ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Za početak, nadam se da dobro podnosite vrućinu- gdje god da jeste.
Dobar dan, ljeto je u Zagrebu, i nisu svi na godišnjem ovaj tren i idu na posao i po ovim vrućinama.
Trenutno imam najviše snage za outfit postove, pa ih je više. 
Nemam doma klimu (imam onaj okomiti ventilator i zapravo je dovoljan), zgrada ima dobru izolaciju i većinu vremena je ok, osim kad, kao ja maloprije, operete podove u stanu i sad se isparavamo i ja i podovi.

Imam nekoliko dugih ljetnih suknji, i one su spas jer se mogu kombinirati s masu majica i spadaju u peri-deri odjećnu kategoriju. Ova crna na slici je viskozna, jako je meka i udobna.
Majica je kupljena prošlo ljeto u Amadeusu, svidjelo mi se kako ima rajsferšlus na leđima, a kako je crna i bijela, ide u puno kombinacija.


E sad, kad smo kod nakita. Svjesna sam da ljudi evolviraju i da se stil mijenja, ali samu sebe sam iznenadila kad sam prije par godina skužila da škicam zlato.
Cijeli moj život nisam ljubila zlato. Nosila sam ga kao mala jer mi je bilo nametnuto (prve naušnice s 2 godine) i onda je bila faza kad ti se poklanja zlato (valjda je većina imala tu fazu) ali zlato mi je bilo meh, bezveze, nije mi se sviđalo. Ni boja, ni pritisak društva da se daruje i biva darivan zlatom, ni koncept da nakit mora biti od plemenitih metala (zlato, najčešće). Naravno, otišla sam u drugom pravcu koliko sam mogla, i nosila cijelu srednju srebrne alkice po ušima, masu rupica, i otkrila fantastičan svijet nakita koji nije zlatan.

Ne znam točno kad se desilo, ali prije nešto godina ulovila sam sebe, dok sam listala neki časopis i gledala reklame u njemu, da sam zastala i gledala neke zlatne naušnice s kamenjem i mislila da je baš lijepo. Baš me scimalo, samu sebe sam pogledala sa "otkad je to tebi lijepo?!"

Eto, sjelo mi je zlato. Daleko od toga da ga imam puno i da ga nosim često. Narukvica je naslijeđe od mame, ogrlica je dar od oca, naušnice na klip su bižuterija. Imam još par prstena koje sam davno dobila, a sad su mi ok za staviti ih ponekad.
Srebro nikad nije imalo tu težinu, samo se s vremenom promijenilo iz nekih običnih naušnica i ogrlica u neke finije, ljepše komade nakita. Sa zlatom sam baš imala problematičan odnos.
Drago mi je nositi poklonjen i naslijeđen nakit, uvijek me sjeti na drage osobe i trenutke. Ne znam jeste li imali ili još imate takav odnos nekim nakitom ili stvari u svom životu, možda cijeli život nosite zlato pa vam je ovo sve nepoznato što pišem. A možda i znate, i imate svoj vlastitu priču o nečem što vas je prije tlačilo, a sad vam je manje tlaka :)

Želim vam svima ugodan (radni) tjedan!



First of all, I hope you're handling the summer heat the best you can, where ever you are.
It is hot in Zagreb, and not all of us are on vacation, nor at the seaside. Some of us are still working.

For such hot humid days I like to wear maxi summer skirts. This black one is viscose, it is comfortable and being black makes it easy to combine with most of the shirts.
The shirt is black and white, also combination- friendly. I liked the zipper on the back when deciding should I buy it or not.

When talking about jewelry, I must admit for a long, long time I didn't like gold.
For decades I felt oppressed because it was the tradition here to get first earrings very early ( golden ones, at the age 2), and after, the society I lived in tried to persuade me it is the most common way of giving presents (and receiving them). So, while I was pre- teen, I got a few pieces of gold jewelry, but as soon as I could, I run away, in a totally different direction, wearing small silver earring (numerous, in each ear) and discovering a whole new, fantastic world of non golden jewelry.
So, for decades it was just that and then, something happened.

