četvrtak, 30. lipnja 2016.

Što koristite preko ljeta?/ Summer essentials


Što koristite preko ljeta od preparativne i dekorativne kozmetike? Mijenja li vam se kozmetika kroz godišnja doba?

Meni je većina krema za tijelo preteška sad kad je vruće i sparno, jer mi je inače koža suha i traži bogatu kremu ili ulje, i sad sam se uhvatila da se mažem svaki drugi- treći dan jer mi ne paše uobičajena krema.
Prije par tjedana uzela sam u DMu Byphasse mlijeko za tijelo i super je. Bilo je par različitih, ovo moje je sa slatkim bademom (ne znam što to znači), super miriši i jako je jako lagano mlijeko. Upije se brzo i nije koža ljepljiva.

Od krema sa zaštitinim faktorom ovo ljeto tu je Eucerin s 50 spf za lice (ok mi je) i za tijelo Solar Sense od 50 spf ( isto ok), mada ga za sad stavljam samo na ramena i dekolte i vrat, jer nisam dosad išla na rijeke ili more.

Što se tiče šminke, i puderi mi većinski idu na živce, Vichy compaktna spf krema u puderu je jedina dovoljno lagana i ne znam što ću kad ga potrošim jer ga u RH ne prodaju, a ne vidim ni po stranim web shopovima da se nudi. Zašto dobri proizvodi nestaju iz ponude?!

Olovke za oči su nešto što mi je lijepo al onda kad kupim, zaboravim na njih :)
Imam dvije trenutno, jedna Sephorina i kupljena kad je Sephora odlazila ča iz Zagreba, a druga Beyo i obje su baš dobre za preko ljeta, olovka i maskara i bok.
I za usne olovka (ova je isto Sephorina, nikako potrošit, traje sto godina).

A što se tiče tuša, mjesta gdje sve česšće provodim vrijeme, ispalo je da je Kneipp baš dobar gel za tuširanje, ne nadražuje i mirišim po limunu.

Što vi sve koristite?






Do you have summer essentials? Does your cosmetic routine change depending on the season?
In summer, most of the body cremes are too thick and too heavy for me and I rarely use them. a few weeks ago I've bought Byphasse body creme and it is light and smells great and suit my skin. It i sthe only thing I apply after showering these days.

For spf cremes  at the moment I'm using Eucering spf 50 for the face and Solar Sense 50 for the body, although it is more for my shoulders, neck and cleveage because I didn't have the chance to go to the seaside or a river yet.

When talking about summer make up, most of the powders are not welcome on my skin. Vichy compact spf creme is light enough, and I can't find it anymore on web shops. How come it is always the good products that are withdrawn?!

Most days I wear a mascara and an eye pencil. I usually buy these pencils and then forget them for ages.  I use Sephora and Beyu eye pencil and Sephora lip pencil. It takes a few seconds to apply them, and I'm ready to go!

What are your summer essentials?

Broj komentara: 10 :

  1. Ja koristim Rocovu kremu za lice s faktorom 50. Jedina od koje mi se lice ne začepljava i ne masti (pretjerano), Rimmelov lasting finish kompaktni puder i korektor za lice. Od ostatka makeupa, obrve uvijek moram osjenčiti, nekad stavim maskaru, a nekad samo uvijem malo trepavice, Golden Rose olovka za usne. U večernjoj varijanti dodam još i lorealov tuš.
    Za tijelo mi je ljeti najbolje Afroditino mlijeko s hijaluronskom kiselinom. Neki blagi ph gel za tuširanje i krema s faktorom 50 ako igdje izlazim. Ne znam koju ono imam. Možda eucerinovu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vichy Ideal Soleil SPF 50 za lice (vuce na narandzasto), tropska Balea SPF 30 za telo, kremaste Balea tusiralice jer ne moram da se mazem posle, GR metalic eyelinere ili maskaru u boji i Alverde stik sa sljokama za usne..za 45 C dovoljno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako miriši ta tropska?
      Mene odbijaju tuširalice koje ostavljaju onaj kremasti trag na koži. Uvijek imam dojam da se nisam dobro isprala :)

      Izbriši
  3. evo ja pročitala jučer ovo tvoje, i kupila mlijeko za tijelo da probam. kad kažeš da je lagano, stvarno je lagano :D vidjet ćemo kako će moja koža s tim, jer suha je i osim nivee ništa joj baš nije pomagalo. ljeti je malo lakše, doduše.

    tuširam se babylove gelom za bebe, nakon tuširanja mlijeko za tijelo, krema za lice i roll-on. prije izlaska krema za lice i mrvica bb kreme, ali stvarno samo da mi malo ujednači lice. malo rumenila da baš ne budem blijeda. na svoju veliku žalost ne šminkam oči već par tjedana jer sam iziritirala kapak nečim, pa ga štedim i čekam da se potpuno oporavi od suhoće. da, čak ni maskaru ne stavljam :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, lagano je :)
      poznato mi je ovo za iritaciju očiju, znam imati periode da tjedan dana ne stavljam ništa jer me sve smeta. i onda prestane, bez nekog objašnjenja.

      Izbriši
  4. trebala bi i ja uzeti neko mlijeko za tijelo, dobro si me posjetila. Ja se ljeti obično šminkam manje nego inače i puder mi ljeti nikako ne paše, možda jedino predvečer....kupila sam u DM-u zadnji put neku bijelu olovku za oči od essenca i crveni ruž pa ću se možda s time malo zafrkavati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljetne kombinacije šminke, odlično! :)

      Izbriši
  5. My Cup of Beauty4. srpnja 2016. u 21:26

    Ja ti koristim BB cremu od Elisabeth Arden, SPF30; ili Lorealov kushin foundation, kad mi se da. Neki dan sam kupila od Avene SPF50 foundation compact u Monacu, jer mi je ljekarna bila blizu, pa reko idem iskoristit sansu bez da moram doma na vlak do cambridgea ili tamo negdje 3 dana jahanja. Inace normalne kreme za lice spf30.
    Najvise volim e45 mlijeko za tijelo ili losion za very dry skin, jako mi je lagano i odlicno mi pase za tijelo.
    Sminku... lipstick i malo olovke ili to kad mi se da, ili neki lip butter na usne.

    Inace volim staviti trilogy ulje koje sam nedavno kupila i kremu za oci koju sam kupila lokalno i ne mogu ih nahvalit dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ček ček, bila si u Monacu? :)
      Što je trilogy ulje i što radi?

      Izbriši

}, 10);