subota, 23. siječnja 2016.

Masaža i njega lica/ Facial massage and facial care

             izvor/ source

Za masažu lica prvi put sam čula prije skoro godinu dana, a nedavno sam opet naletila na nju, pa sam sjela i zaguglala i oduševila se. To je nježna masaža koju se primjenjuje na licu na koje se stavi krema ili ulje, da prsti lakše klize, te se masiranjem, u smjeru kojim limfa otiče, smanjuje netečenost očiju i cijelog lica, stvaranje duplog podbratka i bore. Traje desetak minuta. Postoji mnogo linkova, meni je ovaj nekako najbolje sjeo.

Svaku večer pokušavam se odvojiti desetak minuta i masiram lice. Jako je ugodno, baš mi paše. Rezultati se vide nakon dužeg vremena, slike, ako zaguglate, pokazuju koliko svježije osoba može izgledati ako si da malo truda.  Vidjet ćemo :)

Kad smo već kod ulja i njege lica, krajem ljeta potpuno sam se prebacila na njegu lica uljima (navečer). Ulja su super. Koža mi se zahvaljuje na promjeni.
Možemo to i ovako reći: kreme mi više nisu dovoljne, jer pored grijanja klimom na poslu i centralnim doma i hladnijim zrakom vani, uz sva ona ulaženja i izlaženja iz prostorija krema nestane prebrzo, a koža ostane suha i zategnuta.




I've heard about facial massage almost a a year ago, and recently I came across it again, so I sat down, googled it and was thrilled about it.
It is a gentle massage on the face where you use oil or a creme, to help your fingers move smoothly , and while massaging, you help your lymph system. The face will be less swollen, bags under the yes get less visible too.
It takes about ten minutes, and there are many link on you tube, but this one I've liked the most.

Every evening I try to reserve ten minutes to massage my face. It is very pleasant. The results will be visible after some tome, you can search the web. you skin will look fresher and better looking.  We shall see :)

And speaking of facial care, since last fall I've switched to oils for my night routine, and instead of cremes, I use a mixture of oils. My skin is thankful for that. Strange, a few years ago I couldn't even think about putting oils on my face, and now it is dry (thanks to a/s and radiators also) but I think aging has a thing or two to do with it, too.
moj dream team/ my dream team

Našla sam stvari koje meni odgovaraju. Radim mješavinu baznih ulja (bademovo, jojobino ili ulje grožđanih koštica) u koje stavim ulje lješnjaka, makadamije, avokada i/ili pšeničnih klica.
Prvo sam mislila da ću se sjajiti ko purica prije pečenja :) ali ispalo je da je koža sretna i da upije ulja i bude elastična, i ništa ne svrbi niti zateže.
Dapače, prebacila sam se i na ulja ujutro, stavljam ih na vlažnu kožu i tek nakon toga kremu za dan.
Mislim da sam našla idealnu kombinaciju.




I've found stuff that suit me. I make a mixture of almond, jojoba and grape seeds oils, and then I add some hazelnut, macadamia, avocado and wheat germ oils.
At first, I thought I'll be shining like a turkey before baking time :) but it turned out my skin is very pleased with oils, it became more elastic, and it is not itchy anymore.
Furthermore, I've added oils to my morning routine as well, the first thing I put on my face after washing, on wet skin, are a few oil drops. Then, after a few minutes, I put my daily cream.
I think I've found a perfect skin solution.
moj dream team, druga postava/ my second dream team

Što se tiče nabavke, ulja nabavljam na nekoliko mjesta. Bademovo ulje uzimam u Zagrebačkim ljekarnama, Kemig i Oshadi imaju dobru ponudu ( Oshadi dostavlja poštom), a iHerb je standardno dobar u ponudi. Nije mi se dalo kupovati više ulja jer trenutno radim mješavine uglavnom za sebe, i ne vidim neku potrebu imati brdo raznih ulja samo zato da isprobam svako u nekoj mješavini.

Nekad znam prije ulja na kožu nanijeti E vitamin. Par kapi razmažem oko očiju, po čelu i T zoni. E vitamin je viskozna gusta tekućina i brzo se upija. 
Karite maslac je dodatak kad kroz dan osjetim peckanje ili svrbež na koži, ili osjetim da je suha na dodir. Njime također mažem i usne i nadlanice, i nosnice kad uništim kožu silnim ispuhivanjem nosa, pa mi koža oko nosa izgleda ko salatica. Karite je također s iHerba.

