nedjelja, 29. svibnja 2016.

Umrle mi cipele/ My shoes are dead

Imam  radni vikend, i desilo mi se nešto što mi se još nikad prije nije desilo.
Na ulazu u firmu u subotu, ostavila sam đon desne balerinke.
Čula sam nekakav čudan zvuk, pogledala dolje, a tamo đon stoji metar iza mene.

Ne znam kako, zaista, cipele su bile u redu kad sam izlazila iz stana, bile su ok dok sam se vozila na posao, nije da skačem po kamenju dok idem raditi...ne znam što uzrokuje da se jedna balerinka rastavi na sastavne dijelove.


Pokušala sam naći bilo kakvo ljepilo u firmi da izdrži cipela cijeli dan- nije bilo ljepila.
Onda, nesvjesno, počela sam šepati da valjda poštedim balerinku. Frišku figu, otpala joj je i peta.

Cijelu subotu sam hodala s jednom cijelom balerinkom, a na drugoj je, umjesto đona, bilo nešto malo nekakve vate koja je otpadala u vremenskim periodima.

Kolege na poslu zaključili su da mora da je do vrućina vani, ali nije baš bilo toliko vruće. Ne radim u ekstremnim područjima, radim, zaboga, u Zagrebu.
Je li vam se ikad desilo da vam se cipela raspadne u hodu? Ne da se stvori rupa, nego da komad obuće otpadne i ostane ležati na cesti?

Kad sam došla doma, završile su u smeću.
Idući dan, dva para su išla sa mnom na posao, ove na slici i jedan par u vrećici. Nikad ne znaš.

E da, čula sam da ima ljudi kojima smeta hrpa slika nogu i stopala, kojima Facebook i IG i ostale mreže znaju biti preplavljene. Vi kojima smeta, preskočite ovaj post!





I'm having a working weekend, and yesterday, on Saturday, I went to work wearing my flats.
Well, something unusual happened: I was just about to enter the building when one sole fall off.
I heard some weird noise coming from my shoe, I turned around to find the sole a meter behind me, laying there.

I really don't know what had happened. The shoes were fine when I left home, they were ok while I was driving, and obviously something was not fine when I left my car.
My colleagues say it might be the temperatures outside, yes, it is very warm, but I don't work in some extreme hot place, it is Zagreb, ffs!


So first I tried, unconsciously, to spare the leg without the sole and I limped. Well, that didn't help and the heel fell off, too. did it ever happen to you? Have you ever left a shoe part behind you, while you were normally walking?

When I came home in the evening, the shoes went to garbage. today, however, I went to work with two pairs- you never know.

I almost forgot: I've heard there are people out there who don't like numerous pictures of shoes and feet on Facebook and other similar pages. In case you're one of them, you better skip this post.

Broj komentara: 17 :

  1. Ni meni se nikad tak nesto nije desilo.
    I bas su ti lijepi listovi i stopala :-) :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!
      Sad kad si rekla da se nije nikad desilo...;)samo čekaj! :D

      Izbriši
  2. Ne, tako nesto mi se nikad nije desilo...nasrecu! A nije lose imati u autu rezervne cipele, za ovakve i slicne slucajeve. Ja vec imam u autu rezervnu vestu, ako zahladni, a trebala bih i jedne cipele ubaciti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si jedna pametna žena! Uoće nije loša ideja imati rezervne cipele u autu!
      Hvaal na ovome! :)

