ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

Čikin život./ Life of Chica.

Ovaj tjedan Čika će napuniti tri mjeseca. Kod mene je mjesec dana (već! samo! Čini se ko pol godine :) )
Mislila sam jednom- dvaput mjesečno složiti post o Čiki, prvi mjesec očito nisam stigla dva posta, pa slijedi jedan s više slika- pripazit ću u budućnosti da ne bude toliko slika u jednom postu. Danas se jednostavno nisam mogla odlučiti.

Čika raste ko germa. Pokušavam ju vagati svaki tjedan, i za sada školski dobiva kilu na tjedan, i jučer navačer je imala ravno 7 kg. K meni je došla s nepune 4 i ispada, baš kako mi je veterinarka rekla, da će kroz mjesec dana, dok se opet vidimo, ona poduplati svoju težinu, što mi je zvučilo nemoguće.

Prvih tjedan- dva prošao je u obostranoj prilagodbi, nije ni njoj bilo lako iz legla s još devetoro štenadi migrirati u stan gdje je svaka druga stvar bila "ne!" za gristi ali mislim da postaje sve lakše (njoj).

Pregrizla mi je kabl za laptop, moj propust jer sam ga zaboravila spremiti. Inače, stan nikad nije bio ovako pospremljen, sve ima svoje mjesto, sve su cipele spremljene, nema odjeće po stolcima i foteljama, nema kablova po podu.
Sad je većinom i prošla faza griženja svega, ili je bar smanjena na minimum. U jednom trenutku zapešća su mi bila izgrizena, izgrebana posvud, par hlača mi je stradalo jer se ona bacala na moje noge u šetnji i tak.

Baca se i sad ponekad, sad se to ponašanje ignorira pa brzo prestaje.
Ima pseće društvo i bolji društveni život nego ja. 
Od male splašene Čiki pretvorila se u znatiželjnu Čiku koja voli cijeli svijet i sve ljude i sve pse, što je i super i ne tako super u isto vrijeme, jer kao što možda znate, nisu svi ljudi dobri (ni psi, nažalost).
Većina ljudi ju voli i mazi kad im se zaleti pod noge (osim jedne babe kojoj je polizala nogu, pa je ova poludila, jer nju baš ta noga boli a ova joj liže nogu).
Jedno jutro u šetnji pas bez vlasnika natjerao ju je pod bicikl, i to je bio stres (i meni i njoj). Izgledalo je strašno, zvučalo je grozno. Srećom, više je zvučalo grozno nego što je bilo štete. Imam određeno mišljenje o ljudima, koji pse same puste da se prošeću.



Ponekad imam osjećaj ko da je Čika Rosharchov test, svatko u njoj vidi nešto drugo. Kao i za sva pitanja, ljudi tako dijele mišljenje i za moga psa. Govore mi koja je pasmina. Za sada, Čika je labrador, haski, tornjak, škotski ovčar, posavski gonič i, po zadnjem, beagle.
Ona je zapravo 6 u1! :)

Veterinarka je procijenila da će narasti do težine 18-20 kg (srednja veličina), no poznati i nepoznati se uglavnom slažu da će biti veliki pas ( pogledaj joj cape, kažu mi) i to negdje oko 40 kg.
S obzirom da zapravo 6 pasa čuči u tom malom tijelu, sad kužim zašto ju čeka 40 kila ;)

Uzet će u usta sve. Drek, lešine ptica, drek, lišće, grane, travu, vrećice, kaen, perje, grumen zemlje, plastične otpatke, sinoć, na primjer, malu bočicu konjaka ispod lupe. Ja idem za njoj, pohvaljujem ju za sve što je "našla" i nagrađujem poslasticama. Ima dana kad izgledamo ko smetlari, ona nalazi smeće i jede nagrade, ja hodam punih džepova perja i stakla do prve kante za smeće.

Skužila je ptice i iz beblje faze "vidi ptice!" nekako se promijenila u "ptice, moje ste!" i zaletava se na golubove i vrane, koji za sada bježe brže nego što ona skače, a ona skače užasno smiješno.S obje prednje noge u isto vrijeme se digne u zrak, i onda žbam! u travu.

Strašno je mazna i vezana. Ima potrebu imati me na oku cijeli božji dan, ako je ikako moguće da postoji fizički kontakt. Kad bivša vlasnica mačka, ovo je čista suprotnost. Moj mačak je uglavnom imao stav "fuck you, human!" i nakon hranjenja bi se razišli. Ova je oduševljena svaki put kad me vidi, točno da izađem iz kade ili kad odem baciti smeće ( a tek kad dođem s posla!). Gdje god da se smjestim, ona dođe leć kraj mene i moram priznati da sam se navikla i sad mi paše.


Neki dan sam probala raditi jogu dok je ona budna, ne znaš što je bilo zanimljivije, mat ili ja, pa je bila posvuda u isto vrijeme, a svaki put kad bi bila blizu moje glave, žvakala mi je kosu. Jel i vama drugima kućni ljubimci skaču po vama dok pokušavate vježbati doma?
Kosa joj je fetiš, rekoše mi ljudi da štenad grize kosu jer ih podsjeća na majku. Grozna mi je kosa, moram odrezati konkretan komad je je suh i ižvakan.

