srijeda, 20. siječnja 2016.

Srijeda/ Wednesday

Noćas sam se vraćala s posla, bio je mrak na parkingu i zima i žurilo mi se doma.
Došla sam do auta, onako zabundana, i ugledala retrovizor koji je bio slomljen. Ja inače uvijek sklopim retrovizore kad se negdje uparkiram, baš zato da mi netko drugi ne odvali, slučajno ili namjerno.
Stajala sam pored njega neko vrijeme, pregledavala ga sa svih strana, nasilu ga pokušala vratiti, počistila svo smeće oko glave retrovizora, ali ipak nije išlo.
Onda sam vidjela da su i vrata izgrebana.  I plastika na donjem dijelu vrata je visila.

A ništa, prekasno je za živciranje, ionako ne mogu popraviti. Krenem otvoriti vrata da ubacim torbu, i skužim da mi je netko na zadnje sjedalo stavio dječju autosjedalicu.
Skoro sam provalila u tuđi auto. (Rado bih rekla da mi je ovo prvi put da sam skoro provalila u nećiji tuđi atuo. Nije.)

Stajala su jedan pored drugog, ista marka auta, ista boja, sve isto, samo moj ima valjane retrovizore i nema okrhnut lak i nema autosjedalicu.
Tako je započela srijeda ;)


Čula sam nedavno ovu pjesmu i ne mogu je prestati slušat. Dosad nisam slušala Pavela, i mada me pjesma malčice podsjeća na nešto što Antonija Šola pjeva, super mi je glas ove pjevačice i odličan mi je njen make up i styling. Sad ću vjerojatno preslušati sve što imaju ;)

Tonight, on my way home from work, it was dark outside and the car parking was all in dark and it was really cold. I was in a hurry to get home as fast as possible.
I came to my car, only to realize my rearview mirror was broken.
I usually fold them, just in case someone doesn't break them.

I stood there for a while, trying to fix it, and then I saw the door was ruined, too.

Oh, well, it was too late for a nervous breakdown. I only wanted to get home to go to sleep (it was almost 1 am). I started opening the door, and then I saw someone has left a baby car seat on the back seat of my car!
I almost broke into someone else's car.
They were the same, only my isn't ruined (that much).

(I wish I could say this was my first time I almost broke into the wrong car. It's not.)

This song is performed by a Croatian band Pavel. I am so out of popular and new songs and bands, it usually takes time for new artists and songs to enter my world. This doesn't mean I don't enjoy music. It actually makes an important part of my life, it is just not the new one and the popular one that I listen to.
I like this song, and the video.
Of course, I started googling it and now I'm into tex mex..

Internet is a beautiful thing. Music is a wonderful thing.

Broj komentara: 14 :

  1. Već sam bila ljuta i živčana u tvoje ime, drago mi je da je priča dobro završila :D

    Pavel je dobar, "autentično osrednji" :)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pavel je meni novost, a Pavel me odveo na texmex. na što liči moj jutjub ovih dana..;)
      priča je dobro završila, da:)

      Izbriši
  2. Kod tebe stvarno nikada nije dosadno :D
    Svemir se bas voli nasaliti s tobom hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svemir voli zezati, da.
      ima dana koji se sastoje od toga da samo vičem o prometu, ali kako o tome pisati?
      u biti, i mogla bih!
      ;)

      Izbriši
  3. Kratka horor prica saa srecnim krajem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha i ja sam ko Nebeska, već se spremila na psovanje xD Al na sreću ne moram :D

    OdgovoriIzbriši
  5. vec sam mislila proklet gamad koja je to ucinila, al mi se svidja kraj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahahahah..ajde, dobro da je kraj takav, zar ne?:)

      Izbriši
  6. moji scenariji su bili ili da ti je netko pijan uvalio autosjedalicu u auto, ili da si ti provalila u tuđi. drago mi je da se nije desilo ni jedno, ni drugo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha kidam se!!!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);