četvrtak, 17. ožujka 2016.

Random.

Tamo negdje krajem prošle godine, kad sam složila onaj upitnik o blogu (kojeg se možda sjećate a možda i ne), dosta ljudi je tražilo random postove, sa slikama iz svakodnevnog života.
Ovo je presjek zadnja dva tjedna.

U jednom trenutku, dok čekam da proljeće konačno, ali ozbiljno, dođe, počela sam zašivati i popravljati sve po ormarima. Između ostalog, mijenjam gumbe na odjeći kojoj treba osježenje.
Nije da ću je uskoro nositi, kako je krenulo jer sve čitam najave novog zahlađenja.


At the end of the last year, you may remember (or may not), I've had an survey, and a lot of you asked for random posts with everyday pictures. This one is a summary of the last two weeks.

While waiting for the real spring to come, I've started fixing everything that need fixing in my wardrobe. Among other thing, I've been changing buttons on my summer dresses. Not that I'll wear them soon, according to weather forecast, the new cold front is just about to come (again).

Kokosovo ulje je otkriće! Vjerujem da je dobar dio vas ovo otkrio prije mene, ali ja znam kaskat za svijetom, no eto, došlo kokosovo ulje i do mene. Ne jedem ga, nije prihvatljivo za moju prehranu i moju multiplu, ali mažem ga na kožu. Ulja su super za kožu. Pogotovo kad su prostorije grijane i suhe, a i primjećujem da mi je koža sve suša s godinama. Mislim da ću do 60-te čak i izgubiti T zonu :D
Kokosovo ulje nema neki miris, jako brzo se upija a koža je meka, elastična i vrlo zahvalna.





Coconut oil! I believe I'm the last one to realize this, I often find such things too late, but finally I found out how good it is.
I don't eat it, it is not good for my diet, but I use it for my skin and my skin feels great.
I notice my skin on the face is getting drier, and till I hit 60 I may loose my T zone :)
In case you don't already, coconut oil has no smell, and leaves the skin elastic and soft. And grateful.
Uspjela sam prijateljicu oteti i odvući na kavu nakon dosta mjeseci. Ne živimo u istom gradu, ona ima bebe blizance, mogućnost da nešto iskrsne i promijeni planove za kavu..pa, ogromne su  ;) No, mi se ipak uspjele naći, i ja dobih sve domaće: orahe, med, sušenu kamilicu i jabuke. Sad kad zapada snijeg u travnju, kuhat ću si čaj i krckat orahe.

Bila sam u posjetu ocu, i desilo se da sam bila u kući i granulo je sunce. Niotkuda, samo najednom je zaslijepilo sve. Nisam se ni presvukla, samo sam otrčala po motiku i krenula u vrt malo dovesti u red ljiljane koji su odlučni da se prošire od ruba do ruba vrta. Ti ljiljani su neuništivi. Žive u tom vrtu preko 20 godina, nitko im ništa ne može. S druge strane, jedan jorgovan pokušava rasti u tom istom vrtu. Jorgovan je jedan žilav otporan grm, ali ne ako svake zime padne metar snijega na njega, i još ralica u prolazu malo nagura snijega, a bome se i snijeg prti pa se baca sa staze u vrt i tako, moj jorgovan svako proljeće ostane bez par grana, koje je taman uzgojio u godini prije. Imamo bonsai jorgovan, što da se lažemo.

Moja prijateljica ima mačku, Mačku. Mačka je britanska dugodlaka (ako sam dobro zapamtila) i to je klupko dlaka, koje, di prođe, ostaje bijeli trag, i prijateljica nadohvat ruke uvijek drži one ljepljive valjke.
Mačka je predivna, izgleda ko ekspandirana pahuljica plavih očiju. vježbale smo masiranje za ispit kod nje, a Mačka je cijelo vrijeme bila u niskom startu da skoči na stol, jer joj sve ostale ravne površine u kući nisu bile dovoljno zanimljive.
I gledam ju, otjeramo ju, i ona, kao, ode, i onda stoji par metara dalje i nišani. Eventualno ako smislimo neku novu masažu gdje mace svojim capama isto masiraju. Možda to postane novi hit u svijetu.

Broj komentara: 8 :

  1. Lepljivi roleri rulaju :) I kokos.
    Kad me bole ledj, legnem na pod i pustim mackonju da hoda po meni. Osecaj je diivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj da...sad si me sjetila na mog mačka:)
      Čitam sad ovaj tvoj kokos i cijelo vrijeme čitam kao kokoš :D i mislim si, dobro di da smjestim kokoš u ovu priču?
      idem popit kavu!!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. pa da, zar tebi nisu pričali priče o snijegu koji bi pao za Prvi maj? :D

      Izbriši
  3. Pusti me da vjerujem da ovo sunce što nam sad sja znači da je počelo pravo proljeće xD (Iako znam najavljenu prognozu :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo, i ja držim fige da je! došla sam na posao u sunčanima :)

      Izbriši
  4. http://hellogiggles.com/wp-content/uploads/2014/09/24/large.gif postoji i hit je! među mačkama.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);