ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

2016.


Sretna vam Nova godina!
Valjda ste se dosad već otrijeznili, neki su se vratili na posao, neki su na skijanju. Vi koji ste na snijegu ne svojom voljom, pazite na se i nemojte se polomiti i prehladiti.

Ja sam se prošli tjedan smijala vremenskoj prognozi, jer mi je na mobu stajalo da pada snijeg u Zagrebu, pa sam se usred noći navirivala kroz prozor da vidim te pahulje, no ničeg nije bilo.
No, izgleda da pahulje stižu Hrvatskim željeznicama. Zakasnile su na vlastitu vremensku prognozu dobrih pol dana, al kad su došle, bome ih je puno došlo.

Zagreb je danas bijel i mekan i tih, snijeg voli to učiniti glasnom gradu, kao da ga ušuška u vatu da začepi malo svu buku i promet.

Kako je danas malo kaotično u gradu, naravno da sam danas imala dva termina kod liječnika, svaki na svom kraju grada, svaki na svom dijelu dana. Na ovakve dane, kad snijeg djeluje pomalo kao i normabel (čišćenje auta ovdje je izuzeto), nalijećem i na superljubazno i brzo medicinsko osoblje.
Nakon što sam prvi dio susreta s medicinarima riješila na vrijeme i vrlo ugodno, vraćala sam se doma i gledala oko sebe u u svo ovo bjelilo.
Neka teta me pretekla, jurila je u bijeloj jakni i žarko crvenom kišobranu. Tako je nastala ova slika :)

Između ostalog, išla sam na pregled madeža. Moja dermatologinja je laka na flomasteru, i malo sam se osjećala ko kakva svinjska polovica, kako me je išarala. Al totalno je fora kako se to moderniziralo. Danas me je (moja nova dermatologinja) prvo ispregledala svu, zatim našla još neke madeže koji meni uopće nisu bili shady, sve ih je zaokruživala, onako ležerno, i zatim je svaki zaokruženi fotografirala pod povećalom i uv svjetlom. Sad, mada to nikad nisam baš zaželjela, imam fotografije svojih sumnjivih madeža u visokoj rezoluciji (nisu baš nešto). Sad lijepo s tim sličicama idem kirurgu.

Dobra mi je zasad 2016.
Jesam li vam rekla da se sprema nova serija suradničkih postova?
Ako me niste čitali prije, prošle godine bila je serija suradnji s drugim kolegicama blogericama iz regije, a i šire, koje su predstavljale sebe i svoj ormar. Bile su tu LenkaBitchyMarijanaMartinaTihanaGG Josipa i mnoge druge.
Ove godine će biti malo drugačije, ali nadam se jednako zanimljivo.

Što još? Počela je sezona suhih usnica i nefrizura. Stalno sam pod kapom, nema mrtve šanse da ta kosa liči na išta osim na gnijezdo. Stalno centralno grijanja i klima na poslu, pa izlazak na hladno..i moje usne izgledaju ko da pješačim satima dnevno na buri.

Skoro sam zaboravila. Krajem prošle godine sudjelovala sam u give awayu koji je držala njemačka blogerica na blogu Lady of Style. Stvarno ne sudjelujem često u nagradnim igrama po blogovima, uglavnom imam sve što mi treba i igram kad mi se baš baš nešto svidi. I onda sam vidjela što se nudi na tom blogu koji pratim- a nudio se kaput- i baš sam zaključila da bi mi lijepo stao.
I eto, što reći? Ja osvojila kaput :)
Svašta je tu zanimljivo.  Nudio se samo taj jedan kaput, u već određenoj veličini. Ja inače imam više problema kad isprobavam kapute po dućanima: te predugi rukavi, te na knap na grudima, te ima lufta na leđima. Ovako, dođeš, osvojiš, i dođe kaput koji je super bez isprobavanja. Trebalo mu je deset dana da stigne iz daleke Bavarske i prođe našu poštu, ali znala sam da je na putu i baš sam se veselila.

Uživajte u snijegu, ionako neće dugo biti pahuljast i mio i bijel, treba iskoristiti dane dok nam svima ne ide kolektivno na živce.

Happy New Year!
I suppose you're not drunk anymore, some of you are back working, and I know some went skiing for a week. The rest of you, how are in the midst of snow not by your own will- hang in there, and take care of yourself and your bones.

Last week I laughed at the weather forecast, because on Friday my mobile app said it is snowing, so I went on my window in the middle of the night to see the flurries, but of course nothing was there. 
Snowflakes postponed their arrival, as if they traveled by Croatian railways, but when they finally arrived on Saturday, yes there was quit much of a snow suddenly.

Today Zagreb is white and quiet and soft, as if the whole town is surrounded with some cotton wool. It feels good, the noise and the traffic aren't as loud as they usually are.

