utorak, 10. svibnja 2016.

Torta od palačinki (gluten free)/ Gluten free pancakes cake






Torta od palačinki nastala je slučajno. Internetsi su prepuni palačinki koje se prelijevaju sirupima, nutelama, čokoladama i sladoledima, i to ne ili- ili verzije, uglavnom se palačinke napadnu svim sredstvima.
Kako ja to ne konzumiram, a strašno mi se jelo nešto palačinkasto ali da mi budu puna usta okusa, prvo sam ispekla palačinke, a zatim sam stavila na svaku malo agavinog sirupa, cimet i kakao prah.
Oprostite na neurednom tanjuru, nisam imala pojma da će ispast toliko dobro da poželim slikati i podijeliti.

Za 6 palačinki potrebno je 1 jaje, rižino, heljdino i proseno brašno (kombinirajte barem dva, bolje tijesto ispadne, ako koristite bezglutenska brašna), voda, malo ulja. Smjesa treba biti tekuća i ne pregusta.
Na zagrijanu tavu izlijevajte smjesu, s time da sam ja radila palačinke promjera manjeg od tave, takve manje su bolje za manipulaciju kad ih pretvaram u "tortu".
Pustiti ih da se malo ohlade, staviti malo sirupa i razmazati ga po cijeloj palačinci, posipati cimetom i kakaom, da se poslijepe po sirupu, povrh staviti iduću itd.
Na kraju se može razrezati na četiri lijepa komada.

Mislim da bi u ovu kombinaciju dobro išao i mak, ali to budem probala idući put.
Dobar tek!


Pancake cake was made unintentionally. The internet is filled with pancakes pictures, filled with maple syrup, ice cream, Nutella, chocolate. Since I don't eat that stuff, and I had an urge to eat pancakes and a bit more, I needed something fulfilling, I made gluten free pancakes and then added an extra bonus.
For 6 gluten free pancakes you'll need 1 egg, and a few sorts of gluten free flours (in my opinion, it is better to mix more different flours: rice flour, millet flour), sunflower oil, water. After the pancakes are baked, let them cool a bit, and then add some agave syrup on top, and add cinnamon and cocoa powder. After you finish with the "filling", cut the cake in four parts.

I've had no idea this will turn out so good, so excuse the mess on the plate.
I think poppy seed would go well with it, too. Will try that next time. Bon apetit!




Broj komentara: 14 :

  1. JAvi kad probas mak, kako si radila i kak je ispalo! mljac mljac!

    OdgovoriIzbriši
  2. Taman oprala zube i zaključila dan i onda ovo ugledam... Eh.

    OdgovoriIzbriši
  3. idem sad fino čovjeka izgurat iz kreveta da nam ispeče palačinke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Delicious!!! Happy weekend! :))

    xxBasia
    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo jako fino izgleda...cimet i kakao, njam, njam...ni ja ne konzumiram preslatke namaze, mislim da je ta nutela stvarno kalorijska bomba i da je ova varijanta puno zdravija i bolja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ufff, sto volim ovakve stvari. Pinovala sam odmah!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);