ponedjeljak, 4. travnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar dan!
Ovdje je diiivan sunčan dan, i to nije prvi sunčan dan nego, recimo, treći <3 i proljeće je počelo.
Vjerujem da su proljeća svjesni svi s alergijama, znam da ja jesam, Claritine i kortikosteroidni sprej za nos pomažu djelomično. Maskaru ni ne pokušavam nositi jer plačem ko meksička junakinja sapunica od ove peludi.

Odlučila sam skratiti ove postove na jedan outfit po postu, jer dok skupim više prođe mjesec do dva, za pola slika zaboravim gdje su mi, pa se nadam da ću ovako samu sebe usmjeriti na češće postanje.





Hello!
It is a lovely sunny day here, and it is not the first sunny day but maybe even the third in a row!
Spring is here <3 and the only thing I dislike are the allergies, and the pills and sprays help only partially.

I've decided to shorten the outfit posts into one outfit per post, mostly because it takes too long to collect more outfits, and also because I tend to forget where I've put the pictures. I hope this will make me post outfit post more frequently.

Već sam par puta hvalila ovaj kaput pa neću više. Reći ću da mi je jako drag, ispao je super za proljeće kad je dovoljno toplo da nosim kratke rukave na poslu, ali ujutro i po vani baš paše jedan lagani sloj povrh.
Izašla sam iz čizama (napokon). I gležnjača i, kako je krenulo, mislim da trebam potražiti sandale jer postaje sve toplije.

Haljina je iz Lidla, mislim da je kupljena prošle godine, mekana i udobna.
I've written a few time already about this coat so I won't mention it again, I will only say it is great for spring, when it is warm enough for short sleeves at work, but still I need a layer on top in the morning, when going to work, and later, in the evening.

The dress is from Lidl, very soft fabric and a very comfortable dress.
I finally stepped out of boot and ankle boots and enjoy it. It is getting warmer every day so there is a chance I'll be wearing sandals soon.
Nakit: naušnice: dar, iz Maroka; bijele narukvice s Adventskog sajma na Zrinjevcu, tirkizna s blaženog e baya.
Make up: olovka za usne Look by Bipa 09 bonbon.


Jewelry: earring: a gift, from Morocco; white bracelets: bought at Christmas fair in Zagreb, the turquoise bracelet: e bay.
Make up: lip pencil Look by Bipa 09 bonbon

Broj komentara: 10 :

  1. Meni je nekako preglednije kada je samo jedna kombinacija po objavi...i meni ih se ponekad nakupi pa bi ih pola zaboravim, mada zanimljivo ih je pogledati i sve skupa tako da nisam ni protiv onih objava u kojima ih je nekoliko.

    Ova kombinacija mi je sjajna, jako mi se sviđa haljinica, a i modni dodatci su savršeni!!! divna narukvica!!!

    Savršeno za proljeće! Usput jučer je u Mostaru bilo 30 stupnjeva, proljeće je baš došlo na velika vrata.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti!
    Ma meni skupljanje tih outfit slika traje sto godina, jer se zna zalomiti tjedni kiše, nepostojanja svjetla, posla i životnih obaveza, aslike spremam na par mjesta i onda ih ne nađem. Ajmo se nadat da će ovako ići u objave u ujednačenijem tempu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. My Cup of Beauty4. travnja 2016. u 14:07

    Jako mi se evidjaju tvoje marokanske nausnice! I sama volim takve stvarcice with lovely texture! I bling na okvirima u gornjem kutu.
    Na mobitelu mi tvoj kaputic izgleda boje lavande, zato sam rekla Lavan-diva :-)
    Slazem se s Ivanom za jedan outfit po postu. Ne usudjujem se ni pomisliti na svoje beskrajne gomile fotki koje moram srediti- brisati i klasificirati i svasta nesto. Mislim da cu i ja tako jedan 'subject' ili sto vec po postu. Lakse za napravit i preglednije.
    Mislim da i ja imam vrlo slican lipstick u debeloj olovci od Laure Mercier. Krajnje mi je vrijeme da ga prosetam bez obzira na vrijeme. Hvala ti sto si me podsjetila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Kaput je zapravo siv siv al vidim da vuče na lavandasto na ovoj slici (nemam pojma kako).
      Naušnice su mi jako drage, baš imaju zanimljivu teksturu, mada su dosta teške za moje uši, koje drame oko svih naušnica.

      Izbriši
  4. Zaradila sam suncanicu danas :)) Lajkam nakit (posebno tirkiz) i (naravno) kaput!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidim da je ljeto i kod vas dolje :))
      hvala!

      Izbriši
  5. Kaputic sam vec hvalila nekoliko postova ranije, ali moram opet. Super je. Lijepa kombinacija za proljetni dan :-).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. I ja isto pokušavam ne hvaliti ga u svakoj drugoj rečenici, al baš mi je sjeo. Zovem ga "moja dekica" :)

      Izbriši
  6. I ja sam fan ovih naušnica, a haljine iz Lidla su mi najisplativiji komadi odjeće <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam samo jednu, ali imam druge odjeće iz Lidla, i zadovoljna sam sa svim što sam kupila.

      Izbriši

}, 10);