četvrtak, 4. veljače 2016.

Ninja



Moj hladnjak već neko vrijeme nije radio kak spada, i došlo je vrijeme da se zamijeni.
I stiže zamjenski hladnjak, dovezli dečki iz dostave, i zamole da ne diram 12 sati jer je potrebno hladnjaku mirovanje nakon transporta.
Moj stan je mali. Novi hladnjak stoji na smislenom mjestu, pored starog, samo da prođe tih 12 sati.
Problem je što stoji na najfrekventnijem mjestu u stanu. Ispred wca, i na putu za kuhinju, kupaonu i spavaću sobu.
I dok čekam da prođe tih 12 sati, odlučim ja barem skinuti karton, da smanjim volumen cijelog tog kvadra. Fino izrežem na kvadrate preogroman karton, i stanem iza hladnjaka i nađem oštećenje.
Prijavim oštećenje (ništa od ovog se ne odvija filmski brzo), i jave da stiže novi hladnjak, ali im moram dati stari karton.
Stari karton je par minuta nakon skidanja bio u komadima u kontejneru za stari papir. Prvo, ja svo smeće sortiram i bacam sortirano. Drugo, stan je mali, di bih zaboga danima  (i zašto?!) držala karton hladnjaka? Treće, da ga čak i držim, zar drugi ljudi skidaju te velike kartone kao neku košuljicu, u jednom komadu? Pa ja ne znam ni poklon tako fino otvoriti!!
I ok, veli žena s druge strane linije da će onda dostavljači skinuti karton s novog hladnjaka, i staviti na ovaj oštećeni.

Danas su došli, bilo je malo smiješno.
Naime, ne može se dignuti karton s hladnjaka potpuno, jer ja ne živim u vili, a bogme ni hodnici u mojoj zgradi nisu ko u vili, i malo je nedovoljno prostora u visinu da se karton tek tako lako skine u komadu.
Sad zamislite "a je to" muziku, ma zapravo, evo vam muzika :)
                                                   izvor/ source

Dva hladnjaka, dva dostavljača, i pokušaj skidanja s jednog i stavljanja na drugi hladnjak.
Pa nema mjesta. Pa drugi hladnjak smeta. Pa se naginje jedan hladnjak, pa se naginje drugi.
Uspjeli su, u jednom trenutku su ipak uspjeli.

Ja, dok prođe tih famoznih 12 sati, a u mom slučaju to su sad već dani jer ni prvi nisam micala kad je stigao, pa ga nisam imala kamo maknuti dok drugi ne dođe, ja se ponašam ko ninja u svom stanu.
Hodam ko gušter uz zidove da uđem u spavaću, samurajsko jogijskim pokretima dolazim do wca i čudesno se savijam da dođem do kuhinje ili kupaone.
I znate šta? Dobro promislim svaki put jel mi nešto zbilja treba iz druge prostorije.
I kad sam već tamo, ponesem sve što mislim da će mi zatrebati u idućih pol sata, da se ne moram stiskat dok prolazim. Osjećam se ko da živim u Zagi slagalici.
Samo nešto brzo još uzeti/ponijeti prije izlaska iz stana ne funkcionira. Ili savijam prostor i sebe, ili se i savijam i malo pomičem fridž da ipak ne zapnem sisama/dupetom/nalakiranim noktima. To nije samo par sekundi, vjerujte.

A ako ne znate što je Zagi slagalica jer ste mlađi od mene ili niste čuli dosad za to, to je igračka u kojoj, da bi došli do cilja, morate malo pomaknuti sve oko sebe. E, tako moj stan i život u njemu trenutno izgledaju.

Broj komentara: 10 :

  1. joj zagi :D nisam toliko mlada da se ne sjecam. a koji musicavi hladnjak da 12 sati nediranja, ja bi to odma popalila XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ne smije se, nešto nešto plinovi nešto..ne pitaj. čekam jutro, da krenem s muvingom ;)

      Izbriši
  2. Ja ne znam za zagija, ali znam za te slagalice. Imala sam kao dijete takvih nekoliko, najčešće su bile reklamne, ako se dobro sjećam, za neku čokoladu, ili dječiji eurokrem. Najgore što sam ja njih voljela slagali i preslagati po milion puta dnevno haha.
    Usput i ja živim u minijaturnom stanu. 38 kvadrata sve sa balkonom. Još iznajmljujem, pa ne mogu ništa ni izbaciti, ni naročito premještati. Najgore mi je što nemam ormara kako spada za odjeću. To je muka kako i gdje držim odjeću. Mali stanovi imaju svoju čar, ali brate ispod 40 kvadrata bi trebalo to klasificirati "šupom" a ne stanom. I shodno klasifikaciji i plaćati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moj ima 38 kvadrata (bez balkona), i isto je unajmljen. potpuno te razumijem. Trenutno perem jedan fridž, drugi se topi na sve strane, curi iz njega iz svih ćoškova, i ja se provlačim okolo njih i selim stvari. sad sam stala i nalila si čašu vina. ipak je petak navečer :)
      ma nije samo stvar u kvadraturi, nego na što su ti kvadrati potrošeni. jab to malo drugačije sredila ;)

      Izbriši
  3. E kud se seti Zagi slagalice :))))))))))
    Hajd' nek ti fridz uvek bude pun :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zagija se sjećam:) mogu misliti kako ti je, a ovo s kartonom je presmiješno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. srećom, zamijenjeno je, sve se vraća u normalu u stanu..:)

      Izbriši
  5. :))) Zagi.. Izdrži!
    Stvaraš mi zazubice, moj frižider su isto mogli da pokupe jer mi vec dugo diže pritisak.. :(

    OdgovoriIzbriši

}, 10);