četvrtak, 29. rujna 2016.

Čika./ Chica.

Jedan o Čikci.

Čika sad već ima 4 mjeseca i 12 kg.
Kažu mi ljudi, koji su je vidjeli uživo, da na slikama izgleda veća :) al nije mala nego, nekako, nabita.

O stvarima koje ne voli.
Kišu. Od svih stvari, kiša je apsolutni pobjednik. Na dane kad pada, pravi se da me ne čuje, na početku sam je morala nositi van iz stana, a ova slika dolje je iz kišnog jutra, kad sam ju nosila do parka, i čim sam ju spustila, zavukla se pod kišobran i otamo gledala najtužnijim pogledom.
Kupila sam joj kaputić. Ne znam kako se vaši psi ponašaju kad ih obučete, ova moja to doživljava najvećom kaznom, spljošti se na pod ukočenih nogu ko da sam joj na nju bacila bombu, a ne kabanicu.

Zanimljivo, kad krenemo u šetnju dok kiša tek počima, nema nikakvih problema s kišom. Onda može padati.
Toliko o mojoj ideji šetanja po kiši skupa s pesom.


Stvari koje voli.
Šetnje i trčanje i igranje s drugim psima.
Voli ljude i djecu, jako. Malo prejako, jer nema još mjeru i skakala bi po svima.
Psi su joj super (razumljivo), što veći to bolji.
Mislim da Čika nije svjesna svoje veličine, ona zapravo misli da je cane corso i takve pse si bira za igru, koji ju onda otkotrljaju i rolaju je po livadama.
Ona je trenutno submisivna, svakom se preda, i većina igre izgleda tako da Čika dođe do nekog i preda se. Legne se na leđa, izvali se, ona njena velika uha se rašire ko maramice, i viri tako, naopako, u nebo i sve prisutne.

Ovisno o psima, igra se milo ili grabi. Ima tronogu prijateljicu, manju od nje, i staffordicu težu od nje, i sve tri se skupa igraju. Staffordica ih porazbaca po livadi, sve tri sretne, više su ljudi ti koji su zabrinuti je li sve kako treba. I zanimljivo je vidjeti kao psi ne prave razliku između tronogih, bez jednog oka, manjih, većih..svi se druže i nitko se ne sažalijeva.
I psi (ni životinje općenito) se ne samosažalijevaju već žive punim plućima.

Narasla je i, kada ne jede skrivećki drek, postaje prava dama. Izdužila se i postala profinjenija.
Krenula je u školicu, dresim ju polako, i uči se.
Naučila je lajati i nevjerovatno na što sve laje. Laje na stvari kojih se boji: tikvica, prazan lavor i jaje.
Onda je pojela jaje pa više ne laje na kuhano jaje, samo friško.
Super su mi njena lajanja kad se samo javi, kao, može ona i jače al neće, pa ide okolo (ili po stanu, kad čuje neki zvuk izvana), i onako, ispod brka, vikne ba! vi koji se družite s psima vjerujem znate kakav je to zvuk :)

Doma se raskravi kad spava, a spava satima, i leži sa sve 4 u zraku, potpuna opuštenost. Onda se zaletim i izgrnjapam i izljubim ju svu.


This post is about Chica.
She is four months now and weighs 12 kg.

People who saw her tell me she looks bigger in the pictures.

On things she doesn't like.
Rain. Rain is one thing she dislikes the most. In the morning, if it rains, she pretends not to hear me calling her out. One morning, I had to carry her to the park, where she just slid under the umbrella and stayed there until I carried her back home.

She has a rain coat and a jacket, but none of these works. When I dress her, she just lies down looking at me shocked, like "what have I done to deserve this?!"

Interesting, when the rain starts while we're already in walk, there is no problem, Chica walks and no rain disturbs her.

On things that she likes.
she likes people, kids and other dogs. she has many dog friends and plays with them, among other there is a three legged dog and a much bigger Stafford, and three of them play together happy, no matter one has a leg missing and can't run as fast as the others, and Stafford is strong and heavy enough to roll them around the field.
It is interesting observing animal world: animals don't feel sorry for themselves when there's something different with them, they just live and enjoy the days. something people should learn from them.

Chica likes playing with large dogs, I think actually she finds herself much bigger then she is. And whoever comes, she simply lies down and surrenders, with her big ears around her head, and watches the world upside down.

She's got bigger and smarter, and when she's not eating poop, she's a real lady.
Recently she learned barking, and barks whenever there is a reason. Sounds funny, she sounds so serious but is still a pup.

When talking about things she is scared of, she is scared of an empty washbowl, zucchinis and eggs.
But she learned to love boiled eggs.

At home, she sleeps for hours. And usually she sleeps with her legs in the ear, completely relaxed.
And then I come and kiss her  and squeeze her all over!

Broj komentara: 7 :

  1. preslatka je čika:)...baš slatko što voli kišu:). Vidi se odmah da je druželjubiva tako da me čudi da voli i djecu i druge pse. Mislim da je odlično kada se psi mogu igrati s drugim psima, tako se nekako najbolje istrče. Divne fotografije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! mislim da voli kišu dok je na dekici i gleda van :D
      al je, druželjubiva je, i super da imamo pseći park pa se istrči i podruži. nešto kao dječji vrtić ;)

      Izbriši
  2. Nikad mi nece dosaditi ovakvi postovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Ni meni. Na mom blogu imaš tag ;)

      Izbriši
    2. Hvala, žene.
      Hvala na tagu, napisala sam i tamo, iz nekog razloga mi Blogger uopće ne pokazuje da si objavila zadnjih par postova.

      Izbriši
  3. smiješna je :D
    mislim da psi ne vole kabanice i kaputiće po defaultu :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);