petak, 6. studenoga 2015.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Outfit post!
Bilo je izazovno loviti dane a da ne lije kiša, da ima dovoljno svjetla(ha!) i da ne pokupim svo blato na fotošutingu (izgubila sam na ovom izazovu).

Ovu suknju imam više od deset godina, debela topla na lastiku, iz vremena kad su H&M artikli trajali vječno. Toliko je dugo kod mene, da se sjećam da sam ju za vrijeme faxa nosila preko traperica, u nekoj svojoj fazi. Štrample u toploj senf boji, i mislim da će mi i jedno i drugo biti često na repertoaru ovu jesen, jer mi se sviđa kako se slaže jedno s drugim.



Here's comes an outfit post!
It's been a challenge finding days without rain, with enough sun light (ha!) and without mud on my shoes (didn't win that challenge).

This skirt has been in my closet more than 10 years, it is thick and warm. I remember, back in my college days, I used to wear it on top of my jeans ( I had a phase).
The tights are mustard and go great, in my opinion, with the skirt. I think I will wear them this fall and winter often.



Ovu jesen nosim pulovere i džempere češće nego zadnjih 5-6 godina, jer nešto zezaju s grijanjem na poslu, pa je bio period da je hladilo umjesto da grije, kad bi se uključilo grijanje. Nije bilo fora.
Petrolej grilonke imaju mala žuta srcad po sebi, ali su presitna da se vide ovako izdaleka.
Majica ima otvor na leđima i mašnu koja se veže na vratu. Tek na poslu sam shvatila da sam odabarala ruž i lak za notke u istoj nijansi, a to valjda nikad ne poklopi kod mene (jer mi nije baš bitno).



This autumn I've been wearing more pullovers then I used to, because our a/c at work pretends it is still summer, so when we turn the heating on, we actually get cooling. Not. funny.
These tights have little yellow hearts, but are too small to be seen in pictures, sadly.
The pullover has a bow on the back of the neck, and only at work I realized my lipstick and nail polish are in matching color, which never happens (because I don't care about it).

Na dan kad sam slikala outfit s kišobranom, slomila sam drugi kišobran prije toga (pisala sam već o tome danu, kad sam sve lomila). Ali bila sam odlučna poslikati, što se još moglo desiti, da pukne i ovaj kišobran? :)
Crveni šos i petrolej plava dolčevita, i tirkizna ogrlica povrh. Imam potrebu biti u bojama dok god je (bilo) ružno kišno vrijeme. Problem je i u nedostatku svjetlosti. Mrak pada sve ranije, ujutro je mrak kad se dižem, još kad kiša pada..znate i sami.



On the day I took this outfit picture, it rained so much I broke my umbrella ( I wrote about it some time ago, the day when I broke more things). but I was determined in taking a picture, so I found another umbrella- what could've happened? I could have broken another one ;) and I didn't.
A red skirt and petroleum blue turtle neck, with turquoise necklace. I have a need to be surrounded with colors while this autumn period lasts. It is dark when I get up, it is dark when I come from work..well, you now how it is.

U jesen obično svoje nezadovoljstvo nečim u životu ispoljim na kosi, pa je ove godine došlo vrijeme za šiške. Nije da to ide planski, ali shvatila sam da sve velike promjene na glavi budu napravljene kad počne ovakvo nikakvo vrijeme. Imala sam šiške jako, jako dugo, pa sam ih pustila da izrastu, i sad mi baš pašu ponovno.
U ovom outfitu nova je i suknja i majica. Ulovila sam ih prošlo ljeto na sniženjima. Zarinu suknju sam gledala mjesecima, ali mi se nije dalo platiti punu cijenu jer sam škrta štedljiva, a majica je uletila neplanski, ali je divne svijetlozelene boje i lagana je, pa će ići na masu kombinacija.
Suknja je odlična, deblja je i od rastezljivog materijala, i zapravo me upakira i stisne ko kakav steznik.

Želim vam miran sunčan vikend!



In autumn, there is usually some happening with my hair. I've realized I always do some change with it in autumn, because it is the easiest way to change something in (my)life, and it still grows back, really fast. So, I had my bangs cut. I wore bangs more then a decade, then was fer up with them, but after a few years with relatively long hair, I started missing them.
In this outfit, both the skirt and the shirt are new. I saw this Zara skirt almost a year ago, but I am thrifty ( I won't say stingy) and didn't wan't to purchase it before summer sale. And the skirt was an unplanned purchase, but it has a lovely light green color and it will go well with so many combinations.

I wish you a sunny and peaceful weekend!



Broj komentara: 14 :

  1. Simpaticni outfit-i :-). Najvise mi se svidja outfit sa kisobranom....vjerovatno zbog vesele crvene suknje :-).
    Dobro je da si vec godinama na istom konfekcijskom broju. Ja variram 2-3 broja gore dole :-(.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Zapravo nemam isti konfekcijski broj, variram od 38-42/44, ovisno o brandu i vrsti odjeće.
      Većina mojih kila trče na trbuh, tako da zapravo trebam samo paziti na kroj haljina i suknji, ostalo uglavnom ide na mene ;)
      Srećom ne ljubim bodije i uske stvari, inače bi se vidio špek ili njegov nedostatak, ovisno u kojoj smo fazi moja štitnjača i ja :)

      Izbriši
  2. Druga kombinacija mi je hit! Te petrojel najlonke su savrsene boje! Steta sto se srca ne vide.
    Sto se kvalitete robe tice, nekako mi se cini da ni skuplji komadi vise ne traju, pravi se roba lose kvalitete i postalo je normalno svake sezone kupovati nove komade.
    Nova furka je dobra, ali si mi malo cudna, no naviknut cemo se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jesu, divne su uživo, imaju tu jaku, punu plavu boju, i što je najboje, nisu se promijenile a ovo im je treća zima.
      slažem se s tobom oko kvalitete- zapravo nema garancije.
      Šiške- sretno s navikavanjem! ;)

      Izbriši
  3. najlajkam zadnji outfit, i mislim da je zbog šiški!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednoj se sviđaju, drugoj se ne sviđaju..to je ona stara- sto žena, dvjesto sisa :))
      hvala!

      Izbriši
  4. Jako mi se svidja tvoja ljubicasta suknja i ova zadnja! jako zivahno i very bold! <3
    I nikad nisam cula ovu 100 zena, 200 sisa! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi čula? "100 ljudi, 100 ćudi, 100 žena, 200 sisa", stara narodna :D
      hvala! :)

      Izbriši
    2. hahaha! jesam za 100 ljudi, 100 cudi, ali za ovu 'zensku' nisam! :-D

      Izbriši
  5. Sviđa mi se ova zadnja kombinacija. Nešto slično i ja tako nosim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a da? vidi se da veliki umovi slično misle :)

      Izbriši
  6. Šiške su odlične! Najviše mi se sviđa ova šarena pencil skirt, super ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako volim ove tvoje postove! :) Slažem se sa Misty za pencil suknju, i sama je jako lepa, a i predobro ti stoji! :) I šiške su odlične! :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);