četvrtak, 11. kolovoza 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Ovo je uslikano prije ovog hladne fronte, nije mi do golih nogu više danas :)
Zapravo, plan je bio nositi bijelo šarene sandale na punu petu koje sam kupila krajem prošlog ljeta i nisam imala prilike iznositi ih, ali sva moja obuća je složena uredno u kutijama u špajzu, a trenutno zbog psa je sve živo u špajzi da ne bude na dohvat šape njoj, tako da uopće nisam mogla naći željene sandale.
Haljina je kupljena prije par godina u Mani, i ispala je super kupovina. Viskozna, fino pada, lijepo je strukirana, milina. Nosila sam ju već prije i na blogu, ovdje.
Sandale su Bata, koji mi se unazad par godina isprofilirao kao jedan od dražih dućana obućom.
U njima sam prošlo ljeto prehodala Beč, svaka kuna im se isplatila.

Neki dan sam bila s prijateljicom u Deichmannu, i tamo smo obadvije godinama rado kupovale. Nno, nešto se desilo i zadnjih par sezona meni ništa njihovo ne paše. Ne zbog dizajna, nego zbog brojeva.
Ja nosim 38/39 i uglavnom je odgovarao jedan od tih brojeva, no trenutno se gužvam u 38 i plivam u 39, onak, spadaju mi cipele s noge ( a baš sam ugledala neke divne jesenje cipele na visoku petu nakon sto godina, i bila spremna kupiti). Bata, s druge strane, ima za mene super broj 38, i tu bih spomenula CCC koji ima korektne brojeve i divnu Alpinu, koja ima međubrojeve. Zašto svi nemaju međubrojeve?

Narukvicu sam kupila prije par godina na nekom (ne sjećam se kako se točno zvalo, ajmo reći) modnom buvljaku, super je narukvica, izradile su je žene iz MoMe. Nedavno sam ih slučajno našla na FB i zaljubila se u nekoliko srebrnih i zlatnih verzija. Srećom pa su žene iz MoMe na godišnjem i ne rade trenutno :)



I took these pictures a couple of days ago, before this cold front came and turned everything into autumn.
I've actually had a plan to wear another pair of sandals, white wedges, but my all shoes are stored in boxes in the pantry, and since there is a dog living in the flat, everything is put into the pantry to keep away from her, so I couldn't even find the shoe box.

I've bought the dress a couple of years ago and it is still great, viscose made, has a waist line. I wore it on the blog, here.

The sandals are Bata, and I walk along the Vienna last summer for days, they are so comfortable.
Bata turned out to me one of my favorite shoe stores. Somehow, many shoe stores don't offer shoes that fit my feet. I wear size 38/39 and usually I will find something in one of these sizes, but recently I think shoe sizes have changed, and in some stores ( Deichmann) I can't even find anything that will fit.

The bracelet is bought at some fashion market. I recently found them on FB, two women are manufacturing jewelry (MoMa). I went through the photos and found a few more I liked, luckily they're on vacation now and don't take orders :)


Broj komentara: 5 :

  1. ja sam ovo ljeto kupila jedan par boromira i skoro pa ne nosim ništa drugo...ne nedostaje mi ono ljetno traganje za sandalama uopće, uvijek mi je bila neka tlaka kupovati po vrućinama...a inače sam neki broj između 39 i 40 i baš nekad mučim muku s brojevima, 39 me stiska, a u 40 mi noga pliva. Bilo bi sjajno da svi imaju neke među brojeve.

    Fantastično ti stoji ta haljinica...baš lijepa i ženstvena kombinacija. Super ti stoji ovo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!
      Slažem se, bilo bi sjajno da je opcija međubrojeva standard u prodaji obuće.

      Izbriši
  2. I meni se čini da se nešto čudo događa s Deichmamnom. Osim što im je kvaliteta drastično pala npr. ne možeš više kupiti sandale u kojima se stopala ne znoje ili kližu ili cipele u kojima đon je probija iznutra. Ali zato ne zaborave ponuditi svu silu dodataka za stopala koja se kližu, znoje, dodatne uloške. Hmm. I da što se tiče brojeva. Imala sam lagan fetiš na određen model cipela/tenisica i svake sam godine kupila nove u drugoj boji i tako 4 godine za redom. Zamisli, svake godine drugi broj 39,40,41 da bi zadnje bile opet 39. Pa nije mi stopalo raslo pa se smanjilo :D riječ je inače o ovom modelu http://www.deichmann.com/HR/hr/shop/home-zene/zene-cipele/home-zene-cipele-tenisice/00012101339194/Tenisice*bez*vezanja.prod?econdaemcs2=&econdaemcs3=&imgFmt=&econdaemcs1=&econdaemcs0=&positionInList=3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, super mi je to kako ti je noga standard godinama, a brojevi obuće oko tebe se mijenjau, iz sezone u sezonu :D
      Ove s linka izgledaju udobno. Kakve su za pješačenja, penjanje, vlažno vrijeme?

      Izbriši
    2. Preudobne i super lagane, ali samo za pješačenje po gradu, šoping centrima i to... za ostalo, penjanje ne znam (imaju dobar đon, ne klize), a za vlažno vrijeme nikako jer je cijeli prednji dio od tkanine. Htjedoh reći da su ok ako te uhvati kišica, ali nikako da ih obuješ kada baš pada kiša. Uvijek ih ima u bilo kojem D. pa vidi, možda ti budu odgovarale. Ako je zadnji broj znaju biti i u pola cijene.

      Izbriši

}, 10);