I caught my self reading some magazine and thinking about some gold earring with jewels, and I thought how it looked good. It felt so strange, I said to myself: " Since when is that good for you?!"

Well, over the course of time, I started liking gold a little bit more. I still don't have much of it nor I wear it too often.
Gold jewelry is either inherited by mom (bracelet) or a gift (necklace, dad). I like inherited and given jewelry. It reminds me of dear people and some moments.

I never had the same opinion towards silver, it only softly changed the appearance, from simple silver earrings to a more sophisticated pieces of jewelry.
I don't know if other people have the similar relationship with gold or any other kind of jewelry, maybe you're not even familiar with the society where gold jewelry was a must. And maybe you do know what I'm writing about :)

Anyways, I wish you all a good (work) week!

Broj komentara: 5 :

  1. ljeti su maksi suknje spas, ovakvu kombinaciju sam i ja danas nosila (majica i maksi suknja) i iza vrućinu je stvarno idealna. Jako mi se sviđa ta tvoja majica iz Amadeusa, baš je zanimljiva, a i odlično se uklopila uz suknju.Jako lijepa kombinacija!

    Ovaj odnos koji si opisala prema zlatu točno opisuje i moj....kada sam bila mala nisam ga nikako voljela, pa ni u toj srednjoškolskoj dobi, a čak ni i na fakultetu...tek me sada zlato počelo privlačiti. Ne da ću ga ikada nositi u kilama, ali npr. odabrala sam baš tipičnu zlatnu veru, nisam htjela bijelo zlato i mislim da bi je to bio prvi svjestan odabir žutoga zlata u cijelom životu. Imam i jednu narukvicu od žuto-bijeloga zlata koju ponekad nosim, a dobila sam je od zave. Tako da danas mi je skroz u redu nositi po neki komad zlata i nemam više tu averziju prema njemu koju sam nekad imala. Ipak, mislim da ću uvijek biti više tip za srebro. Jednostavno više mi odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Srebro mi je baš milo. Zlato mi postaje milo ali isto kao ni ti, ne vidim se da ga stalno nosim (ili se barem trenutno ne vidim u tome :D ).

      Izbriši
    2. da, mislim da nikad nećemo biti tipovi da trpamo zlato na sebe, ali opet dobro je što smo se riješile te averzije jer možemo konačno nositi poklone (a lijepo je nositi nešto što nam se pokloni, takav nakit je uvijek poseban).

      Izbriši
  2. My Cup of Beauty12. srpnja 2016. u 00:47

    Nema do viskoze ljeti! Ja isto komkbiniram s prozracnim pamukom i lanom. U ovo malo ljetnih dana gore :-D

    ovo za zlato je vrlo slicno i kod mene. Srebro i bizuterija, a od zlata ono sto imam je bijelo: 2 prstena + vjencani. Imam i jedna od zutog zlata koji mi je dosao nakon smrti moje grandmother-in-law. Jedino zlato mi je lancic od pokojne none koji je od zutog zlata i koji nosim periodicno.
    Ako nadjem bas neki posebni zuto-zlatni komad, ajde, ali u principu sve manje takvog nakita kupujem. ja ti volim vristave stvarcice. Ko one ptice jel sto vole sjajne stvari, tako ja boje :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam neki odgovor primjenjiv na sve. Mislim da je, bar što se mene tiče, to zlato sjelo na svoje mjesto s godinama.Osim toga, mene nezlatan i nesrebrn nakit beskrajno veseli još uvijek i ja sam još uvijek u dosta nakita i to je ljubav <3
      Ovo se desio fini pomak u fazi :) i tih par zlatnih stvari koje imam, izvukla sam na svjetlo dana i skužila da mi sjedaju. Povremeno, ali sjedaju. Tko bi rekao. 15-godišnja ja sad negdje vrti očima na najjače :D

      Izbriši

}, 10);