četvrtak, 16. lipnja 2016.

Mićanovi dvori, Obrovac

Prije dva tjedna provela sam vikend u Mićanovim dvorima, za koje internet kaže da je seosko gospodarstvo pokraj Obrovca. Išla sam tamo na svadbu, a kako se rijetko viđamo kroz godinu, dogovorilo se nas par da dođemo dan ranije, da se mi, prije svadbe, lijepo na miru podružimo.

Tjednima prije vrijeme je bilo meh, pa smo bili upozoreni da ponesemo sve, od badića do gumenih čizama, i ja sam točno tako i postupila (minus čizme). Na putu do Mićanovih dvora stali smo u Obrovcu na kavu, i to mi je bilo prvi put da sam stala u tom gradu, obično samo prođem kroz njega.
Lijep je, miran, lijepo je bilo popiti kavu na rivi, ili kako god da se zove dio uz rijeku gdje su vezani čamci i miriše na more :)
Obrovac je mali grad, svidjelo mi se gradsko kupalište i guske koje su tamo prolazile, i okružen je brdima. Ne znam kako je tamo živjeti, pa neću romantizirati jer sam u njemu provela sat vremena, ali za sjest na kavu- preporučam.

U seosko gospodarstvo došli smo po mrklom mraku, dok smo se svi skupili, i jedino što je svijetlilo bio je ovaj bazen na slici, koji je privlačio poglede. Da je bio topao, bacila bih se u njega već prvu večer. Do kraja večeri, toliko je zahladilo da sam sve što imam nosila na sebi. Istina, zasjeli smo pred kuću i umirili se i zapričali, pa je i to pomoglo, ali ja sam osjećala kako mi je hladnoća došla do kičme i tamo se smjestila. Išla sam leći obučena u sve što imam, ko kakva Michelinova lutka.

No, iduće jutro, ovakvo sunce na slici niže. Sve blješti. Naša kućica veselo stoji na suncu.
Super su te kućice, potpuno iskorišten prostor, a imaju sve (osim wifija koji je bježao). Tamo sam vidjela više velikih buba nego u zadnjih par godina, a pored bazena bilo je gnijezdo lastavica, i one su cijeli dan prelijetale bazen, skupljale bube s površine vode i malo pile vodu.

Ovo su dvije od tri bube koje sam uspjela poslikati, a sunčale su se sa mnom pored bazena: metalik zelena i metalih ljubičasta buba. Treća je bila curica jelenka, ogromna buba, veličine pol dlana. Ja sam taman prije par tjedana čitala nekakav post na Facebooku o jelencima i kako ih treba čuvati jer im je sada sezona parenja, a sa mnom je bila frendica koja je sva u vrtovima i onda smo veselo nosile jelenko bubu do nekog panja. Buba je došla do panja i okrenula nam guzicu, kao, "ne vidim vas, ne postojite".
Prije nego sam krenula put Obrovca, bratić mi je u prolazu rekao da, kad smo već tamo, odemo obići Kudin most. Onda sam ja išla nagovarat sve ostale da idemo na izlet prije svadbe, kao, kad smo već tu, i svi su pristali.

Ne znam kako izgleda Kudin most.
Do Kudinog mosta je tri sata jahanja po svim zavojima ovog svijeta. Prvo ideš uzbrdo na Velebit, meni je pozlilo tamo negdje na 25. zavoju, uzela sam čak draminu i nije niš napravila. Onda, kad se popnete na vrh planine, strmoglavite se dolje, prema Zrmanji, i tamo negdje je pritoka Zrmanje, Krupa, i tamo je neki dečec sagradio most da dođe do svoje curke koja je živjela, dobro pretpostavljate, s druge strane rijeke.
Uglavnom, nakon tri sata jahanja došli smo do oznake gdje je pisalo da je Kudin most samo ravno, za 40 minuta planinarenja u opremi. Mi smo došli vidjeti most jer nisam pojma imala da treba planinariti, i onda smo se vratili doma i prije se samo poslikali na vidikovcu. Krasan je kraj, krasan. (Osim što mi je bilo zlo cijelo vrijeme. )

Hrvatska je tako lijepa zemlja, planine su tako moćna područja.
Dok smo se vozili nazad, razmišljala sam o vojnim kulama kojih ima po većini zemlje, kako je to bilo zajebano tamo živit i raditi. Na vrhu brda si, nema žive duše oko tebe, čekaš hoćel doć Turci ili neki drugi ljuti neprijatelj. U biti, idealno radno mjesto za samotnjake, malo manje je zabavno ako si društven a završiš ko na svjetioniku. Nadam se da su barem voljeli prirodu.
I samo jedna slika sa svadbe. Bila je i kabina za slikanje, pa sam se poslikala na početku večeri.

