ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

O osobnim dokumentima/ On personal documents

Kako izgledate na osobnoj i na putovnici, ili na vozačkoj?

Mijenjam osobnu i slikala sam se nedavno, te kosa mora biti maknuta s lica, te nema smješka, moraš gledati ravno a svjetlo pada sa stropa i radi sve podočnjake ovog svijeta.
Ispala sam grozno. a bila sam našminkana i s frizurom i sve, ali džabe sve, izgledam ko s kakve potjernice.

Nije ok. S jedne strane cijela naša kultura se bazira na pažnji na izgledu, s druge strane jedan hrvatski mup zahtijeva slike ko mrtvačke maske.
Nadam se da će crno bijela verzija barem ublažiti sliku. Najrađe bih si nacrtala osmijeh :)



**************


How do you look like on your personal documents' photos?
I'm in a process of making a new ID, and I needed a new photo. Here in Croatia, there are rules about how a person should look like: no hair on the face, no glasses, no smile. Nothing. Pure, serious look.
I look terrible in these pictures. Dead serious.

I'm really not ok with it. Our whole culture is based on beauty, and here we have rules that make everyone look like someone with an arrest warrant.
I only hope the black and white, the final version that goes on the ID will do better.
I have an urge to draw myself a smile :)


Broj komentara: 14 :

  1. Sve si rekla. Sve. Ja se userem kad vidim sliku ozbiljne sebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahahah :D a moja Lenka..ja izgledam ko kad slikaju kriminalca s onim brojem.
      to nisam ja. i znaš kako, kad se nekom nešto desi, stave sliku s osobne u novine? pa proganjat ću ih s druge strane ako ova završi!

      Izbriši
  2. osobne su za to da svi na njima izgledamo kao serijski ubojice. charles manson je nula za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      ja bih sad rekla da okolina vjerojatno nema tako kritičan pogled na te slike, al znam kakve su moje pa šutim :)

      Izbriši
    2. ima. vjeruj mi. dečku sam pokazala osobnu nakon dvije godine veze. nije se još oporavio.

      Izbriši
  3. Kako sam nekad u opisu radnog mjesta imala pristup velikom broju osobnih i drugih ličnih dokumenata ljudi u BiH, samo mi nije jasno kad vidim nasmijane ljude na slikama. Uvijek pomislim, pa kako? Što ste vi specijalni dovoljno da imate pravo na osmijeh? :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja jedino na vozackoj imam pristojnu sliku. Ovo drugo..jaao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, join the club! :))
      I ja na vozačkoj ok izgledam, jer ju imam iz vremena dok se smjelo smiješiti :D

      Izbriši
  5. Ja još uz sve to moram skinuti naočale, a znaš kako kratkovidne osobe izgledaju bez naočala... kao krtice hahaha
    Kad sam napravila prošlu osobnu prije 6 godina, najozbiljnije sam razmišljala da je namjerno izgubim kako bih napravila novu. Za ovu posljednju imala sam namjeru fotkati se kod nekoliko fotografa pa izabrati najbolju (onda znaš kako je prošla bila užasna), ali jok, zbog stiske s vremenom na kraju sam na brzinu otišla kod najbližeg fotografa na dan kad sam vjerojatno spavala nikada kraće i bila sva natečena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koji plan- zagubiti slike za dokumente :D
      i naravno da na dan kad se slikaš izgledaš kako izgledaš ;)

      Izbriši
  6. putovnica kriminalna, osobna kriminalna, vozacka ajd ok. sreca osobnu dogodine mijenjam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da se osobe, koje rade na poslovima vezanim za osobne dokumente, zabavljaju gledajući naše slike :D

      Izbriši

}, 10);