ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Životni./ Life lately.

Došlo nam je ljeto. Recimo.
Zadnja dva tjedna bila su puna događanja, pa nisam stizala baš ni pisati postove.

Ipak, osvrnut ću se na zadnja dva tjedna sada.
Dosta mi je politike. Dosta. Ne sjećam se kad sam toliko popizdila kao na situaciju oko kurikularne reforme. Dosta mi je toga da je većina vijesti unutarnja (ne)politika, svi mediji i portali su prepuni članaka bez glave i repa, samo se ponavlja isti set informacija koje frustriraju. Ako ne znate o čemu pišem, nemojte ni istraživati dalje.

Nakon što je postalo još kompliciranije, zaključila sam da moram ja, kad već neće vlada, podvući crtu. Uvela sam pravilo vikenda bez interneta i vijesti. (Neradni) vikendi postali su dani kad skoro pa ostavljam mob doma. Nema fejsbuka na mobitelu, nema čekiranja instagrama ni whatsuppa ni čitanja portala. Nema fejsbuka na laptopu, nema čitanja vijesti. Može gledanje serija i filmova.
Malo mi je bilo čudno u početku, očito sam razvila naviku da škicnem svako toliko da vidim što se događa u svijetu. Imam poriv pogledat neš na mobu ako želim u razgovoru pokazat o čemu pričam. Poslikati nešto, javiti se nekome.
E pa neće ići.

Nije loš osjećaj, na kraju vikenda. Um je nekako mirniji, spokojniji.
Pogledala sam dosta filmova :)
Otišla sam na mini godišnji i prvi put posjetila Obrovac.
Pisat ću o svemu uskoro.

Ono što djeluje kao normabel je vrt. Pogotovo sad, kad je sve u cvatu ili su plodovi već spremni za jelo. A kako svaki čas pada kiša, sve je zeleno i raste (sve raste, osim moje blitve. Njoj jedu simultano korijen i lišće. Kladila bih se na uigran team voluharica i puževa).
A kako je bolje mislit na biljke i životinje nego na političare, slijedi set slika iz vrta i oko njega.

Želim vam miran i sunčan tjedan!


grm u cvatu/ a bush in bloom
Trč trč, kiša./ Rain, every half an hour
 beba suncokret / baby sunflower
beba suncokret tjedan dana kasnije/
baby sunflower, a week later
 Čelce na kupinama./
bees on blackberries
 njega sam srela jedan dan u šetnji. Ja sam bila u šetnji, on je nekam išao. Nije mu se dalo stat i pričat, pičio je dalje./
I've met this snail on my walks. He didn't even stop, just kept moving
 domaće višnje, spremne za zagrist/
home grown cherries, ready to be eaten



Summer is here. Sort of.
I've had a lot things happening last few weeks, and didn't have time for writing posts.
I will say a few words about these past two weeks.
Politics is a bad thing, at least here in Croatia. and it is going worse and I suppose soon it will all culminate.

I've had enough of it. Enough with all portal news and media giving almost only news about politicians.

I've decided to start my No News Weekends. It means, on (nonworking) weekends I no more use my phone for checking my Facebook, Instagram, news..that sort of things. I use my laptop for movies and series watching.
First, it felt strange. Not checking it very often. It took me same time do adjust to the idea, and at the end of the weekend, my mind was more at ease. I really hope I'll stick to this idea of having at least 2 days in a week free from non useful information.

In these two weeks, I watched a lot of movies :)
I also took a mini vacation and visited Obrovac for the first time. I'll write more about it soon.

One thing that calms me every time, is garden. Especially now, when there is often rain and everything is green and fertile and many fruits are already ripe. It is better to think about fruits and vegetables and animals, then to think about politics. So, here above are some pictures from my garden, and around it.
I wish you all a happy, sunny week!

Broj komentara: 6 :

  1. I ja vec duze vremena praktikujem vikend bez interneta (uspjeva mi manje vise :-)), a pogotovu bez vijesti (vijesti i radnim danom samo preletim online).
    Prekrasne fotografije, posebno grm u cvatu i domace visnje ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se učim prekinuti dotok informacija. Uključila sam si "do not disturb" opciju na mobu, kad god ne radim navečer i noću, i ne zvoni mi s izvješćima po noći. Sad sam smislila vikend free zonu..trudim se.
      Toliko smo jako izloženi stalnom izlijevanju informacija, da mislim da više i ne stignemo prepoznati svaki put kad krene pasivno informiranje.
      Počelo mi se ne sviđati stanje u kojem sam samu sebe našla, ta neka glad i ovisnost da lupam F5 i da gledam jel se možda nešto novo desilo na nekoj društvenoj mreži. I koliko god da je to mali "perk" koji bi trebao olakšat i uveselit život, priznajem da sam samu sebe uhvatila kako mi prečesto padne na pamet "samo nešto vidjeti" na mobu.

      Vrt je i meni jako lijep, hvala :)

      Izbriši
  2. pa moraju i puževi nešto jesti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahaha :D Think of the snails!!! :D

      Izbriši
  3. to ti je odlična navika, moram i ja nešto slično uvesti...ja znam nekad ugasiti wi fi na mobitelu i odmah osjećam olakšanje....ako je hitno, zvati će na obični broj, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Vikend bez interenta je odlična ideja. Trebala bih ga i ja uvesti, a ne samo kada idem kod svojih pa isključim sve dotoke informacija.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);