utorak, 28. lipnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Jutros mi nije zvonio alarm na mobitelu. Zvonio je drugi, reminder, kasnije, jer uvijek imam nariktana dva za svaki slučaj, mada uvijek čujem i prvi.
I u zadnje vrijeme se ponaša sve gore taj mobitel, već sam ga prijavila firmi, ali ovo noćas je bio level pro zlog mobitela, jer se zgasio i ne zvonio i trebalo mi je deset minuta da nađem di se uopće otvara i onda mi je rekao da "nema veze". Ne kao "nema veze, ne brini, sve je ok", nego " fakju, niš ti ne bum radio". Super su današnji uređaji, traju onoliko koliko im je i garancija.

Nego, ovo je odjećni post. 
Nosila sam ovo jučer, bilo je ljeto ujutro kad sam kretala na posao, prije nego se spojilo nebo sa zemljom i prije one silne kiše i zahlađenja.
Imam nekoliko ljetnih dugih haljina iz C&A, i za mene su oni pun pogodak. Valjda smo se našli ja i njihovi krojevi :) I super mi je šarenilo ljetnih haljina, ostala neljetna garderoba mi ipak nije toliko šarena mada ja zaista volim boje.
Otkad su krenuli ovi vrući i sparni dani, uglavnom motam kosu jer ne znam kamo bih s njom. Sva sreća pa ovo uz praktičnost izgleda frizurasto.


Ne vidi se na slici jer je taman tu okvir naočala, ali nosim crni tuš, Vichyjevu puder kremu sa spfom, metalik lakove za nokte koji me podsjećaju na metalik bube i naušnice iz Sarajeva, koje me podsjećaju na seriju Sulejman i onu divnu kostimografiju i nakit tamo.
Danas me sve na nešto podsjeća ;)

My mobile phone decided not to wake me up this morning. Luckily my another phone woke me up with a yelling reminder. My mobile phone has been acting weird for some time now, but this is a level pro of evilness. It is interesting, gadgets work as long as they have guaranty these days.


I wore this maxi dress yesterday, it was a warm summer morning, before the storm came.
I've bought it at C&A and it seems their maxi dresses and I have a connection. They fit me well and I like how colorful they are.

The earrings are bought years ago in Sarajevo, they remind me of Suleiman series. You can't see in the picture, but I have an eye liner and metallic nail polish, which remind me of metallic color bugs in summer, and Vichy compact spf powder. 

Broj komentara: 12 :

  1. Znači nisam jedina koja ima dva alarma, glavni i rezervni? :D Šta je sigurno je sigurno.
    Lajkam haljinu i mečing torbu, pogledat ću i ja nešto takvo sljedeći put u C&A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Torba je ispala slučajno mečing (hvala ipak) :) jer uglavnom jednu nosim mjesecima. Haljine su ima baš dobre, nosive, dugo traju.
      Što se tiče alarma, imati jedan alarm je jednako vjerojatno kod mene kao da samo jednom provjerim jel sve zaključano. okpovka u meni bi eksplodirala :D

      Izbriši
  2. My Cup of Beauty28. lipnja 2016. u 13:35

    I ja volim po dva alarma za svaki slucaj. nek se nadje . I uvijek mi je sat kod kreveta nastiman da mi je par minuta ranije (nisam sigurna koliko mi to pomaze, if at all) hahaha... Al ajde...
    Sto ti je C&A? Mislim da za taj jos nisam cula.

    Ljubicasto i zeleno su puni pogodak, pogotovo uz kosu! Ove haljine su najbolje za ljetne vrucine, daju propuha od ispod i sarene su, pa te razvedri i na najkisniji dan :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. C&A je robni brand koji je, ako se ne varam, belgijski. Ja ga znam iz Njemačke, prije desetak godina došao je u Hrvatsku, a sad se potrudila i našla link za UK http://www.c-and-a.com/uk/en/corporate/shopfinder/nc/1/shopfinder/Store/index/ mada ne mogu naći baš UK na njemu :D
      Uglavnom, to je bio prije ozbiljniji dućan za odrasle ljude, a onda se nešto desilo. Mislim da sam ja odrasla a istovremeno su se oni modno pomladili :) I većina stvari im je za klince, mlade i odrasle. Moj otac, koji je čitav život kupovaou C&A u njemačkoj, sad ne može ništa tamo naći, jer je sve nekako pre..krovi za čovjeka njegovih godina :)
      Slažem se za haljine, taman su zračne :)

      Izbriši
  3. I so love this. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja kose rulz! :)) A haljina je kao za mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti isto voliš ovakve haljine :) hvala!

      Izbriši
  5. Bube-bljak! Nausnice divne, friz-odlican, pravi ljetni koji me podsjeca na ~ ljeto je i nije me briga jer mi je vruce ~ stil, elegantnu i lijepu verziju! Boja kose ti je odlicna! Haljina toooootalno coooool! Vooooolim ljeto u Zg!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      I ja volim ljeto u Zagrebu :)

      Izbriši
  6. mene isto ti mobiteli ubijaju u pojam, ali o tome nekom drugom prilikom....
    ova duga haljina ti predivno stoji i baš ti nekako stoji ovo ljetno izdanje....sviđa mi se jako i frizurica i nova boja kose. Okvir od naočala je jako lijep ako mogu primijetiti pa ćemo mu oprostiti što je zaklonio tuš.

    Možda je ljetno šarenilo jedan od razloga zašto toliko volim ljeto...šarene haljinice su mi broj jedan ljeti.

    Savršena!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!
      Ljeto je dosta ležernije, i više se može igrati i s odjećom i s frizurom. Preko zime nosim kapu ili je magla ili je kiša pa sve te frizurice baš nemaju smisla ;)
      ovako, dok je toplo, em je praktično em izgleda ok:)

      Izbriši

}, 10);