utorak, 7. lipnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Ili: što obući za posjet doktorici :)
Divan sunčan dan je u Zagrebu, zadnji dan mikrogodišnjeg odmora. Jučer sam se vratila u zg i otišla u šetnju koja se pretvorila u bježaniju pred pljuskom i gromovima.
Rado bih da bar danas imam cijeli dan u suncu prije povratka na posao.

Suknju sam kupila ovu zimu, malo je deblja (dupla tkanina) tube suknja od rastezljivog materijala, pa imam osjećaj kao da vježbam noge dok hodam.

Nakon valjda dvije godine kupila sam novu torbu. Već neko vrijeme gledam torbe za ljeto jer moje torbe su uglavnom krute i "kožne" i tražila sam nešto mekanije i laganije za ljeto. C&A je jedan vikend imao popust na apsolutno sve, i taman sam naišla i kupila ovu torbu (i jednu dugu haljinu). Torba mi je super. Stane 10 kila stvari u nju. Taman :)


This post could be named: What to wear to visit the doctor :)
Today is the last day of my micro vacation. Yesterday I came back to Zagreb, and went for a walk that ended in a heavy rain and thunders.
I really hope today will be sunny, so I can spend the last free day outside, before going back to work.

I've bought this tube skirt last winter, it is made of an elastic material that makes me feel like I'm training my legs when walking.

After almost two years, I've bought a new bag, Almost all my bags are solid and more appropriate for cold days. I was looking for something more summer appropriate, and found this one a few weekends ago in C&A store, while there was a sale weekend (I bought one long summer dress, too). I like it. I can put almost 10 kilos in the bag, my favorite kind of bag :)


Broj komentara: 7 :

  1. Torba je divna i jedva cekam da vidim haljinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Bude valjda uskoro i haljina na redu ;)

      Izbriši
  2. Tek sam pronašla tvoj blog i baš zrači nekom srećom :)
    Ako želiš pogledaj moj blog i preplati se, svavako uzvracam

    recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Starfish, hvala ti puno! :)
      Budem pogledala tvoj blog, može ;)

      Izbriši
  3. Absolutely wonderful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdgovoriIzbriši
  4. jako mi se sviđa suknja na prugice...i cijela kombinacija je baš za deset:).

    OdgovoriIzbriši

}, 10);