ponedjeljak, 5. rujna 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar dan svima!
Nije me bilo desetak dana na internetima, uzela sam godišnji i pasalo mi je smanjiti bivanje na društvenim mrežama.
Osim toga, moj pas Čika pregrizla je kabl za laptop pa sam, htjela- ne htjela, moje bivanje na internetu svela na nulu.
Za početak ponovnog vraćanja u internet život nakon godišnjeg odmora, jedan outfit post, nastao taman prije godišnjeg, no komotno je mogao biti nošen i danas ( u Zagrebu je oblačno i kišovito).


Toliko je zazimilo da sam bila nosila jaknu, prvi prvi puta ovo ljeto i jesen, koja još nije počela!
I hlače, jer su mi je bilo zima u njima.
Jakna je nova, jako jako je tanka, od lažne brušene kože. Uzela sam ju u Pull& Berau, dugo vremena ju nisam ni isprobala u dućanu, jer sa strane ima taj višak materijala i to zna izgledati krivo na ženama sa sisama, no ispalo je da taj materijal može stajati sa strane, i ispalo je da mi se sviđa kako izgleda na meni, pa eto, imam novu jesensku jaknu :)
Nije blještava zapravo, zapravo je bež - svijetlo smeđa. Nadam se da će se ovi netraženi efekti povući dolaskom novog mobitela (jeee) koji (držte fige) ima kameru koja bolje radi.

Hlače su Marks&Spencer iz doba dok su postojali u Hrvatskoj. Udobne su, elastične i pamučne skinny, nosila sam ih već prije na blogu, ovdje. Ni hlače nisu toliko blještave. Zapravo, mislim da nemam ništa blještavo u ormaru, barem ne za obuć na posao.

Stiže jesen, veselim se šutanju otpalog lišća, normalnim temperaturama i slojevitoj odjeći :)

Well hello!
I've been away for a week and a half. I was on vacation and the plan was to stay aside from all social networks a bit, but my adopted puppy chew my laptop cable, so I was completely cut off  of the internet.

For my return to the blog, here is one an outfit post. I wore it just before my vacation started, but I could've wore it today because Zagreb is cloudy and rainy today, again.

It was cold enough for me to wear a fall jacket. It was the first (and till this day, the only) day I wore a jacket this summer and fall, and fall hasn't officially started!
The jacket is new. I've gazed at it for some time, but I was sure it won't suit me because of the wavy shape. It turned out, it looks good. It is light brown- beige, and in my opinion it will go well with many other wardrobe pieces this autumn.

The trousers were bought at M&S, while they had stores in Croatia. they're comfortable, high waist skinny trousers, and not so shiny as in these pictures. I've worn the trousers before, on the blog, here.

Fall has come, I'm looking forward to fallen leaves and normal temperatures and wardrobe layers :)



Broj komentara: 5 :

  1. ova jaknica je divna, jako mi se sviđa boja. Odlična kombinacija...baš si me navela da malo razmišljam o jeseni. Mene zapravo vesele promjene godišnjih doba...i radujem se šuštanju lišća:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej Ivana :)
      meni je ovo zapravo izlazak iz comfort zone, nisam dosad nosila više od jednog komada odjeće a da je tako bež/smeđ/žut..i ispalo je da je ok :)

      Izbriši
  2. Jaknica je divna. Imam i ja sličnu, ovako s volanima, ali je više kardigan. Taman za ovo prijelazno razdoblje. Nešto si smršavila ili mi se samo čini?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala!
      Nemam pojma za kile, imam i ja dojam da se nešto mijenja, al meni kile stalno variraju, a mjerni uređaj ne radi :D

      Izbriši

}, 10);