Stalno je pod nogama, kuhanje objeda je izazov, krećem se kroz kuhinju kao kroz vodu, usporeno, jer ona radi osmice pod nogama i želi sve probati. Jučer je lizala luk, Bedača :)

Stalno su joj uši preklopljene i jako mi je smiješna u ovoj fazi kad joj je tijelo asimetrično i pola je preveliko.
Mijenja boju i svijetli po glavi, zanima me koje će šare na kraju imati.
Sretna prva tri mjeseca, Čika! <3




This week Chica is turning 3 months. she's been living at my place a month (already! or only one moth! how time passes, it seems like it's been 6 months).
I've planned to write a post or two each month, but didn't manage the first month so this post will be slightly longer with more photos because I simply couldn't decide which photos to post.

Chica is growing, a kilo per week. I weighted her last night, she is 7 kg. The veterinarian told me she
will double the weight in a month, I didn't believe her.

First two weeks passed by in adjusting, on both sides. I suppose it wasn't easy for her to leave her mother and brood and come into a flat. It is better now, she loves the place and if only she would stop chewing cables, that would be great. My laptop cable is gone, she chewed it one day when I wasn't fast enough. My flat has never been so tidy, everything is put in it's place, and that is the only way the keep the dog away from it.


From a scared little puppy she grew into a happy puppy, she likes every human being and all dogs.
She is lovable and she grew on me. she need to know where I am each and every minute, and needs to be close by.

I've tried doing yoga a few days ago, she she was awake. I don't know whether she liked the mat or me more, she was everywhere at the same time, and every time my head was on the mat, she chewed my hair.
I was told puppies do that- chew the hair, it reminds them of their mother. I have to go cut my hair, it sis chewed a little too much.
Chica has better social life then I do. she likes playing with other dogs.
One morning there was a dog without the owner in the park, and the dog chased Chica right  in front of the bicyclist. It was a drama, she was screaming, the guy on the bike was in shock, the dog without the owner was still trying to play with her..luckily for her, there was no damage. And I've created an opinion on dogs without their owners, who let their dogs go to walk all alone.

For some reason, it seems Chica is something like a Rorschach's test to random people on our walks. They need to tell what sort she is. By now, she is Collie, Labrador, tornjak (Croatian dog breed), husky, a sort of another Croatian hound dog breed and the newest on, a beagle. She is actually 6 in 1! It explains her weight gain ;) and also her need to put everything in her mouth. 
She'll eat any thing she'll see. Anything! I walk beside her and and every time she's onto something, I laud and give her a treat. Some days I feel we are like garbage people, she finds garbage and then has treats, I walk with her and carry all the garbage till the first garbage can.
Regarding her size, the vet told me she'll be 18-20 kg, but people around me tend to inform me she is going to grow much bigger, according to her paws. So, maybe 18, maybe 40 kilos. we'll see :)

She finds bird interesting, and from a puppy who just looked at them, she's turning into a dog who looks at them with a more dangerous look. 


She's in the period where half of her body is too big, I love her big overlapping ears.
Happy first three months, Chica! <3



Broj komentara: 13 :

  1. Odgovori
    1. Mislim da bi ti se svidjela i uživo :)

      Izbriši
  2. aaaaaa ovaj post sam cekala =D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam čula da su labradori tako proždrljivi da će sve zgrabit u usta :D
    ptice, drek, kamenje, drek, boce, drek, lišće, drek i tak :D

    a gle, bar se ne moraš, ko neki, boriti s mačkom za krepanog štakora :D
    konjak:štakor - 1:0

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      je, halapljivi do neba i nazad :D
      znaš kako izlazim iz stana? bacim joj sušeno svinjsko uho i pobjegnem. tko bi trčao za mnom pored svinjskog uha?
      mada, da joj i drek bacim, trčala bi i za njim po stanu :)

      Izbriši
  4. Super je gledati ih kako rastu i fizički i karakterno. :) Baš je slatkica.
    Ja imam dvije ptice, nakon što mi je uginuo mačak. Nisam mogla opet nabaviti mačku, a za psa nisam imala uslove. Jedna ptica se ponaša kao mačka, jedna kao pas. Na kraju sam se opet više vezala za pticu koja se ponaša kao mačka, a momku sam prepustila ovu drugu da hoda za njim svuda, da mu se oduševljava stalno, da ga prati u stopu. :D A ja konstantno izujedana, izgrebana, posrana (mhm, da i to) s ovom drugom. I sve mi je to ok. :D Cat person for life I guess.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, mačka i pas u tijelu ptica :))
      Jel se uvaljaju u krevet po noći, kao psi i mačke? ;)

      Izbriši
  5. Chikin la vida loca :) Preslatka je, nisam mogla komentirati prvi post o njoj, ali drago mi je da si je uzela i da se međusobno uveseljavate :)

    OdgovoriIzbriši
  6. i moja je vučka bila takva, morala sam paziti da što ne pojede...sve bi stavila u usta. Mislim da su svi štenci takvi, jednostavno imaju ogroman apetit i žele sve jesti i gristi...nikad im nije dosta. Čika je stvarno preslatka baš je slatka...a zanimljivo je čitati o njenom odrastanju:) ma svaki je pas zapravo poseban.

    p.s. I mene strašno živciraju vlasnici koji puštaju pse da se sami šeću jer često su upravo takvi psi agresivni i onda katastrofa.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);