četvrtak, 24. ožujka 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobro jutro svima! Nadam se da iznad vas postoji komadić neba gdje sunca sija i da vam je proljeće u gradu.
Nije dugo bilo outfit posta, znam. Nije dugo bilo dnevne svjetlosti, dana bez kiše, nije dugo bilo baš uvjeta za slikanje...no, eto, post je napokon tu!




Good morning everyone! I hope there's a part of a sunny sky above you and hope you're enjoying spring.
I know outfit post hasn't been a while. You can thank the lack of daylight for that, but finally, one post is ready!

Ovaj post ima dva komada kupljena u Marks& Spenceru, još dok je živio u Hrvatskoj. Hlače su senf žuta, divna topla žuta boja za sivilo oko mene. Marama sad već ima nešto godina, al mi je ful draga, nježno roza je s malim i velikim lubanjama <3 . Nosila sam ju i u Veneciju prije par godina.





This post has more Marks& Spencer's wardrobe articles then I have planned. I used to purchase there occasionally, while the store was still open in Croatia. these mustard skinny trousers were bought there, a beautiful yellow for fall colorless days. The scarf is in baby pink with small and big skulls <3 , I wore it a couple of years ago to Venice.
Ovo je bio prvi dan da sam obula cipele ove godine, i bila sam tako vesela, da bih došla na posao i saznala da je najavljen snijeg i zahlađenje. I bi tako, naravno.
Nosim Bata smeđe oxfordice, ljubičastu namreškanu suknju na lastiku i bordo crvenu majicu kratkih rukava, te Tezenis kardigan koji je jako dugačak i ima najkompliciranije gumbe u obliku kvadrata, koje jedva zakopčam i otkopčam, pa nosim otkopčano.



It was the first day this year I wore shoes, and I was so happy. I came to work, and was told it will get cold and snowy again. And so it was, of course.
I'm wearing hear brown Bata Oxford shoes, and purple tube skirt with red short sleeved shirt.
Dark grey very long cardigan has the most complicated square- shaped  buttons that make me wear it unbuttoned all the time.

Ja sam otkrila Pull& Bear relativno nedavno, nije me baš nešto prije privlačio. Onda sam u razmaku par mjeseci kupila divnu torbu boje konjaka, pa je naletila ova jakna/parka/što je već.

Bila sam u tamnoplavoj fazi, i naišla sam na jaknu na muškom odjelu, i još piše teen iza na leđima iznutra :) Super je jakna, dolje ima špagice koje se mogu zategnuti i/ili opustiti, malo je krutog materijala ali zato radi svoj posao i jako sam zadovoljna.

(Nevezano za ovaj outfit, moj treći prolaz par mjeseci kasnije pored tog dućana rezultirao je još jednim dugim dugim kardiganom, mogu slobodno napisati da sam otkrila super mjesto za kupovinu. Preporučam dućan za vrijeme sniženja, odlične stvari se mogu naći po dobrim cijenama.)



I've found Pull& Bear only recently. Before I just wasn't interested in their wardrobe. Then, in a few months, first I purchased a bag, and then a jacket and a cardigan.
Last fall I apparently had my blue phase, when I looked mostly at navy blue wardrobe. I've found this jacket, it says on the label that it is for male teens. Oh, well..The jacket is great, I love how it fits.

(and beside this dark blue parka, I bought there a cognac bag and a very very long cardigan, and can say I have found the store for a good shopping.)


Ovo je očito post s kaputima i jaknama :D
Ako me ne pratite na FB, onda ne znate kakav sam hvalospjev napisala ovom kaputu. Ovo je najljepši kaput na svijetu. Tražila sam ovako nešto godinama. Onda sam ga ugledala u M&S prošle godine, i bio je standardno skup, pa smo se samo gledali. Onda je M&S odlučio sve staviti na sniženje, jer je odlazio iz Hrvatske, a ja sam znala da će morati jednom krenuti s tim sniženjima, pa sam čekala. I čekala. I čekala.
I onda je krenulo sniženje (hvala mu) i bilo je konkretno sniženje i ja sam našla svoj kaput. Fora je u tome da je ovo super sašiven kaput (po meni, M&S imaju baš dobre stvari, sve što sam tamo kupila traje godinama i ne pomakne se s mjesta, nema rupica, nema stezanja materijala ni ništa slično), strukiran je, rukavi su prave dužine a ima mjesta za grudi- ja prečesto moram uzeti veći broj jakni i onda izgledam ko da sam posudila od nekog starijeg odjeću jer su rukavi dugi).
Ovdje je sve kako treba biti, plus ima zlatni ciferšlus i kopču na pojasu. I najcrvenije je boje <3

