srijeda, 17. kolovoza 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Super su mi ove promjene vremena kad se prvo kuham i onda preko noći dolazim do pletenih kardigana za nošenje idući dan. Lažem, nije mi super.
Pravim se da ovo nije prijelazno razdoblje (već) nego da je ljeto s pauzom.

Razmišljala sam danas, opet, o kvaliteti odjeće danas i pokušala sam se sjetiti kad su ove hlače kupljene, i ispalo je da su kod mene već 4 godine. s obzirom da su kupljenje u H&M za neke male pare, mislim da su 4 godine sasvim ok vrijeme za isplativost nekog komada odjeće. I nije da će sutra propasti hlače (valjda).
Majica je, a to se teže vidi na slikama jer, mada je jutro bilo sivo i oblačno, majica blješti ko da sam se slikala na nekoj rivi po zvizdanu, prugasta bijelo- svijetlo zelena.
Nije mi lako uvijek naći majice od pamuka, viskoze ili svile, ili neke slične kombinacije + bambus ili liocel, i našla sam se u Reserved majica. Da, ima tamo i brdo poliestera i ostalih poli i estera, ali imaju i pamučne, ugodne, za posao. Samo treba malo kopati i tražiti.

Lak za nokte mi je u boji hlača, rado bih sad rekla da je to planski ali nije. Ne znam baš večer prije što ću nositi ujutro na posao.

Danas minimalno nakita i šminke: ručni sat, obični crni, male srebrne naušnice štipalice i od šminke, osim pudera, rumenila i maskare, danas je Sephora chubby kajal za oči boje zlata.

I so like these weather changes, when one day I wear summer clothes and the next day I wear winter cardigans. I lie, I don't like such sudden changes at all. I just hope this is not already pre- fall season, and really hope my upcoming vacation will be still in summer.

I was thinking about quality of clothes this morning (again) and I tried to remember when were these trousers bought, and it turned out I have them for four years now. I think, four years of time is good value for money, and they wont ( I hope) shed apart right today.
And since I try to wear, when talking about t shirts, only cotton, silk, bamboo or viscose, it can be difficult to find such t shirts because there is so much polyester hiding in things, you'd thought at first, were pure cotton or viscose. I've found Reserved store to be quit good with their cotton t shirts offer, especially work- related t summer t shirts.

I've recently bought this dark blue metallic nail polish and I'm very happy with the purchase.
Jewelry and make are minimalist today: a plain black leather watch, silver clip earrings and, beside mascara, a blush and the powder, Sephora chubby eye kajal in gold.


Broj komentara: 8 :

  1. Frizurica je slatka :D Sat je božanstven. I hlače - 4 god? wow :D Ja budem sretna ako mi jednu sezonu traju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!
      Ma znam, i ja imam primjeraka hlača koje su nakon jedne sezone prošle, ali baš mi se ne sviđa ideja "trajalo je jedno ljeto" koje god da je godišnje doba u pitanju. To su hlače, to treba trajati neko vrijeme. Kao da mi se jakna raspadne nakon jedne sezone.

      Izbriši
  2. Kad procitam da vec treba kardigan pomislim kako je ova nasa zemlja cudna,par sati voznje i koja razlika u vremenu...ovdje je ljeto ali nije onako jako vruce da se ne da zivjeti,sad je ugodnih 30.Potpisala bi da ovako ostane cjelu godinu..noci su onako blago prohladne taman da se lijepo pokrijes sa necim laganim:-)I ja imam nekih hlaca koje jos zive a proslo je vise od par godina kad su kupljene..danas kad nesto kupis sretan si ako izdrzi do druge sezone.
    Lajkam look,totalno mladenacki:-)I jako mi se svidja ova olovka za oci,volim sve sto je zlatno(osim nakita)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudni su dani ovdje gore u Zg, jedan dan grije, pa ne grije, pa je sparno, a do večeri ti treba vesta. Reklo bi se da jesen dolazi, ali to nikako nije istina jer ja tek idući tjedan krećem na godišnji!!

      Izbriši
  3. baš lijepo kako se plava manikura uklopila sa plavim hlačama čak i ako nije bilo namjerno:). Sviđa mi se jako ova kombinacija. Nasmijala si me s onom : ljeto s pauzom. Ovdje baš i ne treba kardigan, ali je dosta promjenjivo vrijeme zadnjih mjesec dana. Ma malo je ludo vrijeme cijelo ovo ljeto, svi se žale na glavobolje.

    Što se tiče odjeće, danas nam je skoro sve dostupno po niskim cijenama, ali to za cijenu ima nisku trajnost odjeće. Zato je dobro uvijek uloviti neki vintage komad jer je odjeća prije bila doslovno neuništiva. Ja sam baki i majci odnijela iz ormara svu njihovu mladenačku odjeću i danas nema dana da ne nosim nešto takvo. Drago mi je kad znam da imam neki odjevni komad na koji mogu računati i za koji znam da neće nestati nakon jednoga ili dva pranja:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, odjeća generacija prije nas <3
      imam i ja par komada, volim ih jako, stariji su od mene :)

      Izbriši

}, 10);