subota, 26. ožujka 2016.

Koliko su čudni vaši snovi?/ How weird are your dreams?

Dana više ne sanjam uzbudljive snove toliko često, kao prije desetak godina. Ili možda je bolje reći: danas ne pamtim više snove koje sanjam dok spavam, kao što sam prije pamtila.
Ali moji su živi i uzbudljivi i ponekad se osjećam kao u filmu.

Zadnji filmski se zbio prošli tjedan, kad sam (izgleda) bila CSI Zagreb i na nekom mjestu zločina prebirala po ostacima neke vatrice, da bi me CSI kolege obavijestili kako je to zapravo spaljeno tijelo čovjeka, ni manje ni više moje bivše kolegice, koja je, zapravo, fejkala svoju smrt jer joj je pun kufer svega, i zapravo je inkognito pobjegla u Argentinu. Sjećam se da sam, u snu, gurkala nogom očigledno spaljen komad grane i razmišljala kako se ex kolegica mudro dosjetila podmetnut spaljene grane i zbrisat u Argentinu, di ju nitko neće naći. I sve je imalo smisla taj tren.

Dok sam išla u srednju školu, tamo prije mature, imala sam tjedne u kojima su me progonili i redovito ubijali. Bježala bih, dobila metak u leđa i umrla. Ustanem, nastavim trčati dalje, nož u leđa. Umrem. ustanem, trčim, sjekirica u leđa. Bilo je noći u kojima sam samo pogibala.

Jedne noći, dok sam tako bila pokretna meta, okrenula sam se, s mitraljezom u ruci, i prvom napadaču rukom iščupala crijeva, ostale sam potaracala, i počela letjeti.
Letenje je super, i sjećam se da sam letila ravno iznad cesti, i u snu, u letu, pratila cestovne prometne znakove :)
Ali osjećaj se super, baš daje dojam moći, da možeš sve.

Često sam sanjala zmije, i najčešće  sam se osjećala ugodno i smireno pored njih.

Jednom sam sanjala da stojim pred ogledalom, i vidim se u vjenčanici, i prebacujem veo preko glave da se bolje vidim. E to je bio užasno čudan san i čudno sam se osjećala dugo vremena.

Da čujem sad vas, kakve čudne snove vi sanjate?




***********+
I don't dream exciting adventurous dreams as often as i did 10 years ago. Or should I say: I don't remember such dream as often as i did 10 years ago.

My last exciting dream happened last week: I was (apparently) a member of CSI Zagreb, and was on the crime scene going through some fire remains with my leg, only to be informed by my CSI colleagues that this was burned dead body of my ex colleague- who, as I found out, actually faked her death and secretly immigrated to Argentina, because she was sick and tired of the life here. Of course, a few branches she put instead of the dead body were a good substitute, and no one was suspicious about the remains.

I used to have such dreams often while in high school. Before I graduated, I've had a season of dreams were I was haunted and killed at the end. One specific night, I was chased and while I run, i was hit by a bullet, and I fell. And died. I got up, started running again, and a knife hit me. I died, got alive again, started running once again, and a small ax hit me in the back. And then I somehow got a machine gun, started to face my enemies, and I ripped out my enemy's bowels.
After that, I started flying. It was great and funny at the same time, because I was flying and it was liberating, but I was flying above the streets, and i obeyed all the street traffic rules :)

But the feeling is great. it gives you the feeling you can do anything.

Besides death and flying around, I often dreamed dreams including snakes, but they rarely felt bad.

One dream that felt weird was when I stood in front of the mirror, in a wedding gown, looking at myself, moving the veil from my face to see myself better. That felt really weird, and remember it years later.

And now you: how weird are your dreams?


Broj komentara: 8 :

  1. Ja se od malena sjećam gotovo svakog svog sna. Nekada davno sam imala i lucidne snove i ti su bili fenomenalni. Taj osjećaj da znaš da spavaš i sanjaš, te mogućnost svjesnog upravljanja snom je nešto vrlo zanimljivo. Često imam sapunica-snove, koji se u epizodama nastavljaju bilo tokom iste noći, bilo tokom više dana, tj. noći zaredom. Jedno vrijeme sam one najbolje zapisivala. Neki su dospjeli i na blog radi svoje domišljatosti i/ili bizarnosti. Većinom se vrte oko tih superherojskih sa filmskim scenarijima, svađalačkih gdje se posvađam sa svim živim i mrtvim ljudima ovog svijeta, progonilačkih koje sad baš rijetko sanjam, do nekih totalno morbidnih i vrlo bizarnih perverzija koje su super materijal za žanra horor erotske priče. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. horor erotske priče! reci nam malo detaljnije o tome! ;)

    super je kako pamtiš sve snove. ja sam jedno vrijeme zapisivala,čim bih se probudila, i tu je bilo svega, filmskih akcija, nevjerojatnih spajanja i kombinacija. nisam nikad imala lucidne snove u kojima svjesno upravljam snom, ali znam imati snove kad postanem svjesna da je san i vičem sama sebi "probudi se!" jer je neki nedobar san, i probudim se. Ima snova u kojima se, kao i ti, posvađam s nekime, pa sam idući dan nadrkana na tu osobu jer me nose osjećaji iz sna :D

    OdgovoriIzbriši
  3. moji snovi često budu wtf. jedan na koji sam posebno ponosna je da mi eddie izzard pomaže da spasim bebe sove. ne volim izzarda baš nešto. ni sove posebno. ali san je vrh :D

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, svašta ja sanjam, često čak i slike koje bi željela naslikati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo mi zvuči super. podsjetilo me na Mendelejeva koji je sanjao periodni sustav elemenata, pa kad se probudio, nacrtao ga :)

      Izbriši
  5. Rijetko se čega sjećam što sanjam. Obično sanjam samo hororce i ja da sam mala i bespomoćna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. žao mi je, ovo baš zvuči grdo. meni su najgori od tih horora bili oni s vampirima.
      a inače volim serije s vampirima :)

      Izbriši

}, 10);