petak, 11. prosinca 2015.

Što obući na posao?/What to wear to work?

Dobar dan. Zimski outfit post je na redu!
Dovoljno je zahladilo, napokon, za pravu zimsku garderobu. No kako je ovo slikano zadnjih mjesec dana, pa i duže, ima tu i laganijih kombinacija.



Hello! It is time for a winter outfit!
It is much colder, finally a period for the real winter wardrobe. But it took me more then a month to take these pictures, so here are some winter and some fall outfits.




Prvo, ako itko misli da mi je ovakva frizura bila kad sam izašla iz stana, vara se. Moja kosa ljubi vlagu, to je velika ljubav, i nema te četke ni pegle koja će spriječiti moju kosu da posrče svu vlagu u gradu i zadrži ju zauvijek. Ja uglavnom nemam živaca ni volje, pogotovo kad radim ujutro, pregovarati s njom. Što se mene tiče, izgledala je kako treba pri izlasku iz stana.

Ovaj kaput je moj dragi naf naf kaput, valjda jedina stvar koju sam tamo kupila. Zaljubila sam se u njegove poluduge rukave, naf naf je taj dan, uz sniženja, imao i rođendanski popust, i ja ubola pravi vuneni kaput za sitne pare. Ima tome već pet godina, i danas je ko novi.
Taj dan na redu je bilo 4 nijanse plave, i smeđa. Volim veste i kardigane. Super bih se uklopila u neko englesko selo s tim vesticama. Meni pašu jer ih mogu skinuti na poslu kad je prevruće, i opet obući kad zahladi.


First of all, if anyone thinks my hair looked like that by the time I was leaving my flat, you are wrong. My hair is in love with the moist in the air, so much that is suck up everything from the air and keeps it forever. I, on the other hand, have no will to brainstorm about my hair in the morning, on my way to work, so usually, if it is good while I'm leaving for work, as far as I'm concerned, my hair is ok.

This is a Naf Naf coat which I have for more then 5 years. I usually don't purchase there, but that one time I was passing by and they had sale and above sale it was a birthday sale. So I entered and found this woolen coat for almost half the price. I liked the half long sleeves the moment i saw it, and still I do.
This was the day for 4 nuances of blue, plus brown. I really like cardigans, and I think I would blend great in some English countryside. Cardigans are great for work, when it gets too warm, I take them off, and take then back on when a/c decides to behave.

Ova žuta suknja je moja radost ovu jesen. Kupila sam ju ljetos, jedna od stvari koje su se bacile na mene s vješalice, a žuta me jako veseli (mada ju smijem nositi u malim količinama, inače izgledam ko problijedio limun). Crna majica kratkih rukava s čipkom na ramenima i vratu je divna, i ne znam zašto ju ne nosim češće.


This yellow skirt is making me happy this autumn. I've bought it last summer, one of a few things that have thrown themselves at me in the stores, and yellow always brings back my good mood (although I can only wear it in small amount, I look mostly lemon-ish and/or dead wearing too much yellow).
The black T shirt with lace is a beautiful thing, I have no idea why I don't wear it more often.

Kupila sam na e bayu nekoliko zlatnih dugih lančića, jako me vesele. Ovo je jedan od njih.
Gležnjače su nove, jer su mi stare pukle, i moj postolar tvrdi da je nemoguće popraviti ih (o tom ću uskoro). Pa sam samo otišla u dućan vidjeti ima li kakvih, pa sam kupila dva para ( i o tome ću uskoro). Ove su divne, bile su na sniženju, imaju petu i pofutrane su iznutra i jako, jako udobne.
Suknja je crna, najobičnija tube suknja, imam crnu i ljubičastu, svaka je bila 20-tak kuna, sa strane je prošivena i nabrana, i stvarno je peri-deri. Te dvije suknje su  ispale odlična kupovina.



I've bought a few golden pendants, and I'm glad I did. This is one of them. The ankle boots are new, because my old ones are ruined (according to my shoemaker). So I just went to a store to see if there were some shoes I would like (there were) and I came home with two pairs.
This pair is gorgeous, on sale, I like the heel and how it is warm inside, and they're very, very comfortable.
The black skirt is also bought on sale last summer, something that has already paid it's worth.