Moja koža je većinu mog života imala sjajnu T zonu. Ono kad se našminkaš a čelo zasjaji kroz puder u roku od sat-dva-tri. Ne znam što se desilo da se toliko promijenila. Možda se mijenja s godinama.
Možda su vanjski faktori sve veći izazov, jer sam sve više vremena u prostoru koji se hladi ili grije, zatvorenih prozora, bez prirodnog zračenja.

Dobra stvar je što me ništa od ovdje navedenog ne iritira. Ne smrdi. Sve ima blag, ugodan miris. Ujutro se ustanem, umijem, i na vlažnu kožu stavim par kapi ulja.
Navečer, nakon pranja lica, stavim ulje i pustim da se upije. Koža mi je čista, nemam crvenila ni prištića ni ičeg sličnog.
A dok se upija, masiram si lice.

Probajte masažu, i javite kako vam se čini. Imate li kakav savjet, koja su vam ulja dobra? 
Što vi koristite zimi?

Moram reći kako ove hladnoće, mada ih podržavam jer su potreban dio ciklusa godišnjih doba, nisu neka sreća za moju kožu. Jako me svrbi cijelo tijelo, i to uz njegu i redovito mazanje.
Uobičajena mjesta gdje se dermatitis pojavljuje kod mene su laktovi i koljena, no ove zime čini mi se da ću do krvi iščešati goljeničnu kost  na desnoj nozi, a dermatitis mi se uspio pojaviti, od svih mjesta, na jagodici srednjeg prsta desne ruke. Uopće se nije ponašao kako se inače ponaša kad dođe u goste, tako da mi je doktorica na kraju dijagnosticirala dermatitis( ja sam mislila da je neki osip) i dala Elocom mast.
Malo je nezgodno tretirati srednji prst na ruci kao lakat i koljena- ne ide, jer ja prilično često perem ruke, sigurno češće nego lakat, a i češće koristim prste nego lakat i koljeno, tako da se sporije oporavlja. To trenutno izgleda ko da pokušavam promijeniti otisak prsta ;) ljušti se i usput je turbo osjetljiv (zakačila sam se na cif jakne neki dan, boli više nego inače).
Fora dio je da namažem prst i hodam okolo sa srednjim prstom u zraku, a tipkam ko (generaliziram sad, znam) neki ljudi u državnim službama i par doktora koje sam gledala dok mi tipkaju nalaz- skoro s dva prsta.
Ja ne znam to izvest samo s jednim prstom manjka, pa su mi obje šake podignute ko da sam dirigent pred orkestrom ili i onda tipkam jako bedasto, kao, pokušavam koristiti prste lijeve i sve prste desne osim srednjeg, ali ne ide to baš tako u praksi, pa češće nego rjeđe tipkam s dva prsta. Loše.
Već sam zaboravila koliko nesvjesno tipkam svim prstima.
A kako vi tipkate, kad smo već kod toga? Ili imate i vi dermatitis po jagodicama? Ili se pravite da "imate dermatitis po jagodicama", ha? :)





Besides oils, I use E vitamin, sometimes, in the evening. I take a few drops and tap them into skin, and then add the oils. Also, in case there is a windy day or a/c doesn't do good to my face, I use karite butter.

I purchase ingredients mostly on the Internet. iHerb has often good deals, also Oshadi has a good website. Almond oil is made by Zagreb pharmacies, and I purchase it in their pharmacies. Kemig is another good store for oils and everything similar.

Try out the massage and let me know if you're satisfied!

Broj komentara: 20 :

  1. Bravo! Ja imam skinuti isti video, ali nažalost, još uvijek masažu lica ne radim redovito :/ Eksperimentirala sam s uljima na licu, ali jednostavno ne volim ulja nanositi na lice. U zamjenu koristim Green Girl kremu za lice krcatu uljima i hidrolatima te sam u fazi naručivanja nečega od azijske kozmetike za dodatnu hidrataciju jer mi je koža dehidrirana.

