utorak, 10. studenoga 2015.

Petrova



Naručila sam se bila na ultrazvuk u Petrovoj. Dobila sam termin, u jedan petak prijepodne.
Cijeli taj tjedan bio je naporan i mene je viroza mučila, i sve sam bila hoću li- neću li ići na ultrazvuk, al hajd, odem ja, dođem prije termina, i svejedno stanem u preogroman red i čekam da uopće predam uputnicu, da me mogu zvati u ordinaciju.
Temperatura raste.
Iza mene  još jedna žena, i započne konverzaciju s nekima, koje su stigle u red još kasnije nakon mene, i čujem ju kako govori da ima bukiran termin u minutu isti kad i ja. I usporedimo termine, lijepo isprintano i meni i njoj isti termin. 09.40 h, ako vas baš zanima.

U tom trenutku već je prošlo 10h, još nisam stigla do šaltera, meni sve gore, i ja se pokupim iz reda i odem doma pokušat srediti temperaturu, te odmah pošaljem Petrovoj mail kako sam zbog bolesti prisiljena tražiti novi termin, i kako me samo zanima, vrijedi li uputnica ili treba mijenjati datum na njoj.

Tjedan dana prođe, nikakav odgovor ne stiže.

Šaljem ja drugi mail, forvardiram stari i dopišem kako mi nitko nije odgovorio, pitam mogu li dobiti odgovor, samo trebam znati treba li mijenjati datum na uputnici,  da znam slati dokumente za novi termin.

Nula bodova od odgovora.

Šaljem treći mail sinoć. Sad više nisam mirna i pristojna.
Forwardiram zadnja dva maila, pitam drugu stranu koja im je politika kuće da ne odgovaraju na pitanja klijenata, i potegnem pitanje duplih bukiranja pacijentica u potpuno isti termin, te kako objašnjavaju te poteze.
Ovaj put, uz njihov mail, u cc maila stavim svoj službeni mail, koji je očito zvučniji od mog gmaila....


Jer najednom ja danas imam propušten poziv na mobitelu, i provjerim broj, zvali su me iz Petrove.
Da, zvali, a nikad im nisam dala kontakt broj, nikad si nismo pričali preko telefona, iskopali su moj broj negdje u bespućima interneta, te nakon što me nisu dobili, poslali i mail da mi kažu kako su me zvali, jer bi rado da nađemo slobodni termin.

Dođe mi da cijelu bolničku administraciju strpam u top i ispalim negdje nedaleko.


Broj komentara: 7 :

  1. Jako žalosno je stanje u našem zdravstvu i privatnom i javnom. Platim 400kn pregled koji traje 5 min jer nas je par naručeno u isti termin, a kod državnih pregleda plaćam razne usluge bez da mi izdaju račun.

    OdgovoriIzbriši
  2. :-( :-( .... a fotografija je prelijepa :-) :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ma hvala objema, ovaj post mi je trebao kao ventil, da se ne derem okolo :) je, fotografija je baš lijepa i nema nikakve veze s temom. zdravstvo..nije ovo moj prvi post na ovu temu. ima svakakvih zaposlenika, kao i bilo gde drugdje. Ono što me rastuži je brza reakcija kad u mail stavim još nekog tko ima zvučno ime ili funkciju. Jer ispada da ih je strah špotancija, izlaska u medije ili tužbe. Da se posao radi kako treba, u bilo kojoj struci, može ih bolit briga koga ja stavljam u cc, jeli to ministarstvo zdravlja ili mup ili mediji ili predsjednica države.To opet znači da netko,tko nije toliko nabrijan kao ja, i nije toliko snalažljiv ili jednostavno nema uvjete, neće tako brzo doći do informacija. Iskreno se nadam da, svaki put kad dignem frku do neba, da djelujem na ponašanje i prema drugim ljudima koji su pacijenti/klijenti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad si me ponukala da si napravim neki predsjednik.svemira@mail.com :D

      Izbriši
    2. odlično! :) treba koristiti sva oružja, moja ti :) ja sam danas riješila svu ovu zavrzlamu. trajalo je od 30.10 - 20.11., to je, ako se ne varam, 3 radna tjedna :)

      Izbriši

}, 10);