subota, 8. listopada 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?



Ovo je bio, izgleda, onaj jedan dan kad imam prilike nositi baloner. Već sam uskočila u zimske jakne, jer je zadnjih par dana ujutro u Zagrebilo bilo 3C.

Imam baloner 8 godina. Divan je, maslinasto zeleni, malo se sjaji. Super je za nošenje, osim što uvjeti za nošenje balonera traju par dana, između dana kad ne treba nikakva jakna, i dana kad su potrebne rukavice i zimske jakne i kaputi.

Očito je bio dan za nošenje stvari koje nosim rijetko, jer sam iskopala i ove marte (jel se kaže marte za dr. martens cipele, ili se kaže samo kad su čizme u pitanju?) koje imam skoro 10 godina.
Super su, samo su se malo razgazile, a ja nemam srca riješiti ih se.
Ne znam kupujete li što u Lidlu, imam nešto njihovih stvari (odjeća) i pokazali su se sasvim ok. Imaju dobar pamuk, ja sam sve šrktija davat novce za nešto što realno traje sezonu dvije.
Prije par tjedana kupila sam ove sive traperice u Lidlu, i super su. Imaju dosta elastina i upakiraju me.

Što vi nosite u ovom prijelaznom razdoblju? Jeste se već počele zabundavati? Zadnjih para dana došlo mi je ujutro, kad je jutarnja šetnja s pasom, da nosim rukavice. Pripremila sam si kaput za nošenje, sad samo da dođe vrijeme i za njega :)

Nadam se da uživate u ovom lijepom vikendu!


This was the day when I had the opportunity to wear my trench coat.
I get the chance to wear it so rare: it is only a few days in the fall and spring, when it is not too cold nor too hot, and trench coat is the right answer,
This opportunity is already gone: by the time this post will be out, I'll be weary winter jackets because it is much colder, in the early mornings even 3C!

It seems this was the day for wearing things I get to wear once a year (or twice). These Dr. Martens shoes are among my oldest ones, they are about ten years old, and so comfortable I don't have the will to toss them.

One not so old thing were the jeans, I bought them at Lidl. they're more comfortable then some jeans bought at some more known stores!

What are you wearing these days? Has the fall already begun in your part of the planet?
My winter coats are ready, I only wait for a bit colder days to start wearing them.

I hope you're enjoying this weekend!

Broj komentara: 6 :

  1. Jednostavno, a efektno. Sviđa mi se ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala energije taj dan za više od jednostavnog ;)
      Hvala ti.

      Izbriši
  2. Crvenkasta kosa je super! Outfit je bas fino jesenski, za topliju jesen koju zarko prizeljkujem. :) Una

    OdgovoriIzbriši
  3. kaže se marte :D
    imam i ja jedne gležnjače na petu, marte. sad si me podsjetila da ih izvučem iz ormara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Unači, sve njihovo su marte? ok :D
      gležnjače na petu zvuče super!

      Izbriši

}, 10);