Ok, sad kad sam napisala odu kaputu, par riječi i o outfitu. Sve je već viđeno osim suknje. Kupljeno u Zari ove godine (to je ona s ušivenom etiketom naprijed, a prorez je nazad, pisala sam nedavno o tome). Ne znam što se događa, nikad mi Zara nije tolio puno sjedala, našla bih tu i tamo dobar komad od dobrih materijala, ali uglavnom sam većinu izbjegavala jer ne ljubim poliester i njegove prijatelje, niti krojeve koji liče na dva zašivena kvadrata/pravokutnika. Sad mi se desilo da sam dvije dobre suknje našla, potpuno su slične- elastični materijali, tube skirt, upakira me i ima lastiku gore.
Ne znam imaju li sezonu dobrih krojeva i materijala, ili ja postajem mainstream.

Cipele imaju skoro 7 godina, mogu ih u školu poslati. Samo im mijenjam đon i pete, nemam ih srca baciti. to su jedine cipele na čijoj kutiji izričito piše da su za kišu. Kad ste zadnji put vidjeli niske cipele a da su za kišu? Ja to više ne nalazim. sve što i izgleda kao da je za kišu ili jesen, na kutiji piše "suho vrijeme" i možeš se samo nadati da neće promočiti. Ove ne promaču, i nosit ću ih dok mi ne ostanu u hodu nasred ceste. Nikakva poznata marka, neke kožne talijanske.

Uz toliko slojeva odjeće, imam skoro pa nepostojeću volju nositi nakit i šminkati se. Bit će bolje, jednom će granuti to sunce.

Uživajte u vikendu, svima koji slave želim sretan Uskrs. Za vikend se pomiče sat, žao mi je što vam to moram reći, ali bolje nego da ne znate.
Ugodan vikend!






Obviously this is an outfit post about coats :)
I you don't follow me on FB, you don't know how much I talked about this red coat. This is the most beautiful coat in the world. Yes, it is. I've looked for a coat like this for years. And one day I found it in M&S store. It was (too) expensive, but I knew they were closing their stores here in Croatia and I waited for them to start the sale. So I waited and waited. and waited.

And finally the sale started and I took this most beautiful coat in most reddish red. It so well sewn.
Sleeves long just enough, and enough space for bosom. I usually have to buy a larger size and then I look like I took the shirt or a jacket from someone bigger, with longer arms.
But not this time! And beside this red color, it has a golden details and I'm in love with it.

I could write a few sentences about the outfit, too.
The skirt is new, Zara. I don't know what's happening with me and Zara this season, I usually find a thing or too that I like, and this fall I like most of the things they have.
I have issues with materials Zara often uses: polyesters and similar unnatural materials, and even when I do like the shape, I won't buy it if it is made of nylon.
This fall, I have purchased two skirts, similar, tube skirts, and have liked many more articles.

I don't know if they're having a really good season or I'm becoming mainstream.

Enjoy your weekend, and happy Easter!

Broj komentara: 7 :

  1. Uuu ova zadnja kombinacija mi je omiljena!! Batine cipele nisam odavno gledala ni nosila, nema ih gore kod nas, me likey very much.
    Crveno i ljubicasto je dobra kombinjacija, ne vidim je cesto, methinks. Doduse, nisam bas puno izlazila zadnjih... preduge...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Crveno i ljubačsto je i meni dobra kombinacija :)
      Bata mi se u zadnjih par godina pokazao kao vrlo mudar odabir. Imaju kalupe koji odgovaraju mojim nogama, cipele im traju godinama, a na sniženjima su zaista ok cijene.

      Izbriši
  2. Ma ti si mačka i pol, sve ti dobro stoji, ali crveni kaputić posebno lijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakve ti komplimente daješ, Zimzeleni cvijetu :) hvala ti!
      crveni kaputić je meni najdraži komad mog ormara, tako da se slažem s tobom.

      Izbriši
  3. kod nas kad martensice kupiš, unutra piše da su za suho vrijeme. jebotito. one koje su kupljene u londonu imam od drugog srednje, one koje sam kupila u zagrebu još malo pa za smeće.

    ja najlajkam žute hlače i plavu parku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je to stvarno bezveze, ta etiketa za suho vrijeme, kojom se zaštite, al uredno prodaju jesensku i zimsku obuću, kad je za očekivati da pada i da su lokve po cesti. osim toga, ne žive svi na potezu doma-auto-posao-auto, ljudi pješače i voze bicikl i hodaju po mokrim i blatnjavim cestama i po kiši, a cipele se ponašaju ko da su espadrile.
      prehodala sam srednju školu u jednim martama, te kap vode nisu propustile. promijenilo se i to, ha?

      Izbriši

}, 10);