ponedjeljak, 12. rujna 2016.

Balerinke/ Flats.

Ako se nekim slučajem grozite balerinki, preskočite ovaj post :D

Imam jedne balerinke, imaju 4 godine. Divne su i udobne, nosim ih većinu godine, ali 4 godine nošenja se vide već na njima. Imala sam još jedne, tri godine, ovo ljeto su mi se raspale putem na posao.
Pokušavam zadnjih par godina kupiti balerinke.

Pomislili biste da nije neki problem, pogotovo u Zagrebu, naći cipele koje tražite, no ispada da ja imam nekakve ideje kako te balerinke trebaju izgledati, dućani obućom imaju pak ideje kako njihove balerinke trebaju izgledati, i nekako se ti skupovi ne preklapaju baš. Mjesecima sam hodočastila i nisam našla ništa.
Ne znam što se događa, ne znam jesu li se promijenili kalupi ili mi se stopalo mijenja. Ili oboje. Masa cipela me žulja, kad je moj broj, ili leti, kad je mrvu veća.
U špičastim balerinkama izgledam ko da sam ugazila u dvije lađe.
Plus, ja ne želim imati one mašne naprijed na cipeli, i rado bih da barem izgleda ko da će izdržati par sezona, i da nije od nekakve plastike..nisam ni ja najjednostavniji kupac, svjesna sam.

Tražim crne klasične balerinke. I kako to obično biva, ovo ljeto sam na kraju našla tri savršena para. I nijedan nije crn :)

Prve sam našla u nekakvoj šetnji Arenom, Peko je bio na sniženju i išla sam vidjeti što se nudi, i naišla sam na sivoroze kožne. Osjećaj u njima je ko da hodate po oblacima. Došlo mi je da odmah uzmem sve boje, i kako to biva, nisu imali crnu. Nisu imali ni išta drugo. Odem ja lijepo na internete, i zaista, nisu ni izbacili na tržište sve boje, ili bar više boja. Izbacili su valjda tri kombinacije boja.
Jedno vrijeme sam još obajala oko Peko dućana, nadala se da je i trgovkinja pogriješila i njihov web dućan, no jedan dan dočekala su me zatvorena vrata jer se dućan restaurirao, i shvatila sam to kao znak svemira da sjašim s pitanjem crnih Peko balerinki, pa sam odustala.
Ne znam vidi li se jasno na slici, peta je tamno siva, brušena koža.


Prije par tjedana vozim ja oca u banku, i dok sam plaćala parking skužim Borovo dućan i kao, idem samo škicnut što ima. Imali su konkretno sniženje na njihove proizvode, ja sam bezveze išla probati i našla dva para koji su mi se zalijepili na noge i molili me da ih ponesem sa sobom.
Sad imam tri para necrnih balerinki.

Pored srebrnorozih, sad imam magenta ljubičaste i crno-plavožute.
Rekla mi je Borovo teta da su to ručno rađene cipele, nisam znala da Borovo ručno radi obuću.
Jako su udobne, možda mrvu zatvorenije od klasičnih balerinki. Ove su iz kolekcije My Ballerinas.


Veselim se suhoj jeseni da ih iznosim prije zime.

Mislim da je vrijeme da prestanem s potragom za crnim balerinkama :)
I've been searching for good black leather flats for some time now. I have a pair, but they're four years old and you can see what years have done to them. I also had another par, that fell apart while I was on my way to work this summer. That was a fun day.

You could think living in the capital should make things easier, but I have certain criteria regarding shoes, shoe sellers have some criteria what they're selling, and rarely our criteria match.

I really would like to wear shoes that don't last for just season, I have preferences about details. Besides, either my feet have changed or the the shoe molds have, but it got complicated finding comfortable shoes. There is always something wrong, either the shoes are too tight or my feet fall out.

And so, while I was looking for my black flats, one day I entered a shoe store and found a perfect pair. Of non-black flats. They're so not black, they're silver-pink. So so comfortable, it feels I'm walking on clouds ( I think).
So I took them home with me, and tried to find similar flats in other color (maybe black?). The store not only didn't have a black pair, they didn't offer much more different colors neither.
One day I tried again and came back to the store, but the store was closed and under reconstruction, and I took that as a sign from Universe to finally stop searching for black flats.


A few weeks later, I was driving my father to a bank, and while I was paying the parking ticket, I saw a Borovo store having a nice sale (Borovo is a Croatian shoe brand), and I just entered to see what they offer. Well, they didn't offer black flats, I can tell you that, but I did find two beautiful pairs that fit my feet perfectly. One pair is bright magenta and the other one is black with yellow and blue details. Both pairs are hand made.

So, instead of a pair of black flats, I have three colorful pairs.
I think it is time I stop searching for the black ones :)

I'm also looking forward to wearing them before rainy fall comes.

