utorak, 12. srpnja 2016.

Prsti/ Toes

Jučer, na poslu, išla sam oprati naočale jer su bile zamuljane, usput vidim kolegicu i idem joj se javiti, i javljam joj se dok se penjem stepenicama i razbijem se.
Mislim, dočekala sam se na ruke ali skršila sam nožni mali prst.
Po slobodnoj procjeni, nešto je puknulo.

Moj prst je odlučio pokazati kojim sve bojama raspolaže i dok sam došla doma, bio je ljubičast na određenim mjestima.
Danas je tamnocrven i boli.

Taj isti mali prst prošlo ljeto je pokupio kotačić s putnog kofera prvi dan mog ljetnog godišnjeg, i bio je crn idućih valjda šest mjeseci. Farbala sam noge najčešće u tamnocrveno cijelu zimu :)

Kako uvijek budu ti mali prsti?!






Yesterday, while at work, I went to clean my glasses and saw my colleague.
I wanted to say hi and climb the stairs at the same time, and I fell.
I ended on my hands, but I hurt my little toe.

I would say something is broken. It became purple, and today it is dark blue. It hurts while walking.

The same toe hit a wheel on y suitcase last summer, the first day of the vacation, and for the next 6 months it was black. I painted my toes mostly in dark red because of that :)

How come it is always the toes?!

4 komentara :

  1. joj, jadan mali:) ne znam zašto, ali meni tradicionalno uvijek nastrada mali prst na desnoj ruci...jednom sam ga bila i slomila, ali nisam ga išla ispraviti pa je malo ukrivo zarastao.

    Nadam se da će prstić uskoro biti bolje:).

    p.s. U vezi zlatoveza....Mislim da postoje različite definicije zlatoveza, po jednoj je to samo onaj slavonski (njihov sa nošnje koji je mislim i priznat u svijetu ili nešto tako), onda po nekima je zlatovez samo ako se veze s nitima zlata ili pozlaćenim nitima. Nekima je zlatovez i kada se veze na papiru...koliko vidim svatko ga na neki svoj način tumači...a ono na mojoj haljini je neka moja intepretacija. Nije pozlaćeni konac, ali budem i to jednom probala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na ovome, ništa nisam znala dosad o zlatovezu, dok nisam pročitala tvoj post :)

      Izbriši
  2. ahahahahahahaha! Oprosti, ali... ahaahahahahahahahahahahaha! :))))))))))

    OdgovoriIzbriši

}, 10);