petak, 26. veljače 2016.

Bezglutenske slatke palačinke i darivanje!/ Gluten free sweet pancakes and a giveaway!

Kao što sam spomenula početkom ovog tjedna, probala sam slani recept za bezglutenske palačinke pretvoriti u slađu verziju i- uspjela!

Recept je isti kao i za slane bezglutenske palačinke, samo sam malo prilagodila brašna i ulje.
1 jaje
2 žlice Farina bezglutenskog vrašna i 2 žlice prosenog brašna
suncokretovo ulje, voda
malo meda

E sad, išla sam malo spajknuti pečenje palačinki, pa sam ih probala ispeći u novim kalupima.
Ovo su silikonski kalupi, možete u njima peći palačinke, jaja na oko, bilo kakve vrste grickalica i kolačastih stvari koje se mogu termički obrađivati na tavi na vatri.
Super stvar je što ovi silikonski kalupi imaju ove ručice, koje možete primiti kad je jaje pečeno, ili je palačinka pečena u ovom slučaju, maknete kalup i okrenete palačinke.






As I mentioned in the post with the salt pancakes recipe, I have tried the sweet version as well and- success!
The recipe was the same, although I did change a bit the flour part:
1 egg
2 spoons  of Farina gluten free flour+ 2 spoons of millet flour
sunflower oil, water
some honey

One more thing, I wanted to try how these pancakes would be baked in silicone molds, so I tried them
These molds are great for various kinds of food: little pancakes, eggs, all kinds of snacks or cookies that are prepared on the pan.
Great thing with these molds is that they have these tiny arms you can pull them with, and after the mold removal you can turn the pancake or the egg on the pan.


Ja sam palačinke prekrila domaćim višnjama nakon pečenja, a sav sok koji je izašao iz višanja ulila sam u tijesto umjesto vode, pa sam imala crvene palačinke.


I have added home grown cherries at the end, on the top of pancakes, and their juice I added to the dough.
Also, before the cherries, I've put some honey, to be sticky, but in case you don't worry about sugar, you can put anything: Nutella, cocoa, ice cream etc.

Nakon pečenja, stavila sam mrvu meda na gornju stranu palačinkica, i na to višnje. Vi, naravno, ako ne pazite na šećer, možete sto čuda gore staviti, od nutele, preko svih pekmeza, marmelada, ušećerenih kora agruma, do vaših vlastitih namaza koje volite raditi.
Ja planiram peći u tim kalupima odreščiće od tijesta s povrćem, pravit ću se da su to kanapei.

No, zašto bih samo ja imala ove krasne kalupe? Eto darivanja!
Nekog od vas čekaju 4 ova okrugla kalupa, i kako smo svi mi pahuljice u ovom svemiru gdje živimo i svi smo mi posebni, uz ta četiri okrugla, dolazi i jedan kalup u obliku zvijezde. Naravno, ako imate dječad doma, vjerujem da će zvijezda više ići njima:) Al netko će za vašim stolom biti zvijezda!!!



But why should only I enjoy these molds? Here comes the giveaway!
I have prepared four of these round molds, plus one star, in case you have a child at home, or you see yourself as a star :)
Like my blog here, or my FB  page, and wherever you decide to like, leave a comment what would you like to bake with the molds.
The giveaway will end on Saturday, March 06th. It is for all countries in EU, plus Bosnia, Serbia and Macedonia.
Good luck!

Budite ili follower (stara hrvatska riječ) ovdje na blogu, ili na Facebook stranici bloga, ili na oba mjesta. Ako ste i tu i tamo, veća je mogućnost da se vaše ime izvuče.
Ostavite komentar (ovdje i/ili na postu na FB) što biste rado pekli u kalupićima. Ovo nije natječaj iz pisanja zadaćnice, neće se nagrađivati najbolji sastavak, ali napišite što biste rado spremali.
Na završetku nagradne igre, sve vaše komentare i podatke, s bloga i s fejbuka, stavit ću na jednu listu i izvuć nekog, tko mora naći malo prostora u kuhinji za još gadgeta.
Darivanje počinje danas, u petak, i traje do iduće nedjelje, 09.03. u 19 h.
Darivanje vrijedi za područje EU, i za Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Makedoniju.
Ako je išta nejasno, slobodno napišite u komenatrima.

Sretno svima!




Edit: Swann je sretna dobitnica!! Molim te, javi mi podatke u mail bloga, ili porukom na FB. Čestitam!!

Broj komentara: 15 :

  1. Mislim da bi pekla lapacinke! ;-) A ni poached eggs ne bi bilo lose :-D. Vjerojatno bi mogla i courgette -burgere ako su mali da mi se ne raspadnu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lapačinke i burgere! burgera sam se tek sad sjetila kad sam pročitala tvoj i Swanin odgovor.
      burgeri bi bili baš dobri, i ja ću probati ;)

      Izbriši
  2. Djeluje kao vrlo korisna stvar, a vjerujem da bi oduševila moje klince. Pekla bih prvenstveno palačinkice, a vjerojatno i male burgere, te naravno jaje na oko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. burgeri! uopće mi nije palo na pamet da se može i to, pa da! odlična ideja :)

      Izbriši
    2. Swann, nadam se da ću ti bar malo uljepšati dan. Random org je tebe izvukao.
      Čestitam! :)

      Izbriši
  3. Pekla bi popecke od povrca i jaje na oko,bas mi fora izgledaju ti kalupici:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kalupići su odlični, prvo sam ih sama probala i skužila da su odlični!
      popečki od povrća su izvrstan odabir!! :)

      Izbriši
  4. pratim te na fbu i blogu, u kalupima bi pekla malene pogačice

    OdgovoriIzbriši
  5. Djeluju mi savrseni za polpete od blitve i integralne pogacice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jel moze recept s tom blitvom za polpete? Nisam bas ljubitelj, ali me ineresira kakav je recept pa da vidim ako ce se i meni svidjeti :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pekla bih djeci mini palačinke a mužu jaja na oko :)

    Pratim i na fejsu i ovdje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sviđa mi se ideja. može, Aneta ;)

      Izbriši
  8. U njima bih pekla palačinke, jaja, pogače, popečke :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);