Broj komentara: 19 :

  1. Divne, pogotovo ove šarene iz Borova. Vjerujem ti da nije lako naći savršene balerinke jer ih i ja tražim, doduše ja nosim samo s onom lastikom preko jer mi inače noga ispada lol tako da mi je izbor još manji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da smo ja i ti pisale već o problemu s kalupima, zar ne? Zaista nije lako naći, pogotovo ako imaš sliku u glavi kako točno trebaju izgledati.

      Izbriši
    2. Jesmo da, o Daichmannovim. Još kad to pridodaš uff, nemoguća misija.

      Izbriši
  2. sva ti para su savršena....definitivno ti svemir poručuje da crne balerinke nisu za tebe. Šalu na stranu, možeš ih uvijek ručno obojati bojom za tkaninu ili za kožu (imam oboje, dobacila bi ti da sam bliža) ako ti je naš do crnih balerinki.

    Ja Peko jako volim i većina mojih cipela je iz njihovoga dućana, istina bili su mi godinama susjedi, živjeli smo u istoj zgradi u Splitu, samo su oni bili na prizemlju, a ja na petom katu, ali opet 'susistvo' je institucija u Splitu. Borovo mi je isto susjed i veliki sam obožavatelj startasica, a kupila sam ovo ljeto i svoj prvi par Boromira i nisam se pokajala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih u svoje favorite još dodala Batu, Alpinu i Lizard, koji se u međuvremenu ugasio.
      Imam jedne Alpinine cipele koje naginju balerinkama, imam ih već par godina no kako zapravo nisu balerinke, ne nosim ih kao balerinke. Moigla bih ih sad upogoniti.
      A ti najbolje dućane imaš u susjedstvu. Odlično!

      Izbriši
  3. stvarno mi se jako sviđaju sva tri para, ne znam koji mi je draži:) Ove iz Borova su me posebno oduševila, sjećam se da sam ih gledala u katalogu i planirala nabaviti mami (koja obožava baletanke)...Meni se baletanke vizualno sviđaju, ali mi leđima ne odgovaraju, i nosila bih ih da mogu)....možda samo trebam pronaći pravi par za sebe....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, problem s nekim balerinkama je što nemaju ugrađen ortopedski uložak ili nemajmu ni centimetar pete, pa udara na kičmu. Ja sai znam u njih staviti uložak kad krene boliti.
      I nisu mi balerinke za duga stajanja.
      Nadam se da ćeš naći neke koje će ti po svemu odgovarati.

      Izbriši
  4. Prekrasne su sva tri para.Ove iz kolekcije My Balerinas skicam vec dugo i nikad nisu bile na snizenju kad sam ih ja gledala,a znam da nisu bas jeftine.Mozda jednom i ja naletim,hahaha...Zelim ti da ih sad stvarno iznosis.Ja znam vec dugo za ovu pricu s rucno radenom obucom,vjerojatno su zato i skuplje.Ali stvarno su lijepe:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih ni ja kupila da nije bilo sniženja. Svaka čast priči o ručnom radu, koja stoji iza njih, meni je obuća potrošna roba, i pune cijene tih balerinki ne poklapaju se baš mojim budžetom ;)

      Izbriši
  5. crne plavo-žute se računaju kao crne :D
    samo da znaš :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Živelo Borovo sa sarenim baletankama na čelu!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ne mogu živjeti bez crnih balerinki :D (naravno, uz njih moram imati i bar 2 necrna para, zlu ne trebalo).
    Trenutno imam jedne koje ću vjerojatno uskoro upokojiti (iz X-nationa, onda znaš da su minimalno stare 6, 7 godina), lakaste, s diskretnom, tankom mašnicom.
    Druge sam dobila gratis u Shoosteru, uz kupnju štikli, također lakaste, s nekakvim stiliziranim krugom/cvijetom naprijed. Predivne su.
    Meni je bitno da nema apsolutno nikakve petice jer mi to jako nagrđuje balerinku.
    Btw, mislim da ću si ubosti ove tvoje šarene!

    Kikele

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa, crne baklwrinke su tako lako skombinirljive sa skoro svime, zaista su nobrainer.
      Ovo s diskretnim mašnicama naprijed mi ne smeta, naravno, mislila sam na one mašne kad izgledap ko hodajući dar.
      Ako je x nation, onda se super drže. Imam nešto njihove odjeće i super sam zadovoljna, neke suknjeve imaju preko 13 godina i iste su svo ovo vrijeme.
      Ako ubodeš ove šarene, javljaj! ;)

      Izbriši
    2. Kad napišem baklwrinke, mislim na balerinke, ali nepismena sam na kraju dana ;)

      Izbriši
  8. Obozavam baletanke, leti ih ne izuvam bukvalno! Ove ljubicaste su prelepe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nas, vidim, još s balerinkama :)
      Drago mi je da ti se sviđaju!

      Izbriši
  9. ja isto od Milene nisam čitala ništa osim kolumne donedavno, a onda me nešto sjetilo pa sam uzela tri njene knjige u knjižnici i sve su mi se svidjele, a pogotovo Ulica Nevjernih žena.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);