And since the traffic is a little bit chaotic today, of course I was scheduled for two doctors' appointments, each in different part of the day, in a different part of the town. The good thing is, when the weather outside is frightful ( I'm singing Dean Martin), the doctors' appointments are great. Punctual and on time.

On my way home I walked slowly enjoying the snow, and a lady run beside me, wearing a white jacket and a bright red umbrella. This is when the first picture was made :)

One of the doctors' was my dermatologist, where I've had my birthmarks checked. My (new) dermatologist is easy on the marker, she made circles around everything she was considering suspicious later, and I sort of looked like a pork in a butchery.
But thing have changed, now she took pictures of each and every suspicious birthmark and checked it under the  magnifier with the uv lamp. So, now I'm off to a surgeon to remove them from my skin.

I'm satisfied how 2016. is looking by now. I know, it's been four days, but still...
since it got cold here, I'm always wearing caps and I have no hairdo, and my lips are always dry.
a/c and central heating and cold weather outside tend to do such things, I know.

Have I told you already I'm working on the second season of collaboration posts?
If you didn't read the blog last year, I've had amazing bloggers here sharing their closets and details about themselves. This time the topic won't be the same, but I hope it will be just as interesting.

Last month, in December, I took part in a give away on the blog I follow- Lady of Style.
I take part in give always quit rarely, I have everything I need, only when there's something really interesting. And there it was- a coat. I liked the coat a lot, and what can I say? I won :)

It is interesting. I usually have problems finding a coat that fits in all places, with sleeves not to long, with enough space in the boobs area, and not extra space on my back.
And here, there was one coat, one size planned for the give away, and everything fits perfectly.

Enjoy the snow. It always looks beautiful and white in the beginning, the first few days.

Broj komentara: 17 :

  1. jako mi se sviđa ta prva slika:) crveni kišobran i bijela jakna, baš si je super uhvatila.

    Ovaj kaput je prekrasan i baš mi je drago da ti dobro stoji bez probanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala.
      da, slika je nastala u par sekundi. nekad se oko slike trudiš i trudiš, pa neće. nekad izvadiš mobitel usred snijega i ispadne super :)
      hvala i za kaput :)

      Izbriši
    2. da, te spontane slike koje u engleskom zovu snapshots su mi često i najdraže:)

      Izbriši
  2. super je kaputic, mora da su ostali namjerno bili nezgodni da ti dodje ovaj koji je kako treba i na nevidjeno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e, super ti je ova teorija! sviđa mi se ;)

      Izbriši
  3. Super ti je kaput! :))))))

    Želim ti sve najbolje u 2016.! Puno dobrih trenutaka, što manje loših, a i kad ih bude da se znaš nositi s njima kao do sada ;) Ostani draga, vedra, optimistična i zabavna i vjerujem da će život biti blag prema tebi u ovoj godini!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      odlične želje za 2016. neke tako i bude i meni i tebi:))

      Izbriši
  4. lijep je kaput, lijepo ti stoji, a puno lajkam i selfie :D

    snijeg ne lajkam, ali to već znaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo, upravo pada opet! to je zato što imam dobru frizuru, znaš ;)
      hvala! kaput je iznenađenje i svakodnevna sreća, još uvijek mu se veselim ko prvog dana :)

      Izbriši
  5. Sve sam već komentirala na fejsu, ali da iskoristim priliku da ti poželim sve najbolje u 2016. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno! sretna 2016. i samo hrabro naprijed! :)

      Izbriši
  6. A ja sam mislila da sam sretnica kada sam savršeni kaput našla za 25kn u secound hand trgovini! Ovo ja zovem zgoditak! Diiiiiiivan je! Da nema resice bio bi savršen! Ja mrzim resice. :) Svako dobro ti želim u 2016. i još puno simpa postova! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni su resice izazov. mislim da nikad prije nisam imala nešto s resicama, osim šalova i marama :)
      a ti si kupila savršeni kaput za 25 kuna! pa to je fantastično! jako volim takve ulove :)
      sretna ti 2016., nek nam svima bude puna obilja!

      Izbriši
  7. Sretna Nova godina i tebi, malo sa zakasnjenjem, ali nikad nije kasno za lijepe zelje!
    Kaputic je bas sladak ... i fotografija sa crvenim kisobranom je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      Imaš potpuno pravo- nikad nije kasno za lijepe želje :)

      Izbriši
  8. Srecna Nova godinaaa!!! Kaputic mi se bas svidja, a prva slika je tako dobra!! vidim da su svi ostali zadivljeni :) E, pa, u novu godinu sa novim postovima, neka ih je sto vise da uzivamo citajuci :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! sretna Nova i tebi! :)
      ja sam si isto zaželjela puno postova, i kod sebe i kod drugih ;)

      Izbriši

}, 10);