utorak, 29. ožujka 2016.

Korejska kozmetika/ Korean cosmetics



S upotrebom (i kupovinom) azijske kozmetike zapčečla sam prije godinu i pol. A kad kažem azijska kozmetika, zapravo mislim na korejsku kozmetiku.

Na početku sam tražila samo neki tekući puder ili BB/CC kremu uz koju neću izgledati narandžasto ili zapečeno ili, jednostavno, krivo. Ne znam kako je vama, ja kao svjetloputa ne nalazim baš tako lako pudere za svoje lice, i ako ga nađem da mi odgovara preko ljeta, preko zime izgledam kao da sam kvarcala isključivo lice.
Korejska kozmetika ima tu divnu mogućnost izbora između svijetlih i svijetlih nijansi.
Prvi put sam išla s opcijom da i mogu pogriješiti, no na kraju je ispao pun pogodak, i do sad sam kupila tri različite BB/CC kreme, sve imaju i zaštitu od sunca i sa svima sam zadovoljna.

Sve što sam dosad kupila, uzela sam na jednoj web stranici: Beauty Net Korea. Vizualno, stranica je napad svim sredstvima na vaša dva osjetljiva oka, sve je prešareno i blinka i izgleda kao da je netko nakon previše kava slagao web, ali ako imate strpljenja i zanemarite vrištanje boja i brzinu izmjene oglasa na stranici, kreće zabavni dio.

U Aziji je njega kože jako na cijeni, i ne samo to, puno puno više se posvećuje truda i vremena preparativi nego dekorativi. Koliko znam, Koreanke imaju ritual od 10tak postupaka svaki dan za njegu kože. Malo sam guglala, našla sam dva članka na tu temu: prvi i drugi.


Prva BB krema koju sam uzela je Saemmul Aura BB Cream (linkam sve proizvode da možete naći recenzije, ako želite, ili vidjeti koje su boje u pitanju). Kad sam ju stavila na lice, prvo sam bila siva (ajme, zaista onako sivkasta) ali me prijateljica, koja također voli korejske BB kreme, upozorila da ne brinem, jer boja postane boja lica, savršeno sjedne, pokrije ono što treba i stoji tako dok ju se ne skine na kraju dana. Ova BB krema je savršena, više odgovara mom bljeđem periodu, po zimi.

Drugu BB kremu sam uzela nakon što mi ju je ta gore spomenuta frendica nahvalila (bok, Luce!), i to je Missha Perfect Cover BB Cream, s tim da je moja #23 (Natural Beige). Ova je tamnija i više za mene kroz ljeto.

Treća je tek kupljena, ocjene su joj dobre na internetsima, Innisfree Smart Foundation Perfect Cover. Moja je #13, Light Beige. Čini se da će mi pasati, ali nisam ju nosila dovoljno dugo još, pa ju neću ovaj put ocijeniti.

Sve tri kreme imaju spf, traju dugo na licu i, meni jako bitno, ne čepe pore. Ne osjećam se kao da imam plastičnu vrećicu na glavi, koža mi diše i nemam potrebu čim dođem doma skidati šminku, jer ju osjećam na sebi.
Već sam spomenula kako su Koreanci posvećeni svijetloj koži bez bora: na svim ovim BB kremama i puderima stoji da imaju anti age i anti wrinkle sastojke, posvjetljuju kožu te, navodno, umanjuju i već stvorene bore (ili ih barem vizualno čine manjima). Sviđaju mi se jer nemaju nikakav poseban miris niti izazivaju crvenilo, osipe ni komedone. Još jedna dobra stvar je cijena: ispod 100 kuna.

Loša stvar bi bila što sastojci nisu točno navedeni na artiklu na pismu ili jeziku koje bi mi bilo imalo poznato, ili koje bih mogla guglati/bingati. Ovako, zahtijeva više truda kopanje po tuđim recenzijama da vidite bi li i vašoj koži to pasalo.

Ako se odlučite probati, osim gore navedene stranice, korejske BB i CC kreme i ostalu kozmetiku možete naći i na e bayu i sličnim stranicama. Kad i ako se odlučite kupiti, dobro je provjeriti tko taj tren ima neko sniženje. Što se tiče BeautynetKorea, nemam nijedno loše iskustvo. Potrebno je registrirati se, nakon što odlučite što sve kupujete, oni još stvore nekakav popust, utrpaju brdo testera (o njima u idućem korejskom postu) i jave na mail da je paket poslan. Njihov engleski je nešto poput naših menija na engleskom u turističkim mjestima, možete se usput i zabavljati. Pošiljke stižu untar dva- tri tjedna.

Idući korejski post biti će o korejskoj preparativi.

Tko još osim mene uživa u korejskim BB kremama?


**************************



I've started using Asian cosmetics a year and a half ago. And when I say Asian, I specifically mean Korean cosmetics.

In the beginning, I only wanted a BB/CC cream that wouldn't make orange or burned or, simple, wrong. I don't know if you have problems with finding the right shade, my face is pale and most of the foundations I come across are more orange then I would like to be. Korean cosmetics offer this lovely option to choose between pale and more pale. I first calculated on a possible shopping fail, but I never missed and till now I've bought three different BB creams, all have spf and I'm satisfied with all three of them.


