srijeda, 20. srpnja 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

 Dobar dan! Krasan sunčan dan s tendencijom k vrućinama, zar ne?

Jedan outfit s hlačama (a nisu ni traperice).
U zadnji par godina skupila sam nekoliko pari viskoznih i pamučno-viskoznih ljetnih hlača. Te hlače su najdivnija stvar po ljeti, lepršave i lagane i šarene i imaju lastiku u struku! :)
Imam ih nekoliko kojima su nogavice ravne do dolje, ove se malo sužavaju ali nisu mrkva, samo malo uže prema stopalu, i zadovoljna sam njima.
Tunika/majica ima sto godina (ok, ima 7), jedna od onih koje su se već brdo puta isplatile (Vero moda). Sandale nikako da umru, već godinama ih nosim i one se ne daju.
Spletena kosa je lijek za vrućine, i od nakita veliki ametist.

(sad sam skužila da imam svjetlost koja se spušta na mene odozgora na slici :) sunce je bilo visoko i tuklo je kroz grane. duge svud oko mene :)  )
Hello!

It is a lovely sunny summer day, with the tendency to a hot afternoon here in Zagreb.

Today, one outfit with trousers (and not even jeans).
During last few summers I've collected a few summer trousers. I like how they're  swaying and leisurely. all of them are cotton and/or viscose, so it is not a problem wearing them in hot days.
some of them have flat legs, these are a little bit narrow at the end, but it looks good (on me).

The tunic I've been wearing for years, as the sandals, too. they simply won't die.

Not too much jewelry on warm days, only a necklace with a big amethyst around my neck, and my hair curled up in the air.



Broj komentara: 14 :

  1. Odličan izbor odjeće. Lagano i udobno 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, Aneta. Slažem se, lagano je i udobno :)

      Izbriši
  2. Ove sam se godine i ja okuražila i kupila ovakve šarene hlače. Ok crno-bijele, ali za nekoga tko nosi samo crne hlače i traperice ovo je velika promjena. Slažem se da su ekstra udobne što zbog materijala tako i zbog kroja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. op op! crno bijele! pa to je korak u nepoznato! ;)
      bravo, ponosna sam na tebe :)

      Izbriši
  3. Izgledaš kao slatki alien na prvoj fotki, onako friško sišla na Zemlju :D Fora su mi uvek bile ove šalvara-hlače :P jer su lagane, ali nemam niti jedne jer sam sebi samoj smešna koliko infantilno izgledam... kao da sam u pidžami. Jednostavno ih ne umem nositi i to se vidi :D Ali da, za na posao uvek samo lagano, prozračno i udobno. Ako je sve još i lepo, eto ga plus!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. još mi nitko nije rekao da izgledam ko alien, ali dobro zvuči..izgledam vanzemaljski :D

      Izbriši
  4. My Cup of Beauty21. srpnja 2016. u 14:53

    Super si sve bje skombinirala!

    Viskoza je i pamuk su ko bogom dani za ove vrucine, i ja se ne skidam iz toga ovih dana. Imala sam jednom hlace takvog tipa koje sam kupila na placi u Rijeci krajem 90ih, ali su mi bile male nakon par godina, pa sad moram ili kupit nove ili nesto (dat) sasit (sama).
    Ja nemam sandale kao ove tvoje, ali rupicaste lozne cipele koje sam kupila lani dodju kao narucene, a jucer sam imala i 'slape' / japanke jer je bilo za hodat okolo bosa.
    Blago tebi s upletenom kosom, stogod da ja pokusam sa svojom ne ide.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovdje su takve hlače sveprisutne zadnjih par godina. Ovo ljeto su se pojavile i "finije" verzije, manje lepršave a više poslovne, recimo 7/8 dužine i šarene. Sviđa mi se lepršavost i veselje ljetne odjeće.

      Izbriši
  5. Ovo kao da sam te ja oblacila :)) Pantole su diivne..a tek sandale!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda da su divne? :D
      Hvala ti puno!

      Izbriši
  6. I sandale i hlače i friz-sve je super! I naočale također! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hlače su predivne, baš po mome guštu...obožavam uzorke.
    divna kombinacija, jako mi se sviđaju i sunčane:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);