ponedjeljak, 11. travnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Kad sam ono nosila kaput? Prekjučer? :)
Ovo je bilo prošli tjedan, već drugi dan golih nogu na posao. Bilo mi je jako čudno, jer u glavi mi je još uvijek "proljeće" ali vani je prevruće, pa sam prošetala noge da vide malo sunca.

Danas sam ko lutka iz H&M izloga: i suknja i majica. Majica ima sad već ( pokušavam se sjetiti) tri godine, meni se sviđa dezen, u mojoj glavi on podsjeća na slike Stupova stvaranja. Nemam pojma jel to ispravan hrvatski naziv, govorim o Pillars of Creation, i znam da nema baš puno veze s mojom majicom, ali me majica asocira na njih, a oni su mi super, tako da..majica mi je draga.

Zaboravila sam se uslikati raširenih ruku, ovo crno povrh majice je haori. Haori je vrsta japanskog kimona, kraća verzija, svilen je i divan i volim ga puno. Mislim da je prošlo ljeto kimono bio popularan po high street dućanima, ali ono što sam imala prilike popipati, sve je bilo od poliestera, a ne da mi se to nositi. Uzela sam par haoria na e bayu, jako jako sam zadovoljna, i odlični su za ovakve dane kad ipak treba imati nešto za prebaciti preko sebe a nije neka standardna jakna.

Balerinke na bosu nogu :)
Zlatne narukvice, kupljene prije par godina u Sarajevu.
Došlo je vrijeme za Vichy Solaire Sun compact kremupuder.

When did I wore a coat? Two days ago?
And here I was, second day of bare legs to go to work. It felt a bit weird, because I was used to layers, but it was so hot I also used sunscreen on my face on my way to work.

I feel like H&M mannequin here: both shirt and skirt are purchased there. This shirt, somehow, reminds me of the Pillars of Creation . The jacket is actually a haori, I forgot to take a picture of it with my arms wide open, so you could see the sleeves. Haori is made of silk, it is very comfortable and great for days when it is still not summer but is is too hot for long sleeves. You cannot not like e bay :)

I'm wearing flats on bare legs, and some golden bracelets bought a couple of years ago in Sarajevo.
And I started wearing Vichy Solaire Sun Compact spf 30.



Broj komentara: 12 :

  1. Kak su ti naočale odlične! Baš idu uz taj outfit :) Aaaa, ja svoje bijele noge skrivam dok god mogu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. ove sunačne su mi tamnije, pa su više za jače ljeto, kad sve blješti oko mene.
      Noge..pa ja sam blijeda, i prije i poslije ljeta. A furam se na aristokratsku put :)

      Izbriši
  2. Jako mi se svidja tvoj "look".....dramatican i tajanstven :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Ja se zaista ne osjećam tajanstveno :D mora da je do outfita

      Izbriši
  3. Jao sviđa mi se ovaj Haori! :D Mada meni ne bi stajao vjerovatno, jer sam nekako sitna i sve mi spadne s ramena ako nije privezano. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haori ne klizi baš, mada je od svile, ali nije sklizak. Tako je sašiven da ne mrda s tebe, a fora je što su rukavi široki i imaš rupu s unutarnje strane pa se zračiš, da ne kažem da se luftaš :D
      Ti si sitna? Ja te nekako uvijek zamišljam ko ženu od bar metar 70 i stavom od bar dva metra :)

      Izbriši
  4. hrabra si :D
    ja sam još uvijek u najlonkama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma meni je uglavnom vruće i ja sam u kratkim rukavima većinu vremena. nisam za usporedbu :D

      Izbriši
  5. eto naučila sam nešto novo danas, nisam znala što haori znači, mislila sam da i to spada u kimono...i meni se jako sviđaju ove proljetne kimono zamjene za jaknice, ali nikako da nađem nešto što bi baš odgovara, a nešto mi se ne da u kupovinu, čini mi se da imam dovoljno toga u ormaru.

    Stvarno ti sjajno stoji ova kombinacija, ženstvena je i elegantna...savršeno! Haori mi se jako sviđa u kombinaciji s ovom majicom (baš sam neki dan gledala dokumentarac o tome kako je nastala ta poznata slika), lijepa asocijacija u svakom slučaju i mene sada nekako podsjeća ta majica na to. Frizurica mi se isto jako sviđa, moram pohvaliti!

    Ovdje je dovoljno tople za gole noge, ali nisam se još odvažila...samo iz neke navike još uvijek nosim najlonke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno!
      Ovdje je period golih nogu prešao u jesen, opet.

      Da, haori je vrsta kratkog kimona, po meni, odlična varijanta za naše proljeće/ljeto pogotovo ljeti kad se može obući navečer, kad ipak malo zahladi, onak, prebaciti preko leđa.

      Izbriši

}, 10);