      Izbriši
  3. Dogodilo se više puta! :) Ja kada zavolim obuću-stvarno zavolim pa se ne odvajam od nje. Kao mala i kao tinejđerica sam s nekim papučama na spavanje išla (ono dok su nove stavim ih kraj kreveta da ih gledam i divim se)...tako da da, nosim ih dok me negdje ne "ostave" bosonogu...jednom je bilo na faksu -sandala i onda sam uljepila selotepom oko nogu i onda sam dobivala jako čudne poglede hodajući gradom od faksa do stana... :) onda jednom su bile cipele kojima je pukao đon po pola...pa sam tako hodala jer uantoč tome još uvijek nisu propuštale kišu i vodu unutar obuće...i na to je bilo komentara... e daa! ..ali još uvijek ne nosim rezervnu obuću...vidiš, vidiš! Morat ću započeti s tom navikom!
    Divne su ti ove žute sandale! Preeeeeeeeekrasne! I boja i kroj i ovi lijepi kamenčići po njima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sandale su dar i meni se isto jako sviđaju <3
      Znači ti već imaš ovakva iskustva? I super mi je ovo s čudnim pogledima, ko da si namjerno te cipele ujutro obula kad si izlazila iz kuže jer si malo čudnovata :)

      Izbriši
    2. O da! Iskustva na bacanje i varijacije ne temu...raspala mi se obuća-ja zalijepila ili išla bosa ili ko' siroće užicala neku obuću od drugih ljudi, raspala mi se odjeća-hlaće-stavim majicu preko toga, raspadne mi se kofer-nosim prtljagu u crnoj vreći za smeće kroz vlak (da vidiš tek onda pogleda! :D lol! ) hehehehehh! kada se samo sjetim...ah ljudi gledaju i šta će...mene su zabavljali ti pogledi i reakcije! :D

      Izbriši
  4. Da. Bile nove. Tj drugi put sam ih tek obula i malo šetala i odoše.
    Sreća pa sam bila blizu kuce kada su totalno otišle 😂😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme. pa jesi li reklamirala cipele? to je ful prerano da se išta raspadne, nakon dva nošenja.

      Izbriši
  5. odakle su ove druge slatke su :) a nisam nikad dozivjela da mi se cipele potpuno raspadnu odjednom, al redovito unistim sve cipele koje imam, nista nije dovoljno kvalitetno radjeno za moj pojam XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ja uništim cipele, ali mi treba više vremena do trenutka kad ih odlučim baciti, ne bježe od mens nogu :D
      Sandale su Ipanema.

      Izbriši
    2. ove su ti ocito odlucile skratit te muke. super su mi ipanemine japanke, morat cu im pogledat i ovakve sandale

      Izbriši
  6. meni se desilo. dešava se. par puta da se odkelji jedna i onda klapa ko peraja. jednom mislim da mi je čak đon otpao. jedno sam vrijeme redovito gubila pete, tj. onaj donji dio pete.
    jednom mi se to desilo sa čizmama, zimi, snijeg. otpao dio đona. hodala sam do doma s čizmom koja je imala rupu na tabanu. bar se mogu pohvaliti da sam bosa hodala po snijegu.

    disclaimer: ne kupujem cipele u kineskom dućanu, kunem se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti da ne kupuješ :)
      Ja se još uvijek sjećam kako si jednom pisala o poštaru koji ti je naručene čizme pokušao zagurati u sandučić :D Očito i ti imaš poseban odnos s obućom ;)

      Izbriši
  7. Mislim, plačeeeeeeeeeeeeeeeem!!! Kidam se od smijeha jer samo zamišljam kako je to hodat, a đon ti metar iza tebe ostao! ahahahahahahahahaha!!! :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo se ti smij! Otpadanje đonova možda je zarazno! ;)

      Izbriši
  8. dogodilo mi se draga i više od jednom...nisu bile balerinke u pitanju, ali jesu neke druge cipele...to je stvarno grozan osjećaj jer ne možeš hodati bos onda šepaš s te pola cipele. Dva puta mi se dogodilo da mi je pukla peta na cipeli i onda lebdi kako znaš i umiješ, a ako se dobro sjećam bilo je i otpadanja đona. Katastrofa! Danas je sve nekvalitetno.

    Meni su baš slatke slike stopala! znam da je jedna blogerica napisala da nije ništa osobno ali da neće pratiti profile koji imaju slike stopala jer ima fobiju od njih...u redu fobija, svatko ima nekakve fobije, ali ne znam zašto bi ljudima koji nemaju nekakav takav problem smetale slike stopala...mislim što fali stopalima?

    OdgovoriIzbriši

}, 10);