    Za zimske dane za piling koristim sezamovo ulje jer "zagrijava" pa mi je suha koža tijela sretnija. Kemigova ulja i iHerb su zakon za nabavu :)

    Nadam se da ćeš se riješiti dermatitisa, ja imam problem s vlasištem :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bojim se da za vlasište nemam nikakav savjet. mene svrbi, i svela sam se na dva i pol šampona koja ne iritiraju. mogu ti pogledati kako se zove (neki s iherba) pa ti javim.
      ja za dan koristim kremu koju radi jedna cura koju znam (radi divne stvari), a za večer sam odlučila sam slagati ono što koži paše. isto tako, imam neke dodatne kreme s BeautynetKorea- preporučam, meni jako dobro sjedaju njihovi pakunzi (uzimam ono sampleove).
      Ma ta masaža (ova s linka) traje deset minuta. Zaista nije neka tlaka, treba samo naučiti redoslijed i sve vježbe, i možeš ih raditi bilokad i bilogdje (ja još uvijek moram pratiti filmić ;) )a nakon nekog vremena počinje se vidjeti promjena. nije to ne znam kakva razlika, ali manji su podočnjaci, manje je lice nateklo..ide u dobrom smjeru.

      Izbriši
    2. Ja rotiram 4 šampona i svi su mi problematični, morat ću uložiti u Vichy Dercos iako to izbjegavam :( Javi koji imaš s iHerba i slobodno mi kažeš otkud je krema :)

      Naručila sam baš Missha Time Revolution First Essence sempliće s Beautynetkorea pa se nadam da ću biti zadovoljna :)

      Zapravo nisam redovita u masaži jer i ja još uvijek moram pratiti filmić pa mi je to tlaka...

      Izbriši
  2. Vidila sam ovaj video prije, ali nisam pokusala...
    I sama sam u potrazi za necim sto ce mi dubinski hitratizirat kozu jer grijanje u kombinaciji sa burom je ubitacno... Cula sam za ulje ljesnjaka pa mislim da cu probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista ne znam mnogo o uljima. Znam onoliko koliko mi je potrebno da složim sebi kombinaciju. Ono što ti mogu savjetovati je da uzmeš neko bazno ulje koje ti odgovara i miješaš ga s drugim/drugima. Ja sam dugo vremena mislila da nema boljeg od bademovog, trenutno mi jojobino bolje sjeda. i u njega stavim lješnjakovo, na primjer.

      Izbriši
    2. Za Franku - svako ulje koje na licu koristiš samostalno, vjerojatno će ti dodatno isušiti kožu. Za hidrataciju je bolja kombinacija nekoliko ulja, lješnjak je zapravo dobar za masnu kožu, ako ti je koža suha bolje bi bilo avokado, argan, plod divlje ruže, makadamija i sl., ovisno o tome jesi li sklona komedonima. Za masnu i mješovitu - lješnjak, suncokret, jojoba... Ovo je dobar post: http://eyedetoxx.blogspot.hr/2013/09/biljna-ulja-u-njezi-koze.html

      Izbriši
    3. slažem se s Nebeskom. Dear skin je napisala dobre postove o njezi lica uljima.
      inače, Franka, lčje lješnjaka imaš u Kemigu, ja sam ga tamo kupila isto. Kemig ima kvalitetna ulja.

      Izbriši
    4. ami cosmetics mi radi dnevne kreme (preporučam), a s iHerba imam Avalon Organics Sculp Treatment Tea Tree.njega koristim jednom tjedno/jednom u 2 tjedna, samo za vlasište, baš ga smiri. ne pjeni se puno, al opere tjeme i ne iritira.

