utorak, 5. srpnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

 Kupila sam traperice! Ne, kupila sam dva para traperica! To se nije desilo već neko vrijeme.
Ovo su najudobnije traperice. Tamno tamnoplave, širokih nogavica, imaju konkretne džepove na dobrim mjestima, dovoljno su visoke u struku  da mi ništa ne kipi, ne urezuju mi se u kukove jer nisu napravljene da stoje na kukovima. Mogu se slobodno sjesti i čučnuti u njima i ništa nikamo neće pobjeći.

Ako iščitavate blago negativni stav oko traperica, dobro čitate. Ok, ja ne nosim traperice baš često ali meni se većina traperica, koje su u ponudi danas, i ne sviđa. Ne želim nositi potrgane traperice, izlizane traperice, traperice sa zakovicama, kristalićima, našivenim cvijećem, leptirima, porukama i svim skupa u isto vrijeme. Ne paše mi boyfriend jeans, hlače niskog struka em mi ne stoje em mislim da polovici ljudi zapravo ne stoji jer izgledaju ko buđolice koje je crijevo previše stislo u bokovima.
Osim toga, ni inače mi nije napeto da mi se donji veš vidi ispod odjeće (a pogotovo na poslu), ni naramenice od grudnjaka a kamoli pola gaća kad se vide jer su traperice tako nisko da se ne smiješ sagnuti ni po olovku na podu.

Ok, sad kad sam ovo sve izbacila iz sebe :) mogu reći da su ovo jako udobne hlače mada nisu najlaskavije jer zaista ne ističu ni noge ni dupe. Za to će poslužiti ove druge traperice koje sam kupila, te su uske.

Kako je jučer bilo hladno u Zagrebu ujutro, nosila sam i kardigan šišmiš rukava. Kupljen je prije par godina u Zari, i baš sam sinoć razmišljala kako zara, koliko god da mi se ne sviđa njihova ponuda majičica i džemperića i sveg tog neprirodnih materijala, jer mi izgleda jeftino i potrošno, toliko imaju oko basic stvari za nositi godinama. Kad sam kupovala ovaj kardigan, uzela sam i crni i idu na puno stvari i zaista sam zadovoljna.

Nije mi se dalo puno šminkati, malo rumenila, puder i maskara. Sat, male naušnice  i dvije perlaste crvene narukvice od nakita.



I have new jeans! Actually, I've bought two pairs!
This hasn't happen for a long time.

These are the most comfortable jeans ever. Dark dark blue, wide socks and the waist is high enough so it is above my hips, and the waist is not pinching me.
I have an issue with jeans. I don't like most of them. I don't like the ripped ones, I don't like crystals on the fabric nor the flowers or butterflies or whatever it is sewn on them. I don't like boyfriend jeans and too skinny ones that stops the blood in the waist. Or low cut jeans that doesn't allow you to bend or to crouch.
I'm also not a fan of showing any part of underwear in public, and I'm really not into wearing jeans that show my panties in case I have to pick a pen from the floor.

So, that all being said, these jeans are good. I'm aware they're not that flattering, but I bough the second ones that are.

It was cold yesterday morning so I wore a cardigan. It was bought a few years ago and is still good. It seems Zara has good basic things, although I'm not their fan when it comes to shirts, t shirts and all artificial materials.

I wore only basic make up: compact powder, mascara and blush. Jewelry: a watch, small earrings and two red "pearlish" bracelets.

Broj komentara: 18 :

  1. Cjeli drugi pasus kao da sam ja pisala:-)Ne svidaju mi se nimalo ove danasnje traperice i bezuspjesno tragam za normalnim trapericama i sve me prodavacice u cudu gledaju!Sad mi molim te odaj tajnu di si ih kupila:-)
    Svidja mi se cjeli look:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam još za vrijeme faksa počela odustajati od kupovine traperica jer, kad je bila godina trapezica, svi dućani samo su to nudili. Onda je bila sezona traperica koje su izgleda malo zelenkasto, kao da su ležale na vlazi, i cijeli Zagreb je hodao u trapericama na koje ko da je pala hrđa. Zatim skinny, zatim potrgane..i tako dalje.
      Traperice su kupljene u outletu u King Crossu, zove se Moda Sport. Dala sam si truda sad i našla stranicu, ima ih i bliže tebi, u Splitu i u Kaštel Sućurcu.
      Cijene su ok, ja sam naletila još na neku akciju, ove su s. Oliver i koštale su oko 70 kn. Zaista mislim da je to ok cijena a hlače su super. Preporučam.

      Izbriši
  2. Srce si:-)
    Grozno je to s tim trapericama,zavlada neka posast,kult,i onda svi prodaju samo taj jedan model.Aaa,znam koji je to ducan,bila sam par puta tamo i nadje se jako dobrih stvari,mozda ako me put nanese u Zgb ...Bila sam nedavno ali eto bas nisam bila u tom outletu.Tebi puno hvala na trudu!
    I da,jedini ducan gdje kupujem traperice je upravo s.Oliver,tamo ima normalnih modela,samo sto su cijene do neba,tipa 500,600 kn.Mislim da je ovih 70 cist pristojna cijena!A vidi mene sto se raspisala o trapericama,sorry,ali one su mi bolna tocka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek si se raspisala! :)
      Nije meni problem u tome što se sve te traperice prodaju, ima drugih ljudi koji ih vole, nije da me smetaju na policama :) samo je problem što je ponuda sužena da izbora baš i nema. Čula sam za s. Oliver prije al jednostavno nam se nisu ukrstili putevi dosad.

