Styleart, i ponudio mi suradnju.
Styleart je univerzalna platforma, napravljena za ljude koje zanima dizajn i kreativnost.
Radi se o tome da na toj stranici možete dizajnirati nešto, uploadati to nešto i objaviti. Na kraju svakog mjeseca, dobijete najmanje 20% zarade od prodane odjeće, koja je imala vaš dizajn.
Dizajn se aplicira na T majice, topove, accesorize i na obuću.

Naravno, ne morate ako vam dizajniranje nije blisko.
Možete jednostavno pogledati što su drugi smislili i kupiti nešto već smišljeno.

Moram priznati da moje ideje izgledaju puno bolje u mojoj glavi, nego što izgledaju na papiru/ekranu kad je u pitanju crtanje.
Styleart mi je ljubazno ponudio da si odaberem jedan artikl s njihove stranice, i odabrala sam nešto što oni zovu tunika, a zapravo je duža pamučna majica. Ovo je link na tuniku.

Čekala sam dugih osam dana da se pojavi sunce da uopće uspijem poslikati tuniku, jer je kiša lila i bio je sumrak cijele dane. Onda, kad je napokon zasjalo sunce, blještalo mi je po tunici. Neka, sunce je dobro :)




Recently I've been contacted by Styleart, and have been offered a collaboration.
Styleart is an universal platform, created for people interested in creativity and design.
You can design something and upload it onto Styleart platform. At the end of each month, you will get at least 20% commission of the sold clothes that had your design on it.
There you can create ( and sell) T shirts, tops, accessorize and shoes.

Of course, you don't have to create anything if you're not up to that. You can simply go and check what other people have created, and buy clothes with someone else's design.

I must admit I'm not good with sketching my ideas into real pictures, and my ideas look much better in my head, then on paper.
Styleart kindly offered me to choose something from their website, and I've decided to pick this tunic.

I've waited eight long days to catch some sun for the shooting, since it rained non-stop for so long, and when there was finally sun, it was so bright there are sun rays in the picture. But that's ok, sun is good :)



Tunika je 100% pamučna, jako je ugodna, oprala sam ju i nije se nigdje skočila niti su se šavovi zaokrenuli.
Ako se odlučite uzeti nešto sa Styleart stranice, uz kod koji su kreirali za čitatelje Zubinog bloga- ZUBIN25 - dobit ćete 25% popusta.


Ja ju, dok je jesen, nosim s još jednom majicom ispod.
E da, i ošišala sam se.
Želim vam miran radni tjedan sa što manje stresa!

This tunic is made of 100% cotton, I have already washed it and it didn't change size nor color.
And if you decide to purchase from Styleart, use this discount code : ZUBIN25 and you will get 25% off the price.

I'm wearing my tunic with another shirt underneath( while it's cold), and it will be great for warm days.

Oh, and yes, I have a new haircut.
I wish you a peaceful and not so stressful work week!






Broj komentara: 7 :

  1. Dizajn je vrlo domišljat. Možda bi na nekoj svjetlijoj podlozi više došao do izražaja, ali i ovako mi se jako sviđa.
    Sada imamo istu frizuru :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji i bijela verzija, ali ja nisam najsretnija s bijelim majicama :D mada sam se dvoumila.
      imamo istu frizuru, zaista!:)

      Izbriši
  2. Siskice su ti odlicne! I ja bi takve!
    Svidja mi se dizajne na majici, ali ne i kroj. Not my cup of tea. Having said that, odlicno si iskombinirala s ostalim.
    Koji ti je ovaj lipstick? Obozavam ovakve!
    :-* :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala:) Nosila sam ih godina, čak i desetljeće, sad im se vraćam.
      Ma majica će biti super kad zatopli (iduće godine) i strašno je ugodna.
      Lipstick je Golden Rose (trčim vidjet što piše na njemu...) br. 57.
      Drečavo je roz, divan je kad je mrak od jutra do večeri i sve je krivih boja oko tebe.

      Izbriši
    2. jel to novi ruž koji je popravio dan? :D
      super je. i majica :)

      Izbriši
    3. je, to je taj :) hvala ti!

      Izbriši
  3. jako lijepa tunika, dobro ti stoji i sviđa mi se koncept ove stranice...možda i iskoristim popust. Nova frizurica je odlična!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);