      Izbriši
  3. ako pomaže kod podočnjaka, možda i ja probam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možemo skupa u borbu protiv podočnjaka! isplativije nego se baviti dnevnim političkim temama :)

      Izbriši
  4. Purica pred pečenje..:))))) Zubo, svašta znaš.. i ja sam imala odbojnost prema uljima dok nedavno nisam ostala bez kreme pa dograbila neko ulje za negu lica što se tu našlo iz onih kesica uzoraka što ih dele u časopisima.. i gle čuda, baš mi je leglo. Ali ga još nisam kupila.
    Masaža mi podhitno treba za moj odnegovani podbradak :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. još jedna kojoj masaža lica može dobro doći! odlično:)

      Izbriši
  5. koja slučajnost! Ja sam isto vidjela ovaj video negdje, mislim da je bila poveznica na njega na nekom portalu i baš mi se svidjela ova masaža...Čini mi se da mi pomaže kod glavobolje, a koristim je i za opuštanje. Ja se nekad masiram s kokosovim nekad s maslinovim uljem,a ponekad s običnom kremom. Nisam probala neka druga ulja, ali imam u planu.

    I meni koža zimi poludi...pomaže mi jedino stalno mazanje kremom, a nekad ni to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam, poznato mi je ovo s mazanjem i kad čak ni to ne pomaže. kakvo je kokosovo ulje? kakav je osjećaj na koži?

      Izbriši
    2. kokosovo je meni odlično, fino miriše, ugodno je na kožu i jako je povoljno (mislim da se može kupiti cijela teglica u onim bio dućanima za nekih četrdeset kuna). Može se u slučaju potrebe koristiti i za skidanje šminke (probala sam) i manje peče oči od maslinovoga (koje sam isto u tu svrhu isprobala).

      Zaboravila sam spomenuti da nekad koristim i levandino ulje, ali to su ostaci moje hvarske levande, a kako kotao u selu više ne radi, nemam pristup novim količinama pa čuvam ovih 2 dl što imam kao oči u glavi. Kada sam bila mlađa, mi smo tu levandu svi želi (žeti levande tako se kaže tamo) i dobivali oko 20 ili 30 litara godišnje...a to je ulje od hvarske levande jako intenzivno, čisti koncentrat, moglo bi kožu progristi da se ne pomiješa s drugim uljima. Šteta što je proizvodna skroz zamrla otkada je država prestala to poticati...hvarska levanda je skoro pa posebna vrsta.

      Izbriši
  6. Mojoj juniorki se dermatitis pojavio prije Božića. Izgrebla je cijele podlaktice, natkoljenice i trbuh. Doktorica je preporučila A-Derma kremu, ali učinilo mi se bolje riješiti uzrok, nego krpati posljedice. Pa su sada po radijatorima mokre krpe radi povećanja vlage, kupanja skraćena ili preskočena, sapuni i šamponi konfekcijski, ali korišteni strateški, pije više tekućine. Krema je pripomoć, navečer, poslije kupanja, ako se kupa. Koža je neusporedivo bolja nego prije mjesec dana, osjetljive su još samo zone oko rubova rukava. Eto, kod nas je upalila takva strategija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja imam na radijatorima ono čemu ne znam ime :) objesiš keramičku stvarčicu i napuniš vodom, pa lagano isparava.
      meni je ovo s prstom novost, laktove i koljena već hendlam godinama (napisala sam gore, bogate kreme) a meni je sve to s dermatitisom krenulo nakon primanja kortikosteroida. tad sam dobila reakciju po tjemenu i licu. slažem se s tobom da je bolje liječiti uzrok, a ne samo posljedicu. super da ste našle ono što pomaže!

      Izbriši
  7. Uvijek me nasmijes sa svojim postovima,bas te je gust citati:-)Zamisljam te kako tipkas sa dva kaziprsta,i da ,potvrdujem da toga ima jos po drzavnim sluzbama hahaha...Morat cu i ja probati ovu masazu,lijenost,nista drugo!
    Ja unazad dva mjeseca koristim od Olivala zlatno ulje smilja i malo je reci da sam odusevljena,nema crvenila,perutanja,suhe koze,nicega!!Koza ujutro izgleda diiiivno,meko,nahranjeno.Definitivno ostajem na uljima u nocnoj njezi,za dan se jos ne usudim.Ali kako sam bila skepticna,kad se samo sjetim,a sad ih preporucam svakome:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. joj dobra masaža lica (i vrata i glave) mi je 100 puta bolja od najbolje masaže čitavog tijela. masaža lica rules! :D i njega uljima također!
    (o tipkanju neću jer sam znala držeći u naručju bebu koja spava, drugom slobodnom rukom pisati čitave postove na blogu.)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);