ponedjeljak, 20. lipnja 2016.

Filmovi!/ Movies!

Pogledala sam dosta filmova u zadnje vrijeme, stat će u dva posta :).
Za početak, prva četiri.



Lately I've watched a lot of movies, I think two posts will be enough to describe them all :)
But first, the first four movies.




Ponos i predrasude i zombiji/ Pride, prejudice and zombies

Ja sam tek nakon filma saznala da je film rađen po knjizi (!) i to ne prema knjizi Pride& Prejudice, a ne ne, postoji prava knjiga . S obzirom da ja nisam znala za knjigu ni što me čeka u filmu, malo sam bila zbunjena razvojem situacije :D
Na stranu ja, film je ok. Film je za pogledat navečer ili vikendom ili kad vam pada kiša pa ne idete van. Cure su zgodne u filmu, scene borbi su dobre, glavni dečec bi se trebao ošišati ili bar drukčije počešljati. Scene sa zombijima u maglovitim enlegskim selima su dobro odrađene.
Nije strašno kao horor strašno, jer ja to nikad ne bih gledala, tako da se ne morate bojati.
Koliko sam shvatila iz kraja, moguć je nastavak (naravno).


Only after watching this movies I was told it was made by a book, and I don't mean Pride& Prejudice book, oh no, I mean there is the real book. As I said, I had no idea there is the book, so I was a little bit confused with the story. But I did like it.
Actresses look great, in my opinion the main male character should go cut his hair or at least change his hair do.
It is not a horror movie, otherwise I wouldn't have watched it. The end is created in a way a sequel is very possible.




Deadpool.

Deadpool je dobar. Ima brdo referenci, i morat ću ga gledat još jednom da pohvatam sve što je Ryan Reynolds rekao u filmu.
Scenografija je dobra, scene borbi su odlične (ako volite takve filmove). Na stranu Deadpool, glavni zlikavac je Ed Skrein, i ne mogu se odlučiti koji mi je bolji, on ili Reynolds. Sad sam ga išla guglati, i ogromna je razlika kad ima i kad nema kosu. Guglajte ga bez kose.
Ako ste lako uvredljivi i smetaju vas psovke i vrijeđanja na ekranu, razmislite o preskakanju ovog filma.



Deadpool is a good movie. It has numerous references, and I'll need to watch it again to catch them all.
Ryan Reynolds looks great, but there is another actor, the bad guy, who is worth watching the movie, too. He's name is Ed Skrein, and I googled it now. There is a great difference when he has hair and is bold. Please google he's pictures without the hair, thank you.
In case you are easily offensive and have problems with bad language in the movies, consider passing it.




Where To Invade Next?
Volim Mooreove filmove, mada zna prećerati i nije sve baš tako u stvarnosti. Sviđa mi se kako bira tematiku. U ovom slučaju, on ide po svijetu i proučava što druge države imaju, što SAD nema. Čak završi i u susjednoj Sloveniji, gdje je visoko obrazovanje besplatno. Uglavnom, uzmite u obzir da ide u često u krajnosti, ali kad pogledate kako Amerika ima godišnji odmor, porodiljni odmor, kamo im idu porezi te koliko koštaju škole i nakon toga gledate što radi Europa i neke afričke zemlje, zapitate se (ako to već niste odradili) koliko je (američki) Zapad med i mlijeko.

Dobar mi je dio s Islandom, i usporedba kako su jedni i drugi pristupili problemu korumpiranih i pohlepnih bankara. Osim toga, u jednom trenutku (nije spoiler) visoko  pozicionirane islandske žene objašnjavaju zašto nikad ne bi živjele u US, i sve što sam čula, slagala sam se. Nekako dođe do toga da se lako naviknemo na stvari koje vidimo oko sebe jer su česte i posvuda, no, samo zato jer su posvuda, ne znači da su dobre, zar ne?




I like Moore's movies, although he sometimes goes too extreme. This time, he goes around the world in search for things the US doesn't have and other countries do. Among other countries, he "invades" our neighbor,  Slovenia. 
It is interesting to watch what the US has different and by that, I mean worse. Vacation days, maternity leave, missing free education etc. It really doesn't look like the land of milk and honey.




Special Correspondents

Ricky Gervais i Eric Bana.
Oni su zaposlenici radio postaje i rade često skupa. Kako to biva u filmu, zbog ratne situacije u Srednjoj Americi, prikladnom mjestu za ratove u američkim filmovima (kad se radnja ne događa na Balkanu) oni su poslani tamo da izvještavaju, no sve se, naravno, zakomplicira i kreće zaplet.

Dobar mi je film, prvi dio je malko sporiji no duhovit je i ugodan za gledanje. Čim se zakomplicira situacija, postaje baš dobro, duhoviti i pitki dijalozi i moram spomenuti ovdje Rickijevu suprugu, čiji lik je dobro složen.

Preporučam.

Jeste gledali što od ovoga? Što imate od filmova za preporučiti?
Hvala!





Ricky Gervais and Eric Bana are working in a radio station, and one day  a war situation escalates in the Middle America ( a place where most of the war movies happen, if they don't take place in the Balkans) and these two are sent there to report from the war zone. Of course, thing get complicated.
It is a funny and easy movie, little bit slow in the beginning but when things get complicated, the movie gets really interesting and I liked the humor, too.

Has anyone watched it already? Do you have something else to recommend?

Broj komentara: 5 :

  1. Ja sam veliki filmoljubac, svakako ti preporucujem ako volis trilere "The hidden face - 2011"
    meni je bio super :)

    recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, hvala!
      Da znaš da budem pogledala :)

      Izbriši
  2. Special Correspondents sam gledala i bio mi je ok, baš zabavan. Posljednjih godinu dana čini mi se da i nema baš dobrih filmova kao nekada. Godišnje skinem i pogledam oko 100 filmova, ali bogme, 70% njih u posljednje vrijeme su bili jedva gledljivi, a nije da biram neke žnj filmove.
    Nisam znala da Moore ima novi dokumnetarac, bacam se na gledanje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, većina filmova mi je onak, ne baš gledljiva, i sve mi je teže naći nešto da mi baš sjedne.

      Izbriši
  3. meni je Bana zgodan pa bi možda taj zadnji mogla pogledati:)

    Slažem se da Moore nekad pretjera i onako objašnjava sve kao maloj djeci, ali u puno stvari je u pravu i ukazuje na neke probleme koji stvarno postoje u SAD-u.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);