Everything I've bought, I've bought on this Korean website: Beauty Net Korea. Visually, the website looks like someone had too much of coffee while creating the page, but if you can look beyond the bright colors and pop up window offers, you can find really good articles.

The Internet offered me a few articles on how the Koreans care about their skin, and as far as I learned, they have around 10 steps in skin care ritual. Here are two articles about it: the first and the second .

The first BB cream I've purchased was The Saem Saemmul Aura BB Cream. It was gray first time on my face, I was scared i made a big mistake, but this gray cream changed into a face nuance in just a few minutes and looked great on me. It is light, doesn't clog pores and I have no need to wash my face the moment I enter my home.

My second BB cream was purchased after my friend told me about it: Missha M Perfect cover BB cream, and mine is #23. it is a bit darker and for the summer.

I have only bought the third, and haven't used it for weeks, so I won't give any review now. Internet reviews, however, are good for the Innisfree Smart Foundation Perfect Cover SPF33 .

The good sides of all of them three are: they don't clog pores, my face can breathe and I have no desire to take the make up off the moment I enter home. BB cream don't feel heavy on my skin and they blend great.

The bad side would be the lack of ingredient lists in any language or letter I know, so it takes more time so google for ingredients on cosdna or some similar site.

Broj komentara: 30 :

  1. Koristim ovu Misshinu BB kremu zadnjih godinu i pol. Imam suhu kožu i meni zna pucati na boricama na jagodicama i kod usana kad ju nanosim rukama. Svejedno mi se sviđa :D. Koristeći je na razne načine našla sam si sistem koji mi najbolje paše zadnjih mjeseci, a to je pomiješana s 1 kapi ulja (u mom slučaju L'orealovo Nutri gold ulje) i nanešena četkom. Tako daje manje prekrivanje, ali mi se bolje stopi s kožom i izgleda prirodnije.

    Čekam idući post jer me zanima što koristiš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja svoje nanosim vlažnim beauty blenderom i odmah mi se manje ističu dehidrirani dijelovi, možeš možda i tako probati :)

      Izbriši
    2. Meni koža s godinama postaje sve suša, pa ja ujutro, nakon umivanja, na vlažnu kožu prvo stavljam mješavinu ulja, i nakon što se upije, tek onda dnevnu kremu. nakon toga koža ne zateže i šminka ne upada u borice. Zapravo, nešto slično kao ovo što ti radiš s Nuxe uljem ;)

      Izbriši
  2. Divno! Odličan post jer si navela brendove koji su mi manje poznati, pa ću se baciti na istraživanje :) Volim i imam samo najbolje iskustvo s azijskim beauty proizvodima. Najdraži brendovi su mi Missha, Tony Moly, Too Cool for School :), Lioelle. Jedva čekam videti izbor preparative :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ja ću izgleda skupiti u komentarima još kozmetike koju trebam isto probati :)
      I ja koristim Tony Moly, u preparativi, odličan mi je.

      Izbriši
  3. Uvijek odem pametnija s tvoga bloga! Opet neke korisne informacije! Npr. ona masaža lica koju sam našla kod tebe mi je odlična i koristim je! Hvala ti! Baš je lijepo da potojiš ti i taj tvoj blog! :D ;) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, Ružo, pa hvala ti puno! :)
      Jel ti se sviđa masaža lica? Ja ju jednom dnevno ubacim u "raspored", najčešće ujutro, da malo potjeram limfu da radi brže. Drago mi je da ti pomažem informacijama ;)

      Izbriši
    2. Ma nema na čemu! Hvala tebi! :) Baš sam oduševljena ovim postom posebno! Masaža lica je odlična, koristim ju s uljima i skužila sam da je nešto povezano sa limfnom drenažom i planiram raditi svakodnevno da mi malo ten bljesne! :)

      Izbriši
  4. Misshu koristim, Innisfree namjeravam naručiti :))))) Imam Peripera Ink snjeguljičastu nijansu, prekrasna, lagana kao voda, a iznenadiš se koliko funkcionira. Njezina sestra I love Peripera također sjajna s jačim prekrivanjem. Eksperimentiram i s preparativom.

    Što se sastava tiče, puno toga ima na cosdna.com, a najviše mi koristi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1K-jRAbzK5rhBzviyI55mdl3NQMGnRZVVbYn7rC8eQC0/edit?pref=2&pli=1#gid=518208956

    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kako mi cosdna nije pala na pamet, gledala sam tamo neke "naše" proizvode. Valjda sam mislila da ne pokriva azijske proizvode :D
      Periperu sam i ja gledala ali nisam imala potrebu kupiti jer ne trošim brzo BB kreme, pa da ne gomilam doma bez veze. Ti si, znači, zadovoljna?

      hvala ti puno na ovom linku!

      Izbriši
    2. Nema na čemu :) Super su mi i jedna i druga Peripera, na wish listi je još i Aritaum. Napokon nemam brige s dovoljno svijetlim nijansama.

