četvrtak, 19. svibnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Ovo sam slikala prije povratka zime, dok je još bilo sunca i moglo se ići bez jakni i kaputa ikamo.
Fotografije ne pokazuju ljepotu zelene boje ove bluze, ovdje ispada nekak plava, a zapravo je duboka zelena boja. Dugo nisam znala s čime da ju s kombiniram jer mi je sva nekako "fina", jedan dan sam zaključila da sigurno neće više čamiti u ormaru i nosila sam ju sa svijetlim bež hlačama.
I dolje, smeđe oxfordice ili brogues, kako god da se sad zovu.

These photos were taken before the last winter revival. I've had this blouse since last autumn but somehow I never had the opportunity wearing it. It looks to "fine" to wear it to work, but finally one day I decided it was enough and I wore it with my bright beige trousers, with brown brogues.
The photos don't do the justice, the blouse is dark green, a color which can't be accurately seen in the pictures because it looks more blue-ish here.

Broj komentara: 12 :

  1. bluza stvarno djeluje plavo, ali iskoristi ću maštu i zamisliti tu bogatu zelenu nijansu, pogotovo jer mislim da znam na koju misliš...nešto kao boja čempresa, onako modro zelena (uvijek mi je nekako imalo smisla što Van Gogh slika čemprese modro).

    Super si je uskladila s oxfordicama i hlačama, jako lijepa i elegantna kombinacija za posao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Te svijetle hlače su super i udobne, ali puno ih je lakše kombinirati ljeti na sandale i otvorene cipele. Obično su mi cipele za zimu tamne, pa kontrast zna biti prevelik.

      Izbriši
  2. Vidi se na bluzi da je zelena na onoj slici gdje si u profilu, samo u 'suncanom' dijelu bluze. Kuzim zasto kazes da je fina. I drago mi je da je sad malo setas okolo da joj pokazes svijeta i planeta :-D Volim i ja smart casual style za posao, i tako bi nosila kad god mogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Je, baš je neka "fina", a dobila sam ju na dar i baš bih ju rado nosila, samo trebam smisliti kombinacije :)

      Izbriši
  3. Such a great post! Thanks for sharing and have an awesome new week!

    Style For Mankind
    Bloglovin

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična kombinacija! I frizura ti je zakon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala mica! U međuvremenu sam se ofarbala u crveno, pa je sljedeći outfit post bez plavuše u kadru ;)

      Izbriši
    2. Ma znaš da si ti meni lijepa u svim bojama :D

      Izbriši

}, 10);