Lijepo mjesto, odlično za provesti par dana, pogotovo ako volite Zrmanju i rafting ili penjanje po stijenama. Ako ne volite, možete provesti dva dana čilajući, kao ja.

Two weeks ago I visited Mićanovi dvori, a rural estate near Obrovac and Zrmanja river.
My friend had their wedding there, and a few of us decided to come a day earlier to spent quality time together, since we don't get to spend time together very often.

I've never been to Obrovac before, it is a town on the way to Adriatic coast, and basically I usually drive through. It is a small town and I can't tell how is it to live there but it is a lovely place if you want to have a coffee in.

We arrived to Mićanovi dvori late night, everything was dark except the pool. If it were warm, I would've jumped in the first night.
But it wasn't heated, so instead swimming we sat in front of the house and talked  the whole night, and I froze. It was so cold, I slept in all my wardrobe at the end.
We were warned of the temperature changes, but it was still a surprise.

The next morning sun was shining and bright, and our little house looked lovely on a daily light. The house is actually great designed, it is small but has everything in it, and no useless space.
The pool looked great too, and I spent a few hours by the pool, with some bugs. I saw the biggest bugs there, and beside the bugs, there were swallows, flying over the pool, taking  insects and water from the pool surface.
(I saw a stag beetle, and I haven't seen it in years. It was a female, and when my friend took it to a safe place, she turned her back to us and pretended we're not there :) )

And while the wedding was in the evening, I persuaded everyone else to go and make a trip to Kuda's bridge. It is a bridge made by a guy who's girl lived, of course, on the other side of the river Krupa, which is river Zrmanja's creek.
It took us too much road turns, I got sick, it took too long, and when we finally found some information desk, we've found out it takes 40 minutes of  hiking till the bridge. Well, we had our flip flops and were not dressed nor in the mood for hiking, so we went home.
But first, we took some pictures of the nature.
Croatia is beautiful, the mountains look so powerful.

I wonder how it was like living in forts while the forts were used. We have many forts here in Croatia, mostly in the hills. They were used back in the days by the armies to watch for the enemies . I wonder how did it feel to be situated so high above, with no one else in the neighborhood. I hope these guys liked the nature, at least.

In the evening, I found a photo booth in the wedding, so I took a picture.

In case you like rafting or climbing, Zrmanja is a great place for you. In case you like to chill for a few days near the pool, like I did, there's a place for you, too.

Broj komentara: 7 :

1. My Cup of Beauty16. lipnja 2016. u 23:38

Hahaha, i mi smo bili na svadbi prosli vikend jer je muz kumovao! i nama je bio photobooth i super smo se zabavili, a vrijeme je bilo suho na pocetku i suncano, a poslije se nebo otvorilo!
    baj d vej, odlicno izgledas!
    kakva je bila voda u tom bazenu? mislim, da se ne iskloriraju laste ako piju :-)
    svidja mi se ono kad kazes da su planine tako mocne! Very appropriate word! i meni se tako cini, pogotovo kad sam bila u Alpama, u Sloveniji, a i one su mi se cinile mice u odnosu na svicarske koje koje su zaista awesome!
    lijepa je nasa Hr, da...meni se ponekad cini da ta luda vremena nisu ni prosla, nego samo zaspala....

Odgovori
    1. Hvala! :)
      Pa taj photobooth je bio baš dobra ideja, svi su se naslikavali :D
      Voda je bila, nemam pojma znaju li lastavice da ima klora.
      Da, planine su zaista moćne. Kad sam prvi put išla u austrijske Alpe, bila sam tako pod dojmom. To je ogromno, ide ko zid ispred tebe. Čovjek prečesto zaboravi koliko je taj naš planet i lijep i moćan i nije sve uređeni dio po čovjekovoj mjeri..ali i taj divlji dio je baš poseban.
      Kak je tebi bilo na svadbi?

Izbriši
  2. jako mi se sviđa nova boja kose! divne slikice....jako lijepo mjesto, te male kućice su preslatke. Volim takva seoska gospodarstva i eko sela, na neko takvo mjesto bi se najradije išla odmoriti.

Kako si ti, šta ima? Ja malo kasnim s odgovorima.

Odgovori
    1. Ja jako kasnim s odgovorima, ali nadam se da ću uskoro stići svima komentirati ;)
      Dobro sam, hvala, da, i meni se sviđa boja kose, samo se ta crvena ispire velikom brzinom.
      Mićanovi dvori su zaista lijepo gospodarstvo i preporučam ih.

Izbriši
    2. znam ljeti nije lako s bojanjem, ali odlično ti stoji, pa ustraj:)

3. Lijepo, lijepo predivno. Od kraja u kojem nikada nisam bila do imanja. A ti šećer na kraju. Predivna boja kose i make up usklađen s njom ;)