četvrtak, 21. travnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Dobar dan svima. Jučer me je za dobro jutro dočekala jesen, 3 C i magla kroz cijeli Zagreb, kao da je studeni a ne sredina travnja. Sukladno tome, nije baš bio trenutak za gole noge i kratke rukave.

Oxfordice, za koje sam tek nedavno saznala da se zapravo zovu brogues, a oxford je valjda samo jedna vrsta (čovjek uči dok ima volje zanimati se cipelama, izgleda) su mi super za ovo vrijeme jer idu na masu kombinacija a nije mi u njima hladno.

Šos je Zarin, debeo i topao i rastezljiv i samo me upakira. Mislim da bi to trebao zapravo biti midi skirt, ali meni dužina do pol lista nikako ne stoji pa ja struk dignem više, iznad struka.
Nakit i šminka: ovaj put "samo" sat, koji sam ponovno počela nositi nakon valjda deset godina, i sovice naušnice. Artdeco ljubičasti lak i W'n'W Sugar Plum ruž.

Želim vam ugodan dan!

Good day everyone! Yesterday i woke up to an autumn morning, it was 3 C and fog all the way to work.I suppose you understand it wasn't the right time for bare legs ans short sleeves.

I'm wearing oxford shoes, which I only recently found out the right name would be brogues (oxfords are just one type. I suppose a person can learn so much about shoes her whole life, if interested). Brogues/ oxfords are great, warm enough but are not ankle boots.

The tube skirt is actually a midi skirt, and midi skirt looks not so great on me, so I pulled it above my waist to make it a "normal" length.

I've started wearing my watch after almost ten years, and this time only owl earrings.
Make up and jewelry: W'n'W sugar Plum lipstick and Artdeco purple nail polish.

Have a nice day!

4 komentara :

  1. Sviđa mi se ovako kako si "prekrojila" ovu midi suknju, odlično ti stoji ovako kao olovka suknja dužine do koljena. Ja volim midi dužinu ali zna biti izazov nositi je, obično je nosim s petama, a kako sam malo smanjila nošenje cipela s visokom petom sada te midi suknje ne nosim tako često. Majica mi se isto jako sviđa i odlično se uklopila u ovu elegatnu kombinaciju. Izvrsan prijedlog i odgovor na pitanje: "Što nositi na posao?".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja sam niža od tebe, te midi suknje zaista nisu najsretnije rješenje za mene, i baš zna biti izazov složiti to dobro.
      Ja sam isto izašla iz peta, jutros sam isprobavala jedne za otić na posao, i na kraju sam izašla iz stana u balerinkama :D

      Izbriši
  2. Ovo ti je možda najbolji outfit do sada, izuzev majice, ona mi je nekako baš prevelika (prerastezljiva), ali bojom totalno odgovara ostatku. Totalno predivna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, to uopće nije rastezljiva majica :) nego topla široka majica za hladne dane.

      Izbriši

}, 10);