      Čekam post o preparativi :D

      Izbriši
  5. Ja jok! To sto kazes: treba znati sto pise! Kad budem imala vremena tako okolo trazit po netu- hvala na preporukama, jer ce mi ovo masovno olaksati – onda ce vjerovatno narucit samples da probam.
    ja sam ti malo staromodna- volim da mi je ono sto trebam relativno pod nosom ili lako nabavljivo, razumljivo i da se ja ne moram previse tramakat s trazenjem i onda jos ako mi boja ne pase, dodje mi da poludim jer sam potrosila vrijeme i pare bez veze.

    Vidim da ne smijes putovat o Aziji, jer ces morat kupit nove kofere kad se budes vracala- ko Lisa Eldridge kad je bila 'istrazivati' po Aziji. Kad smo vec kod nje, mislim da ona ima jedan video za foundations za very light skin. Mogla bi malo traziti po China Town u Londonu ako budem imala prevoditelja sa sobom. Imaju super ducane, ali mislim da na kozmetiku nisam nabasala kad sam zadnji put bila u tom kvartu.

    I super mi je to sto kazes da ocito imaju dosta SPFa, sto u ovima bas ne nalazim ovdje,jer su ocito svi opsjednuti with blasted selfies. Vidjela sam jednu azijsku grupu turista u Sloveniji lani, cekale zene da udju u Postojnsku spilju. Koja fantasticna prilika da ih priomatram uzivo- njihova lica, sminku, frizure, stil oblacenja... cista uzivancija. ostala mi memory card puna, pa ih nisam mogla pofotkat, a jako sam htjela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si negdje već pisala da voliš kd su ti proizvodi dostupni, i kužim taj dio. Meni je takav stav s odjećom i obućom, rado ih prvo osjetim pod prstima. Svi puderi i kreme koje sam probala dosad, svi imaju spf i to 30+. Nisu teški, baš lagano sjednu na kožu, ugodni su i pašu.
      Ja uzimam sampleove prije nego uzmem pravi artikl, i to je super opcija, manje platiš i vidiš paše li ti zaista.

      Izbriši
  6. Ja sam si nedavno nabavila par proizvoda od Erborian-a, ukljucujucu i BB kremu koja nija losa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zadovoljna si? što si još uzela? sad baš gledam njihov web.

      Izbriši
  7. Koristim Missha BB kremu već 2 godine i zadovoljna sam. Sada si mi super ponudila još mogućnosti!
    Od preparative sam koristila Serazena proizvode (mogu se kupiti i u Zagrebu) i jako sam zadoboljna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvi put čujem za Serazenu. što si koristila od njih?
      Vidim da je Missha popularna :)

      Izbriši
  8. Ja sam odavno upućena u trend korejske kozmetike, ali nisam pomislila da sebi nešto naručim dok mi ti nisi nedavno preporučila. Onda sam, po prvi put, malo ozbiljnije proguglala bb kreme i naručila Misshinu, jer mi se činila kao safe bet. Vjerujući recenzijama koriste je i cure s masnom kožom lica, uz dobar matirajući puder poslije, pa ću tako nešto i ja kombinovati.
    Sad je čekam da stigne. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj javi dojmove nakon par tjedana nošenja, baš me zanima hoće li ti sjesti. Missha je nekako svima sjela, nadam se da će i tebi ;)

      Izbriši
  9. Nisam osobno još probala, ali čitala sam dosta beauty blogerica koje hvale korejske proizvode i načula sam od više izvora da tu ima nešto. Često se spominje koliko je tamo na važnosti njega kože....tako da, zanimljivo je pročitati tvoje iskustvo. Ja isto dosta teško nalazim podloge i pudere, ali moj problem je tamnija koža od prosjeka (kad pocrnim baš ide na tamno smeđe, a zimi je svjetlija, ali opet onako maslinasta). Nevjesta mi je za Božić kupila True Match od L'oreala i moram reći da sam zasada jako zadovoljna, baš je to ta nijansa koju sam tražila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti si puno tamnije puti nego ja. I još dobiješ dar koji paše :)

      Izbriši
  10. O, o nisam od tebe očekivala beauty post! I to odličan! Možeš ti još kada tako koji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala!
      Pa i ja koristim šminku :)) samo nemam interesa u pisanju o tome najčešće.

      Izbriši
  11. jej! još samo da naručim. post spremljen u pocket za lakše snalaženje :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Koliko je postarina s ovog sajta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad dosad nisam platila poštarinu. Prije plaćanja se pojavi stavka i shippinga pa možeš provjeriti, moguće da se plaća pri nekim kupovinama većima od mojih, ja obično kupujem stvari do 25 usd.

      Izbriši
  13. Izvolite link na HR web shop korejske kozmetke, lansiran prije 3 dana :) Tek se uhodavam tako da se asortiman za sada svodi na kultne proizvode Missha no prosirivati cemo kontinuirano jer nam je zelja stvoriti nesto poput Soko Glam ili Peach and Lily web shopova. (naravno ukoliko bude publike :)) Lijepi pozz, Irena
    www.lily.hr
    https://www.facebook.com/LilyKBeauty/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);