petak, 29. siječnja 2016.

Što obući na posao? / What to wear to work?


Sretan vam početak vikenda!
Nadam se da ćete se odmoriti, ili barem da ćete manje raditi.
Ja planiram provesti cijelu subotu u masiranju, jer mi se sprema završni ispit masaže, a za to treba prakse. Držim fige da bude lijepo vrijeme, da nedjelju iskoristim i za prirodu.
Uglavnom, jedan outfit post. Sve već znate, imam osjećaj da se pola godine ponavljam. Svjetlo je nikakvo, obično se slikam ujutro prije posla, a svjetlo se tad ponaša ko da je zora (a nije ipak tako rano). Osim toga, imam osjećaj da je ovaj outfit post jedan od depresivnijih. Ovu zimu nemam apsolutno nikakve volje kitit se.
Kitim se šalovima :) ne mogu se natjerati, zima mi je i sivo je i najrađe bih spavala do proljeća.




Happy weekend!
I hope you'll have enough opportunity to relay, or at least you'll work less.
I'm spending the whole Saturday practicing massages, because in a month I'm having my final exam in massage school.
Also, I really hope Sunday will be sunny so I can go into nature for a few hours.

Outfit post, after almost two months. I feel I'm repeating myself during winter periods: not enough light, too dark for taking pictures etc.
Besides, this winter made me depressive outfit- wise. I have no will whatsoever for dressing up and wearing jewelry, and that is not me.
I do wear scarves, as a kind of jewelry :)  but I can't force myself, I wish I could sleep till spring.
Većinu dana ove zime provodim u dva para ravnih čizama: crne Roxy i smeđe Panama Jack.
Gore, po  mogućnosti, neki kardigan i šal ili marama, jak ruž i žarki lak na noktima.
Ne znam što mi je, baš sam se utamnila. Šal gore na slici jako mi je drag, pravi zimski, imam ga već drugu zimu i super mi je.

This winter, I spend most of my days in these two pairs of boots: black Roxy and brown Panama Jack.
Also, a cardigan and a scarf or a pashmina, a bright lipstick and a bright nail polish.
The scarf pictured above is with me the second winter, it is very dear to me, looks very winter-ish and snowy.

Guste svijetlo smeđe grilonke, Panama Jack čizme, plava prugasta haljina kratkih rukava i sivi cardi.
Da se ne znam bolje, rekla bih da postajem minimalist.



Thick brown tights, Panama Jack boots, blue striped short sleeves dress and a gray cardigan.
If I didn't know it better, I'd say I'm becoming a minimalist.

Ok, ovdje je već bolje. Siva majica šišmiš poludugih rukava i ljubičasta pencil naborana suknja, jako udobna kombinacija, i jako velika crveno-roza marama koju mogu tri puta obmotati oko sebe.

Ove gležnjače pukle su mi po đonovima, poprečno, obje. Odnijela sam šusteru, popravio je, ali osjećaj je grozan. Kao da nisu moje cipele, gazim kao da gazim po poluispuhanim gumenim loptama, stopala se krive na sve strane i mislim da se neću još dugo zezati s njima. Ljuljam se ko bova dok hodam u njima.


Ok, it is getting better here. A gray shirt and a purple pencil skirt are very comfortable wardrobe, and red and pink scarf brings more life into the combination.
These ankle boots broke, both. I tried to mend them, but I'm not satisfied with the result.
It feels like I'm walking over rubber balls.

Ova je od jutros. Majica je iz Tezenisa kupljena ovo ljeto, obična crna, ali rukavi su, od lakta nadalje, prugasto prozirni. Sviđa mi se. suknja je diadema, mislim da ove godine puni 13 godina. Točkaste grilonke  su guste i tople i već su se davno isplatile.
Ovu kombinaciju nisam nosila do danas, ali mi se sviđa i mislim da će biti češća na repertoaru.

Moram priznati, koliko god da sam svjesna da je zima potreban dio ciklusa, ovo poluvrijeme mi nikako ne sjeda. I zaželila sam se manje slojeva i prilike za nakit koji će se vidjeti od šalova i marama i kapa. I sunca želim više za slikanje!

Eto, uživajte u vikendu!



This one was taken this morning.  I never wore this combination before, but I like how it looks like on me, so it will be on repertoire again. It is a plain black shirt with the sleeves striped and see trough from the elbows on, and the skirt is almost 13 years old and still great.
Purple dot tights go well with brown skirt and black shirt.
Andm I know winter is a necessary part of the weather cycle,  but I don't like this mid-season, no sun, fog, darkness. I wish I could wear less layers and more jewelry and more makeup. And more sun, yes!

Enjoy the weekend!

Broj komentara: 6 :

  1. ova prva kombinacija je fantastična, jako mi se sviđa šal,a lijepa je i haljinica. Super su sve kombinacije, divna mi je i druga plava haljinica i ta suknja olovka kroja..a i te najlonke su preslatke! Sretno s ispitom masaže!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! ti si zadovoljnija kombinacijama nego ja :)

      Izbriši
  2. Isti slucaj! Hvatam sebe kako se redovno hvatam za crno i sivo, ni marame ne pomazu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Računam da je to faza kod mene, i da će proći..

      Izbriši
  3. puno lajkam prvu kombinaciju. meni ne djeluješ depresivno, naprotiv. gdje kupuješ čarape?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovisni za koje pitaš :D uglavnom su mi iz Jadrana, DMa, Calzedonie. Na zadnjoj slici su jedne kupljenje na placu i drže se godinama. Naravno, taj štand se zatvorio:)

      Izbriši

}, 10);