Ovo ljeto na sniženjima kupila sam dvije majice kratkih rukava u Amadesusu, u koji ne idem prečesto, ali zaista sam našla dvije dobre majice. Ova je bijela s recimo američkom zastavom naprijed, a iza ima rajsferšlus duž cijelih leđa. Super je, meka i primjejniva na dosta kombinacija.
Suknja je zimska pletena pencil suknja, ima nekakvu mobilnu kopču naprijed, koja po meni i nije potrebna, ali ne znam kako skinuti, osim da ju strgam, pa stoji na trbuhu i uglavnom klizi lijevo i desno i majice se skupljaju na njoj.
Grilonke imaju uzorak :) koji mi se jako sviđa. Zadnjih dana je stalno magla, imam potrebu nositi odjeću živih boja i šminku jačih boja.

Danas je petak, još mrvu pa vikend! Sretan vikend! :)



Last summer I've bought two t shirts in Amadeus, a Croatian brand store. I don't go there often, but I've found two good t shirst for work, and this one, with american flag is one of them. it has a zipper on the back and it feels so soft.
Winter pencil skirt, on the hand, had some belt and a buckle I can't remove, so all shirts usually get stuck on the buckle.
tights have a pattern, and I don't know which I like more. the colour or the pattern.

It is Friday today, almost weekend. Happy weekend!

Broj komentara: 18 :

  1. definitivno podrzavam zutu suknju super mi je taj outfit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) suknja ima lastiku u struku, znaš koja je to sreća! ;)

      Izbriši
    2. i ja lajkam žutu suknju jako. i kaputić mi je baš <3

      Izbriši
  2. sve kombinacije mi se sviđaju, ali ova s žutom suknjom me posebno oduševila....i sjajno se uklopila s tom crnom čipkanom majicom...baš jako ženstvena i zanimljiva kombinacija. Ja sam veliki ljubitelj boja, a kad vidim žutu to mi je većinom kao da vidim sunce:)! Primijetila sam da baš zimi često posegnem za nekom takvom bojom da me oraspoloži.

    Ove ljubičaste grinolinke su fantastične, a uzorak im je divan...samo tako, svijetlim bojama protiv magle! Pričala mi je teta iz Zagreba da je bilo dosta magle, u Splitu i Mostaru nije, ali zato kada god sam se vozila između ova dva grada sve je bilo puno magle, tek bi se malo ispred Splita podigla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. potpuno te razumijem za boje, meni baš pomažu zadržati dobro raspoloženje :)
      magla..evo danas mi je zgrada uronjena, vidim 15tak metara i to je to. jučer na povratku s posla sam uletila u 4 popodne u takvu maglu na rotoru, a vozila sam se do njega sa sunčanima..Zagreb je gori od Londona po tom pitanju.

      Izbriši
    2. ja sam nekidan išla u Rijeku autoputom i morali smo se spustiti ranije tamo kod Senja jer je magla bila grozna, nije se vidjelo pola metra naprijed.

      Izbriši
  3. Svi vole zutu suknju :)) I ljubicaste gilonke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, izgleda da je žuta suknja pobjednik ;)

      Izbriši
  4. Vestice i plavo <3

    Žuta suknja je baš osvježila kombinaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. these outfits looks all great. if you ask me about my fav i would say no. 3. i mean your outfit with the lilac pullover, dark blue skirt and black tights. and these ankle boots are looking very cute on you! I like this combo a lot. i think a nice blazer would also look great on this.

    Bye.

    Jennifer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hi Jennifer, thank you so much!
      I agree with you, a nice blazer would look good,there was simply no need for it because I had a winter jacket and the pullover is quit enough for work, because our offices are (over) heated.

      Izbriši
  6. Svi outfiti osim zadnjeg su mi presavršeni. Nije ni zadnji loš, daleko od toga.
    Žuta suknja je melem za oči. Mislim da imamo iste hlače, one iz 1./2. outfita C&A jeggings?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači američka majica te svrbi, ha? :))
      Nikad nisam mislila da će neki komad odjeće baš svima sjesti :) Hlače su zapravo New Yorker, udobne i taan za zimu. Totalno sam se navikla na odjeću s lastikom!! Kakve su tvoje? jesu udobne? Ovo je sreća s dvije nogavice.

      Izbriši
  7. Mogu li ja primjetiti da super izgledaš! :) Nekako mi svaki put promakne da ti to napišem, a kad god je post s outfitom, upravo to pomislim. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Usput, malo šale... Na sve ove kombinacije, moja bi šefica rekla... "mhm, nije ti to baš za posla mico." :D

      Izbriši
    2. ahahahaha :) je, premalo je tu štikli i dekoltea za tvoju šeficu, zar ne? ;)

      hvala ti :)

      Izbriši

}, 10);