      Izbriši
  3. My Cup of Beauty5. srpnja 2016. u 22:42

    Ovo o trapericama, ko da sam ja pisala! I ja mrzim takve sve koje su nenosive. Onoga ko ih dizajnira treba ugurat u kobasicu i onda da hoda okolo tako. I jos ne volim one s patentom, a takve su sve zenske. Ne znam kog vraga i zenske traperice ne mogu bit s dugmicima umjesto slica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednom sam imala traperice s dugmićima, mislim da su bile levisice 501..to je bio prvi srednje, ako se dobro sjećam.
      Zašto te šlic smeta?

      Izbriši
  4. Kad nađem dobre jeans hlače, odmah kupim više komada, jer se to desi valjda jednom u deset godina. Meni se ne sviđaju ni te đinđuve po hlačama, ni isječene hlače, ali ne volim ni duboki struk. Nervira me što se sad nameće samo jedno-hlače dubokog struka, mrkva kroja, uskih nogavica, koje su pri tom kratke. Zašto jedan trend dovede do toga da se prestane uvoziti išta drugačije? To nikako ne razumijem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Ove moje nisu visokog struka, kopčaju se ispod pupka, ali su dovoljno visoke naspram najčešćih krojeva.
      Mrkva kroj divno stoji nekim ženama, problem je što ne stoji svima. I dobro ti je ovo, odmah uzeti par komada i bok.
      Ne znam zašto ponuda nije šira, nejasna mi je ta prodajna strategija.

      Izbriši
  5. Zuba,vidim ja da si taknula u osinje gnijezdo,hahaha!Ja mislila da sam jedina koja muku muci s pronalaskom dobrih trapki:-)Sad mi je lakse!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja mislim da rebatinke (traperice) nisam kupila čitavo desetljeće! Totalno sam odustala od istih zbog svih razloga koje si navela. Inače nisam tip od hlača, oduvijek sam u suknjama i haljinama, samo, zadnjih mjeseci i sama primjetim da sam sve češće u hlačama jer mi je tako zgodnije s mališanom biti u parkićima s obzirom na često saginjanje i čučanje. :D
    E, super ti je outfit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Ja sam prije par godina kupila par pari onih hlača što nisu tajicue ali su uske i elastične. Ne znam jel to leggings, jeggings, što li :D ali nosim ih kao hlače i super idu na čizme. To je peri-deri, savršeno nešto, i gore neka majica, bluza, tunika da ide do guzice, i obučena sam. Sad sam našla jedne za zimu u Zari, na sniženju, na istu foru.
      Da, hlače su praktičnije za park, nema flešanja :D

      Izbriši
  7. Fantastične traperice, a još u kombinaciji s prugastom majicom i lijepim kardiganom...ma savršeno za ljeto! ovo s trapericama kao da sam ja napisala...ne mogu se više složiti, ova pomama za preuskim trapericama mi nikad neće biti jasna...em su neudobne, em su ružne...a tek niski struk- ne podnosim ga...da je Bog htio da ogolimo taj dio tijela ne bi nam dao bubrege ( evo zvučim kao neka baba). Uvijek sam voljela zvone visokoga struka, a ove koje si kupila su baš po mome guštu. Inače jako me nervira kada dođe neki model u modu (uske niskoga struka i boyfriend) i onda nikako nikako ne možeš pronaći nešto drugo....neću ništa reći o tome koliko je teško pronaći neke koje nam odgovaraju. Ja nikako da nađem neki par za sebe...da našla sam neke zvonastoga kroja prošle zime, ali broj bi baš ne odgovara. Nećeš vjerovati ali one traperice koje nosim najčešće sam dobila od nevjeste koja ih je dobila od neke rođakinje iz Njemačke prije desetak ili čak dvadesetak godina...katastrofa koliko je teško naći dobre traperice kada imaš malo šire bokove kao ja. Moj muž s druge strane je jako mršav i jedino u S. Oliveru može pronaći model traperice za sebe. Je da su tamo skuplje, ali ja mu uvijek kažem ionako muškarci manje kupuju odjeću pa im je možda i bolje kupiti skuplje ali i kvalitetnije (mada skuplje nije uvijek i kvalitetnije).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Ispada da pola blogosfere nije zadovoljno trapericama :) :)
      Ne znam je li boja ponuda, na primjer, u Americi ili negdje drugdje u svijetu.
      Znam da kod nas i C&A zna imati ok krojeva, i prije je Amadeus imao dobre traperice. Ali danas se to više svodi na "naletila sam na dobre traperice" a ne na "znam gdje ih uvijek ima".
      Vjerujem ti za ove stare traperice, ako se ne raspadaju, kužim da su ti najdraže. I što je najbolje, pa nemaš ti neke ekstra bokove, nije da si jedina u državi s tom građom.

      Izbriši
  8. Ja obožavam traperice i skoro pa da ne izlazim iz njih. Doduše, one prave teško je naći pa kada otkrijem dobru trgovinu držim je se godinama. Tako sam od 2002. do 2013. kupovala traperice isključivo u Amadeusu, a sada samo C&A. Uvijek isti model, što tamnije i bez ikakavih đinđastih dodataka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovdje ne piše nitko tko nosi đinđe po trapericama, izgleda :D

      Izbriši

}, 10);