nedjelja, 6. ožujka 2016.

Etikete/ Labels



Nedavno sam kupila novu suknju. Krasna je suknja (jedino takve i kupujem) :)
Ali.
Suknja je tube skirt, za one koji ne znaju što to znači, to je suknja koja slijedi liniju tijela, gore je lastika u ovom slučaju, i ide negdje do koljena, no dužina nije fiksna jer suknju možete podići ili spustiti u struku, ovisno koliko želite otkriti noge ili koliko ste se najeli, pa ne želite da vas lastika reže.
I sad, ta divna suknja ima prorez, i po mojoj logici, taj prorez bi išao iza, na noge.
Osim što bih onda onu ušivenu etiketu imala na trbuhu. Okej, probam ja i tako, i, štajaznam, i nosivo je i nije nosivo. Jedna stvar je kad je prorez ispod guzice, na nogama, no kad je naprijed, imam dojam da će mi prorez doć do gaća, da prostite.
Išla sam pogledati piše li šta na onim dodatnim etiketama. Znate one, što vise u par listova negdje na boku odjeće.
Te etikete, kad smo već na njima, su duže od mojih šalabahtera iz srednje škole. Što imaš toliko toga za napisati za komad tkanine zašivene u krug s metrom lastike gore? Pisano je za sve jezike ovog svijeta valjda, jedino fali onaj znakovni koji su koristili kad su slali raketu s osnovnim pojmovima o Zemlji, koje smo poslali nepoznatom nekome ( i o čemu ja imam blago paranoično mišljenje). Voyager, ako se ne varam.

Jedina dobra stvar koju sam našla na toj suknji, treća je etiketa.
Na njoj, pored cijene i veličine, lijepo piše što je.
U mom slučaju, skirt.
Ne zezam se. Ima dana kad ne znam što držim u ruci,  u dućanu, jer izgleda ko topić, a zapravo je skirt. Ne znam koliki je shirt u tim slučajevima, valjda započinje na vratu a završava na ramenima ;)

Nego, kako se vi ponašate kad je etiketa ušivena na čudnom mjestu? Slijedite li etiketu, pa nosite odjeću tako da je etiketa na leđima? (nekako mi je najlogičnije kad je na leđima, to jest, iza) Ili nosite kako hoćete?
Kužim da je moguće da su zašili bez pameti, isto kao što našiju veličine S, M i L bez neke razlike, pa prislonite dvije majice, iste veličine, ali etikete govore nešto drugo.  Zbunjuje li vas etiketa na sumnjivom mjestu, ili nosite po svom?

*************
Recently I've bought a new skirt. A beautiful one ( I only purchase those) :)
But.
It is a tube skirt, and  it has a slit, that, as far as I know, should go on the back. The label, however, is sewed on the stomach of the skirt.
When I tried to wear it with the label on my back, the skirt slit was in front.
I don't know whether I should follow the label position or common sense:)
I find wearing skirts not so complicated, and, as far I know, most skirts (wardrobe) has labels on the back. I never thought about that thoroughly, I admit, but it makes sense for the label not to be visible and not to be in inconvenient places.
I tried to wear the skirt with the label on my back, the slit goes almost to my underwear, ads somehow I don't see myself in such work outfit.

Speaking of labels..there are usually three (at least here in Croatia where I usually buy clothes). There is this big one, usually on the side of the article. This label comes in a few sheets, c'mon, what does anyone has to write so many things for some wardrobe? It turns out, this one has information on so many languages, it surprises me it doesn't have the sign language people used when sending Voyager with information about people and Earth..
The second is the one stitched, well, let's say mostly on the back, and these days a confusing one (for me).
But the third one is great. It is the one that tells you what you hold in your hands. In my example, a skirt. Information about the skirt is great, because there are times when I stand in a store, holding what I suppose is a top, only to find out it is a skirt I'm having in my hands. I wonder how the shirt looks like, when the skirt is that short ;)

So, I wonder how much attention do you give to where the label is stitched? Should it be on the back, or do you wear clothes no matter where the labels are?

Broj komentara: 10 :

  1. Mislila sam da samo mene zbunjuju te etikete. Kad sam bila manja točno se znalo - gdje je etiketa tamo je guzica, a danas hahaha Imam suknju iz C&A i malu etiketu s jedne i veliku (onu kilometarsku) s druge i svaki put me muči da li je ispravno nosim. Inače, te kilometarske mi tako idu na živce, ako ih pustim ispadaju mi van, bilo na hlačama ili majcama jer su ušivene sa strane, a ako ih odrežem sa škarama uvijek ostane nekoliko niti koje iritiraju kožu. Najbolje su mi neke majice od bio pamuka jer na njima uopće nema etikete, tj. ima veličina sa stražnje strane utisnuta na majicu i to je to. Znači može se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sve to režem, te kilometarske, a na majici na leđima režem onu dužu, a ostavljam (kad su dvije u pitanju)onu drugu, jače zašivenu :)
      došli smo do toga da uz majicu dolaze uputstva ko za mikser, sa svih strana vise opisi i sastavi i whatnot, a kad pitaš prodavače što znači neki dio sastava, ne znaju (modali, npr.). sad baš razmišljam imam li još nešto od garderobr sa zbunjujućim etiketama :)
      prije je etiketa bila orijentir, jelda?

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. a ono, nema je :D ne slikam odjeću koju kupim. još :)

      Izbriši
  3. Odsecem etikete pa obucem kako mi volja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja odrezem etiketu i nosim kako meni odgovara. Ili etiketu odsijem/otporim ako je na vidljivom mjestu (npr. na salu/marami) ili ako me ostatak odsjecene etikete iritira kod nosenja odjece.

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja kao pepeljuga radim. Mada sam imala jednu kapicu od umjetnog krzna. Ruska šubarica vrlo specifičnog oblika. Imala je etiketu sprijeda, tačno na dijelu koji mi ide na čelo. Nikad nisam kontala zašto tu, jer kako god okrenem, kapa nije bila nosiva poštujući etiketu, već samo "naopako."

    OdgovoriIzbriši
  6. Odšiješ etiketu i onda si uvijek u pravu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve neke odsjekačice i odšivačice ovdje :D

    OdgovoriIzbriši
  8. izlude me te etikete, em na njima ima svaki jezik svijeta, em su na čudnim mjestima....često ih izrežem.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);