ponedjeljak, 26. rujna 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobra večer svima!
Opa, nije me dugo bilo :) nikakav konkretan razlog, život, sunce, jesen, ono kad se sto stvari slije u deset dana, pa sam bila najmanje na kompu.

Sad ću ja to popraviti, i bit će postova, ništ vi ne brinite ;)
Ovo je slikano prošli tjedan, jedan od onih dana u kojem su se sve atmosferilije izmijenile.

Sad vidim na slici da cijelo ljeto nosim jednu torbu (šta ću, dobra mi je) no ja obično jednu torbu nosim mjesecima, ne znam kak vi, ali ne da mi se svaki drugi dan prebacivati, pa u mojoj torbi dobro da nema živih ljudi.
Kardigan je kupljen krajem ovog ljeta u Pull& Bear, volim kad snize pošteno stvari, on je na kraju koštao 29 kuna. Majica je X nation, ima preko 7 godina, blaženi X nation, znao je svoj posao.
Od nakita "srebrni" sat, srebrna ogrlica koju omotam oko zgloba pa nosim kao narukvicu, i srebrni broš koji prerijetko nosim. Očito je bio srebrni dan :)

Na nogama nove Borovo balerinke, koje se za sada dokazuju kao pun pogodak. 
Kad smo već kod Borovo balerinki, ove imaju gumeni đon i bolje su za hodanje, ljubičaste kožne imaju glatki đon i klizim dok hodam, moram ih nositi postolaru da nalijepi dolje nešto.

Ne sjećam se kad sam cijela bila u tonovima jedne boje, kao ovdje ;)


Good evening!
Somehow I took a week long break from here. Nothing special has happened, only life happened :) lots of tasks, lots of sun, most of free time spent outside and not enough time in front of my laptop to make posts.
Well, I'm back now and there will be plenty posts from now on :)

These outfit pictures were taken last week, the day had all kinds of weather.
The cardigan is new, bought this summer. I like when Pull&Bear have a real sale, I purchased it fork only 29 kn.

The shirt is X nation, no longer existing Croatian fashion brand, but the t shirt is still alive, after 7 years.
I've notices in the pictures how I wear the same purse. I don't change them too often. I usually wear the same on for months. It takes too much things to move from one bag to another.

I wore flats, bought a month ago. At the moment I can say they're great, better then the second pair of purple leather ones. The purple flats I need to take to the shoemaker to fix soles, I slide while walking.

With all- shades- of- beige outfit, I wore "silver" watch, a silver necklace I wear as a bracelet, and a silver bird brooch I should wear more often. Seems it was the silvern day :)

And I can't remember the last time I was all in one color, like I was that day.






4 komentara :

  1. I ja nosim jednu torbu mjesecima iz istog razloga,u biti imam jednu koju nosim ljeti i dvije,tri koje rotiram zimi.Ah ,X nation-nikad ga necu prezaliti,jos imam njihovih komada robe,stvarno su bili odlicni.
    Svidja mi se bros,imam i ja nesto slicno,a balerinke su mi vrh,bas su krasne.Svidja mi se cijeli look,bas nekako jesenski,a takva je i pozadina:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Da, X nation je neprežaljen. Nije da i oni nisu imali nekad lošu robu, ali mogao si uvijek naći nešto dobro. Imam njihove robe starije od 13 godina, i ništa se ne mijenja.
      Jesen je stigla, jedva sam dočekala slojeve :))

      Izbriši
  2. baš je slatka ova kombinacija, sve mi se sviđa, a i broš je presladak. Ja isto obično nosim istu torbu barem tjedan pa se onda prebacim na drugu. Kada slažem outfit postove onda namjestim kao da ne nosim istu svaku dan, ali zapravo itekako jesam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, pa ti varaš! :))
      ma to s mijenjanem torbi svaki dan zahtijeva previše organizacije, obično mi nešto fali u drugoj..bolje ne ;)

      Izbriši

}, 10);